• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2022 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2022 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2022 16:20

Detail zákazky Z20226827

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2022 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2022 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2022 16:20

Základné údaje

Z20226827

OF-256527

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6610126

Objednávateľ

17078393

Hotelová akadémia, Štefánikova 28, Humenné

Štefánikova 28, Humenné, 06601, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jedálne kupóny

Jedálne kupóny, stravné poukážky, stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jedálne kupóny
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom jedálnych kupónov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného jedálneho kupónu EUR 4,50
Množstvo jedálnych kupónov ks 1200 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jedálny kupón obsahuje Názov, logo dodávateľa, zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti
Ochrana proti zneužitiu a falšovaniu Označenie jedálneho kupónu číselným alebo čiarovým kódom a ochrannými prvkami proti falšovaniu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo jedálnych kupónov riadne a včas do sídla objednávateľa. Dodávateľ zaistí dodávku jedálnych kupónov aj vtedy, ak sa skutočné množstvo bude odlišovať od predpokladaného množstva za rovnakých podmienok bez uplatňovania sankcií voči objednávateľovi za neodobraté alebo prekročené množstvo jedálnych kupónov.
Dodanie jedálnych kupónov zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od doručenia čiastkovej výzvy.
Objednávateľ je oprávnený aj na osobné prevzatie jedálnych kupónov, o čom upovedomí dodávateľa pri čiastkovej výzve.
Dodávka jedálnych kupónov na základe tejto zmluvy bude prebiehať na základe čiastkovej výzvy objednávateľa a následnej fakturácie. Čiastkovú výzvu v písomnej forme môže objednávateľ doručiť osobne, poštou, mailom alebo prostredníctvom internetu.
Celková ponúknutá cena za predmet zákazky, ktorá vzíde z verejného obstarávania, pozostáva z ceny za maximálne množstvo jedálnych kupónov. Rozpis celkovej ponúknutej ceny zašle dodávateľ objednávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Nominálnu hodnotu jedného jedálneho kupónu určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry prevodným príkazom.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako sú uvedené v zmluve.
Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho stravnými poukážkami s minimálne 3 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v meste objednávateľa.
Množstvo odobratých jedálnych kupónov je predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov a zanikne uplynutím tejto doby, alebo pred uplynutím tejto doby, objednaním maximálneho množstva jedálnych kupónov.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty jedálneho kupónu počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v čiastkovej výzve. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Názov Upresnenie
Doba platnosti jedálnych kupónov Minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok Najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania Podľa potreby na základe čiastkových výziev

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 2933/28, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

27.06.2022 00:00 — 23.06.2023 23:59

1 500,00 ks

6 750,00

6 750,00

predloženie vzoru jedálneho kupónu

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2022 15:23

23.06.2022 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2022 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2022 08:59 - Vstupná ponuka 6 749,99 € Cena s DPH
22.06.2022 12:20 - Najvýhodnejšia ponuka 6 749,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS