00164721
Slovenské národné múzeum
Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK
36523895
DEXION, spol. s r.o.
Moyzesova 4/A, Pezinok, 90201, SVK
Realizácia interiérového vybavenia dvoch depozitárov s montážou v rámci projektu financovaného z programu spolupráce INTERREG V-A SK-AT 2014 - 2020.
Interiérové vybavenie
Tovar, Služba
1. Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky
|
|
---|---|
Funkcia |
Jedná sa o dodanie interiérového vybavenia dvoch depozitárov v dvoch etapách. Interiérové vybavenie má niekoľko základných častí, ktoré sú podrobnejšie popísané v zozname jednotlivých prvkov vybavenia. V každom depozitári sa nachádza veľkorozmerný výstavný regál na vystavenie TOP predmetov. V zadnej časti každej miestnosti je pracovný pult zložený zo zásuvkových modulov, ktoré sú špecifikované v zozname prvkov. |
Hlavným úložným systémom obidvoch depozitárov je archívny úložný systém zložený zo štandardných modulov, ktorý sa pohybuje na koľajniciach, na maximálne využitie plochy depozitára. Vnútorné vybavenie pohyblivého úložného systému zo segmentov je podrobnejšie popísané v zozname prvkov. Pódium na uloženie koľajníc, je potrebné zmontovať tak, aby ho nebolo potrebné kotviť do podlahy. |
Všeobecné požiadavky na vybavenie:• Rozmery jednotlivých prvkov je možné prispôsobiť konkrétnemu modulárnemu systému, tak aby bol priestor maximálne využitý. Všetky rozmery v opise predmetu zákazky sú udávané ako orientačné. Akceptujeme ekvivalent, teda rozmery modulárneho systému, ktoré rámcovo spĺňajú požadované rozmery +/- 15 %. |
• Farebnosť RAL 7035 (alebo podobná, bez príplatku za farbu).• Dispozičné rozmery pred montážou zamerať.• Pohyblivý regálový systém bude mechanicky ovládaný pomocou kľuky, alebo iného vhodného mechanizmu na ľahkú a jednoduchú manipuláciu.• Všetky zásuvky budú prekryté plexisklom hrúbky 4 mm a uchytené 4 skrutkami.• Materiál je definovaný pri jednotlivých prvkoch D03–D17.• Jeden segment ma vždy šírku cca 1000 mm. |
2. D03 Zásuvkový blok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zásuvkový blok s plytkými zásuvkami, korpus a zásuvky z oceľového plechu, rozmer celeho bloku (vxhxš) 1500x750x1000mm, výška zásuvky min. 80 mm, plnovýsuv, nerezové madlo, zakrytie každej zásuvky plexisklom, ktoré je uchytené 4 skrutkami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery (výška x hĺbka x šírka) | 1500 x 750 x 1000 mm |
Počet zásuviek | 18 |
Výška zásuvky vonkajšia | min. 80 mm |
3. D04 Pracovný stôl na kolieskach
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovný stôl na kolieskach, kolieska aretovateľné, rozmer dosky 1000 x 600 mm, sklápací mechanizmus na jednoduchšiu manipuláciu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmer | 1000 x 600 mm |
4. D05 Pevný regál (800) zásuvkový
|
|
---|---|
Funkcia |
Pevný regál na mieru, oceľový plech, rozmer 2500 x 800 x 1100 mm, spodná časť má 18 kusov zásuviek, na celý maximálny podorys regálu, plnovýsuv, výška zásuvky vonkajšia min. 80 mm, nad zásuvkami sú 3 police |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) | 2500 x 800 x 1100 mm |
Počet zásuviek v module | 18 |
Výška zásuvky | min. 80 mm |
Počet políc | 3 |
5. D06 Pevný regál (600) zásuvkový
|
|
---|---|
Funkcia |
Pevný regálový modul ako základňa pre pohyblivý regálový systém, rozmer 2500 x 600 x 3000, spodná časť bude mať 3 zásuvkové segmety po 18 ks zásuviek v každom, plnovýsuv, rozmer zásuvky 1000 x 600 x 80 mm, každá bude zakrytá plexisklom, ktoré bude mať uchytenie 4 ks skrutiek, nad zásuvkymi budú v každom segmente 3 police rozmeru min 1000 x 600 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) | 2500 x 600 x 3000 mm |
Počet segmentov | 3 |
Počet zásuviek v každom segmente | 18 |
Výška zásuvky | min. 80 mm |
Počet políc v každom segmente | 3 |
6. D07 Posuvný regál (600x2)
|
|
---|---|
Funkcia |
Posuvný regálový systém (2500 x 1200 x 3000 mm), ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 1200 x cca 3000 mm, regál sa skladá zo segmentov, ktoré sú umiestnené chrbtom k sebe (obojstranne prístupný regál) a hĺbka každého je 600 mm, celková výška systému je 2500 mm, každý segmet má police, minimálne 5 ks na výšku segmentu, rozmer police je 600 x 1000 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) | 2500 x 1200 x 3000 mm |
Počet políc v každom segmente | min. 5 |
Počet segmentov | 3x2 |
7. D08 Posuvný regál (400x2)
|
|
---|---|
Funkcia |
Posuvný regálový systém (2500 x 800 x 3000 mm) obojstranne prístupný regál, ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 800 x cca 3000 mm, regál sa skladá zo segmentov, ktoré sú umiestnené chrbtom k sebe (obojstranne prístupný regál) a hĺbka každého je 400 mm, celková výška systému je 2500 mm, každý segmet má police, minimálne 5 ks na výšku segmentu, rozmer police je 400 x 1000 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) | 2500 x 800 x 3000 mm |
Počet políc v každom segmente | min. 5 |
Počet segmentov | 3x2 |
8. D09 Posuvný regál (400 sieť)
|
|
---|---|
Funkcia |
Posuvný regálový systém (2500 x 400 x 3000 mm), ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 400 x cca 3000 mm, regál má v strede hĺbky umiestnenú sieť ktorá je prístupná z obidvoch strán a je na ňu možné vešať dvojrozmerné umelecké diela, celková výška systému je 2500 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) | 2500 x 400 x 3000 mm |
9. D10 Posuvný regál (400)
|
|
---|---|
Funkcia |
Posuvný regálový systém (2500 x 400 x 3000 mm), ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 400 x cca 3000 mm, regál sa skladá zo segmentov hĺbky 400 mm, celková výška systému je 2500 mm, segmet má police, minimálne 5 ks na výšku segmentu, rozmer police je 400 x 1000 mm, zadná stena regálu je pevná z plného plechu a slúži na to aby sa celý systém dal uzavrieť a uzamknúť |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) | 2500 x 400 x 3000 mm |
Počet políc v každom segmente | min. 5 |
Počet segmentov | 3 |
10. D11 Pódium s koľajnicovým systémom
|
|
---|---|
Funkcia |
Pódium pod posuvný regálový systém so zabudovanými koľajnicami. Najnižšia možná výška pódia, nábehové lišty, povrchová úprava - musí byť umývateľný povrch, rozmer cca 9000 x 3500 mm (prispôsobiť regálovému systému) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmer | cca 9000 x 3500 mm |
11. D12 Pracovná doska
|
|
---|---|
Funkcia |
Zásuvkové bloky sú prekryté pracovnou doskou, dub, hrúbka minimáne 30 mm, hĺbka 770 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dĺžka | bm | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | dub, masív |
Hrúbka | min 30 mm |
12. D13 Pevný regál (600) zásuvkový
|
|
---|---|
Funkcia |
Pevný regálový modul ako základňa pre pohyblivý regálový systém, rozmer 2500 x 600 x 4000, spodná časť bude mať po 5 ks zásuviek v každom segmente, plnovýsuv, rozmer zásuvky 1000 x 600 x 250 mm, každá bude zakrytá plexisklom, ktoré bude mať uchytenie 4 ks skrutiek, nad zásuvkami budú v každom segmente 3 police rozmeru min 1000 x 600 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) | 2500 x 600 x 4000 mm |
Počet segmentov | 4 |
Počet zásuviek v každom segmente | 5 |
Výška zásuvky | min. 250 mm |
Počet políc v každom segmente | 3 |
13. D14 Posuvný regál (600x2)
|
|
---|---|
Funkcia |
Posuvný regálový systém (2500 x 1200 x 4000 mm), ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 1200 x cca 4000 mm, regál sa skladá zo segmentov, ktoré sú umiestnené chrbtom k sebe a hĺbka každého je 600 mm, celková výška systému je 2500 mm, každý segmet má po 5 ks zásuviek v každom, plnovýsuv, rozmer zásuvky 1000 x 600 x 250 mm, každá bude zakrytá plexisklom, ktoré bude mať uchytenie 4 ks skrutiek, nad zásuvkami budú v každom segmente 3 police rozmeru min 1000 x 600 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) | 2500 x 1200 x 4000 mm |
Počet segmentov | 4x2 |
Počet zásuviek v každom segmente | 5 |
Výška zásuvky | min. 250 mm |
Počet políc v každom segmente | 3 |
14. D15 Posuvný regál (400x2)
|
|
---|---|
Funkcia |
Posuvný regálový systém (2500 x 800 x 4000 mm), ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 800 x cca 4000 mm, regál sa skladá zo segmentov, ktoré sú umiestnené chrbtom k sebe a hĺbka každého je 400 mm, celková výška systému je 2500 mm, každý segmet má police, minimálne 5 ks na výšku segmentu, rozmer police je 400 x min 1000 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) | 2500 x 800 x 4000 mm |
Počet segmentov | 4x2 |
Počet políc v každom segmente | min. 5 |
15. D16 Posuvný regál (400)
|
|
---|---|
Funkcia |
Posuvný regálový systém (4000 x 400 x 2500 mm), ktorý sa pohybuje mechanicky po pripravených kolajniciach, rozmer podvozku je 400 x cca 4000 mm, regál sa skladá zo segmentu hĺbky 400 mm, celková výška systému je 2500 mm, segmet má police, minimálne 5 ks na výšku segmentu, rozmer police je 400 x min 1000 mm, zadná stena regálu je pevná z plného plechu a slúži na to aby sa celý systém dal uzavrieť a uzamknúť |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmery modulu (výška x hĺbka x šírka) | 2500 x 400 x 4000 mm |
Počet segmentov | 4 |
Počet políc v každom segmente | min. 5 |
16. D17 Pódium s koľajnicovým systémom
|
|
---|---|
Funkcia |
Pódium pod posuvný regálový systém so zabudovanými koľajnicami. Najnižšia možná výška pódia, nábehové lišty, povrchová úprava - musí byť umývateľný povrch, rozmer cca 10000 x 4500 mm (prispôsobiť regálovému systému) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmer | cca 10000 x 4500 mm |
Názov |
Vrátane inštalácie a montáže na mieste plnenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 7 pracovných dní minimálne 3 predchádzajúce referencie (miesto a dátum plnenia, kontakt, hodnota zákazky) na dodávku regálového systému a z toho aspoň jednu na uloženie zbierkových predmetov v múzeu, alebo inej obdobnej pamäťovej inštitúcii v hodnote minimálne 30% predpokladanej hodnoty zákazky, v opačnom prípade objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 10 pracovných dní, predložiť objednávateľovi jeho špecifikáciu s nákresom a položkovitým rozpočtom na jeho následné schválenie objednávateľom. Objednávateľ má právo odsúhlasiť druh materiálu, druh kovania a spôsob uchytenia predmetu zákazky vzhľadom k tomu, že predmet zákazky sa inštaluje v pamiatkovom objekte. V prípade, že objednávateľ špecifikáciu písomne vopred nepotvrdí, nemusí dôjsť k plneniu zmluvy. |
Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní osobnú obhliadku objektu a priestoru, do ktorého bude dodávateľ predmet zákazky inštalovať so zreteľom na to, že predmet zákazky sa inštaluje v pamiatkovom objekte. |
Dodaný predmet zákazky musí spĺňať bezpečnostné a hygienické požiadavky v súlade s platnými STN EN normami a príslušnými právnymi predpismi SR. |
Dodávateľ poskytuje záruku na sústavu multifunkčných výrobkov na úschovu rôznych muzeálnych predmetov minimálne 36 mesiacov, za vady a nedostatky, ktoré sa prejavia po odovzdaní predmetu zákazky zodpovedá dodávateľ, ak boli spôsobené porušením jeho povinností nedodržaním platných noriem a technologických postupov. |
Vadou alebo nedorobkom sa rozumie odchýlka od kvality, rozsahu a parametrov stanovených touto zmluvou a jej prílohami a všeobecne záväznými technickými normami a predpismi alebo písomnými podmienkami a usmerneniami príslušného úradu. Vadou sa rozumie aj chýbajúci doklad alebo písomnosť, ktorú podľa tejto zmluvy je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi pri písomnom odovzdaní celého predmetu zákazky alebo jeho časti. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar a vykonať montážne práce osobne s náležitou odbornou starostlivosťou a odovzdať ho riadne a včas podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve. Súčasne týmto prehlasuje, že je oboznámený so skutočnosťou, že montážne práce budú bude vykonávané v objekte, ktorý je národnou kultúrnou pamiatkou. |
Dodávateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré vzniknú objednávateľovi a tretím osobám v dôsledku porušenia povinností zhotoviteľa vyplývajúcich z tejto zmluvy, zo všeobecne záväzných právnych predpisov SR súvisiacich s realizáciou predmetu zákazky. Zodpovednosť za škodu vzniknutú porušením povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy sa riadi ustanoveniami § 373 a nasl. Obchodného zákonníka a ustanoveniami ostatných príslušných právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky objednávateľovi do 30.9.2022. |
Zmluvné strany sa dohodli, že predmet zákazky bude záväzne plnený v nasledovných termínoch: Začatie vykonávania prác do 10 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Dokončenie montážnych prác do 30.9.2022. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dohodnuté termíny, sú konečné a neprekročiteľné. |
Dodávateľ pri odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky predloží všetky potrebné doklady na rozhodujúce druhy materiálov a výrobkov t.j. kópie certifikátov a vyhlásení o zhode v zmysle zákona č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov znení neskorších predpisov. |
Dodanie tovaru a ukončenie montážnych prác sa rozumie ich riadne odovzdanie protokolom o odovzdaní a prevzatí, v ktorom bude oboma zmluvnými stranami deklarované, že predmet zákazky je bez vád a nedorobkov. Tovar bude dodaný spolu s dokumentmi potrebnými na riadne užívanie, tzn. najmä: návod na použitie, záručný list osvedčenia o kvalite použitých materiálov, kópie certifikátov, dokladmi preukazujúcimi nadobudnutie licencie alebo iného duševného vlastníctva a pod. |
Súčasťou protokolu bude zoznam zariadení, ktoré sú súčasťou dodávky s návodmi na obsluhu v slovenskom jazyku. |
Ak dodávateľ bude v omeškaní s dodávkou tovaru alebo odovzdaním montážnych prác podľa dohodnutého zmluvného termínu, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny celej zákazky za každý pracovný deň. |
Celková cena kryje aj náklady na dodržiavanie dohodnutých kvalitatívnych, dodacích podmienok podľa tejto zmluvy, a to najmä technicko-kvalitatívne parametre uvedené v technických normách a predpisoch, platných na území SR. |
Celková cena kryje aj náklady na dodržiavanie dohodnutých kvalitatívnych, dodacích a platobných podmienok podľa tejto zmluvy a to najmä podmienok dodania tovaru s montážou, prevádzka, údržba a vypratanie zariadení používaných na pracovisku. |
Dodávateľ je povinný minimálne 5 pracovných dní pred začatím odovzdávania montážnych prác za účelom ich konečného odsúhlasenia objednávateľom oznámiť túto skutočnosť objednávateľovi. |
Dodávateľ faktúru vystaví po podpísaní protokolu o odovzdaní a prevzatí tovaru a vykonaných prác po ukončení každej etapy. Podkladom pre vystavenie a úhradu faktúry bude súčet vykonaných prác a dodávok, odsúhlasený zodpovedným zamestnancom objedávateľa za jednotlivé etapy. |
Faktúra bude vystavená s 30-dennou splatnosťou od jej doručenia. |
Objednávateľ bude realizovať platbu formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu (faktúry), ktorú dodávateľ vyhotoví v 2 výtlačkoch s náležitosťami podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zašle na adresu objednávateľa. Súčasťou faktúry bude Preberací protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky podpísaný zmluvnými stranami. |
Ak faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje, vrátane príloh k faktúre, bude faktúra objednávateľom vrátená na opravu alebo doplnenie. Nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiaden preddavok na vykonanie predmetu zákazky. |
Právo fakturovať vznikne dodávateľovi až po odovzdaní a prevzatí celého predmetu zákazky alebo jeho ucelenej časti. Objednávateľ preberie dodávku tovaru a vykonané práce až po odstránení všetkých vád a nedorobkov. |
Pri zriadení, usporiadaní, vybavení a likvidácie pracoviska sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať ustanovenia zákonov o požiarnej ochrane, o bezpečnosti a ochrane práce na pracovisku. Dodávateľ zabezpečí na vlastné náklady odvoz a likvidáciu vzniknutého odpadu na skládku TKO v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Náklady spojené s likvidáciou sú započítané do ceny predmetu zákazky. |
Dodávateľ svojou činnosťou nesmie narušiť bezpečnosť osôb pohybujúcich sa mimo pracoviska. Na pracovisko sú oprávnení vstupovať len poverení zamestnanci objednávateľa, dodávateľa a kontrolné orgány. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať činnosti spojené s dodávkou tovaru a následnou montážou na vlastnú zodpovednosť podľa zmluvy, pričom sa zaväzuje rešpektovať technické špecifické, právne predpisy, platné v SR. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie bezpečnosti pri práci a preukázateľne poučiť všetkých svojich zamestnancov a subdodávateľov pracujúcich na pracovisku o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a požiarnej ochrane v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, platnými v čase realizácie predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný postupovať tak, aby z dôvodu jeho činnosti nedošlo ku škodám na existujúcich objektoch a majetku objednávateľa. V prípade, ak vzniknú škody zavinené dodávateľom, a to aj z nedbanlivosti, tak je dodávateľ povinný ich odstrániť na vlastné náklady, a ak to nebude v jeho moci, súhlasí s tým, aby bola výška škôd po ich odstránení a vyčíslení odpočítaná z konečnej faktúry. |
Dodávateľ ručí za to, že dodaný tovar a následné montážne práce majú v čase prevzatia zmluvne dohodnuté vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a predpisom SR, a že nemajú vady alebo nedorobky, ktoré by rušili alebo znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho používania k zmluvne predpokladaným účelom. |
Dodávateľ zaručuje, že odovzdaný predmet zákazky podľa tejto zmluvy bude mať vlastnosti v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie po dobu minimálne 36 mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania a prevzatia. Zmluvnými stranami bolo dohodnuté, že záručná lehota na použité technológie bude podľa údajov výrobcov, minimálne však 24 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas záručnej doby odstráni všetky vady a závady bezplatne a to bez zbytočného odkladu po uplynutí oprávnenej reklamácie alebo v inej lehote, ktorá bude dohodnutá na úrovni poverených zástupcov zmluvných strán. Ak dodávateľ neodstráni tieto vady v dohodnutej lehote a ak lehota nebola dohodnutá bez zbytočného odkladu, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu za neodstránenie vád počas záručnej doby vo výške 0,05 % z celkovej sumy za každý i začatý deň omeškania a vadu/nedorobok. |
V prípade, ak dodávateľ neodstráni reklamované vady v dohodnutej lehote, napriek tomu, že ich uznal a objednávateľ vytvoril podmienky na ich odstránenie, má objednávateľ právo zabezpečiť odstránenie vád treťou osobou. |
Od zmluvy možno odstúpiť v prípadoch, ktoré ustanovuje zmluva a ust. § 344 a nasl. Obchodného zákonníka. Dodávateľovi prináleží náhrada iba za skutočne dodaný tovar a vykonané práce. |
Odstúpenie od zmluvy musí byť druhej strane oznámené písomne a doručené do podateľne dodávateľa alebo doporučenou poštovou zásielkou a doručenkou do vlastných rúk. |
Objednávateľ može ešte odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, že dodávateľ mešká so splnením termínu dodania tovaru a vykonania montážnych prác, alebo čiastkového dohodnutého termínu a márne uplynula aj dodatočná lehota na plnenie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy ak dodávateľ neplní kvalitatívno-technické parametre a podmienky dodania predmetu zákazky určené vo funkčnej a technickej špecifikácii, STN a všeobecne záväznými predpismi SR a touto zmluvou alebo dodávateľ aj napriek písomnému upozorneniu objednávateľa pokračuje vo vadnom plnení alebo ak aj napriek upozorneniu, v primeranej lehote mu určenej na odstránenie vady, vadu nedostráni alebo dodávateľ zastaví realizáciu predmetu zákazky pred dokončením, nedokáže dodať tovar a/alebo montážne práce v zmysle tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že na plnení zmluvy sa budú podieľať iba osoby legálne zamestnané dodávateľom v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. |
V prípade, ak zhotoviteľ poruší svoju povinnosť podľa predchádzajúcej vety a kontrolný orgán uloží objednávateľovi pokutu za porušenie zákazu prijať prácu alebo službu podľa zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, tak sa dodávateľ zaväzuje uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa pokute uplatnenej kontrolným orgánom u objednávateľa, a to do 7 kalendárnych dní odo dňa jej uplatnenia u dodávateľa objednávateľom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto zmluvy ak dodávateľ preruší plnenie tejto zmluvy na neprimerane dlhú dobu alebo je voči dodávateľovi vedené riadne konkurzné konanie, ak bolo začaté reštruktualizačné konanie, alebo ak dodávateľ vstúpil do likvidácie. |
Po márnom uplynutí dodatočnej lehoty na odstránenie vád, bez závažného dôvodu zo strany dodávateľa, alebo po opätovnom dodaní vadného tovaru má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. Písomné odôvodnené odstúpenie nadobúda účinnosť dňom jeho doručenia druhej zmluvnej strane. |
Objednávateľ a dodávateľ berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka je financovaná z fondov EÚ. Objednávateľ a dodávateľ berú na vedomie a rešpektujú, že pri zákazke sa uplatňujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok Elektronického trhoviska o zákazkách financovaných z fondov EÚ. |
V súlade s čl XV. bod 15.1.1. VZP - dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto Zmluvy oprávnenými osobami a súčasne sa zaväzuje poskytnúť týmto oprávneným osobám súčinnosť potrebnú na vykonanie kontroly/auditu. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Odkladný účinok overenia verejného obstarávania príslušným orgánom na Plnenie Zmluvy: Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať Plnenie až po overení verejného obstarávania príslušným orgánom a doručení správy z kontroly so súhlasným stanoviskom k pokračovaniu vo finančnej operácii, pričom Objednávateľ je povinný o stanovisku kontrolného orgánu bezodkladne informovať Dodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odoprieť a neprevziať Plnenie dodané pred doručením správy z kontroly verejného obstarávania so súhlasným stanoviskom k pokračovaniu vo finančnej operácii. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Zámocká 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
30.09.2022 17:50
1,00 celý predmet zákazky
175 455,00
175 455,00
Jedná sa o dodanie interiérového vybavenia dvoch depozitárov. Interiérové vybavenie má niekoľko základných častí, ktoré sú podrobnejšie popísané v zozname jednotlivých prvkov vybavenia. V každom depozitári sa nachádza pracovný pult zložený zo zásuvkových modulov, ktoré sú špecifikované v zozname prvkov. Hlavným úložným systémom obidvoch depozitárov je archívny úložný systém zložený zo štandardných modulov, ktorý sa pohybuje na koľajniciach, na maximálne využitie plochy depozitára. Vnútorné vybavenie pohyblivého úložného systému zo segmentov je podrobnejšie popísané v zozname prvkov. Pódium na uloženie koľajníc, je potrebné zmontovať tak, aby ho nebolo potrebné kotviť do podlahy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2022 16:36
08.07.2022 13:00
08.07.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.07.2022 17:54 - Vstupná ponuka | 175 455,00 | € | Cena bez DPH |
06.07.2022 13:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 174 330,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: