00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
34861505
Roman Beňo - farma Seňa
Svetlá Pustá 461/6, Košice-Barca, 04017, SVK
Zemiaky skoré
Zemiaky, Zelenina
Tovar, Služba
1. Zemiaky skoré
|
|
---|---|
Funkcia |
Zemiaky konzumné skoré, 1. trieda kvality, určené na priamu konzumáciu, prípadne tepelnú úpravu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | kg | 18000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kvalita - akosť | I. trieda |
kvalita - senzorické znaky | čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, nenaklíčené, nenamrznuté, bez známok hniloby alebo vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez škvŕn pod šupkou a bez chrastavosti, |
kvalita - senzorické znaky | rastom nepopraskané a nedeformované, bez cudzej vône a chuti |
geneticky modifikované | nie |
balenie | 25 kg vrece |
varný typ | A alebo B - objednávateľ špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že táto rámcová dohoda s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie od 1.7.2022 do 30.09.2022. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Frekvencia dodávok spravidla 1 krát do týždňa. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania v Košiciach. |
Objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako maximálne možné. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy ako aj názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa. V prípade, že subdodávateľa neuvedie. má sa za to, že subdodávateľov nemá. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa bude považovať aj ak: |
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval, |
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže počas platnosti rámcovej dohody plniť svoje záväzky, |
- úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil), |
Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok v zmysle špecifikácie
12 523,50
11 385,00
Požaduje sa uvedenie krajiny pôvodu
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2022 14:33
29.06.2022 13:00
29.06.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.06.2022 12:55 - Vstupná ponuka | 12 522,40 | € | Cena s DPH |
29.06.2022 12:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 519,10 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.