• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2022 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2022 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2022 16:10

Detail zákazky Z20226801

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2022 13:40
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2022 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2022 16:10

Základné údaje

Z20226801

OF-256536

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6610114

Objednávateľ

00316181

Mesto Lučenec

Fiľakovská cesta 287, Lučenec, 98401, SVK

Dodávateľ

52654532

KIN.SKY s. r. o.

Závodská cesta 2963/4, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Microsoft Office 2019 professional plus

Microsoft Office

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Microsoft Office 2019 pre podnikateľov a domácnosti
Funkcia
Licencia pre použitie kancelárskeho balíka Microsoft Office 2019 prefessional plus
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Microsoft Office 2019 professional plus Slovak počet licencií 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sada kancelárskych aplikácií obsahuje minimálne MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint, One Note.
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Licencia fyzická/krabicová bez časového obmedzenia
Licencia Pre operačný systém Microsoft Windows 7 alebo Windows 10
Licencia nie je viazaná na dodávku nového počítača.
Licencia prenosná počas doby použitia licencie nie je viazaná na hardware (nie typu OEM)
Výber medzi 32-bitovou alebo 64-bitovou inštaláciou v čase inštalácie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý,  s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou týkajúcou sa originality tovaru (napr. záručný list, návod na používanie apod.) v slovenskom jazyku.
Kontaktná osoba Objednávateľa, poverená na prevzatie tovaru, tovar prevezme na základe dodacieho listu alebo  preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru skontrolovať tovar, ktorý je predmetom plnenia, a v prípade  dodávky iného tovaru, poškodeného tovaru, tovaru, ktorý nespĺňa parametre stanovené Objednávateľom alebo nekompletnosti  dodávky, takýto tovar neprevziať. V takomto prípade nevzniká Dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej ceny.
Dodávateľ je povinný dodať tovar Objednávateľovi v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14:30 hod.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru Objednávateľovi až po dodaní celého predmetu plnenia. Na faktúre je povinný uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších  predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne  vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom  doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie  zmluvy zo strany Dodávateľa a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr,  ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok
V prípade porušenia povinností Dodávateľa a využitia práva na ukončenie zmluvy Objednávateľom nevzniká Dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej ceny.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu,nepostúpi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 OZ. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky,že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva SR).
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.
Výška konečnej ceny (v EUR s DPH) za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
Dodávateľ dodá nové licencie, nie druhotné

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý,  s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou týkajúcou sa originality tovaru (napr. záručný list, návod na používanie apod.) v slovenskom jazyku.
Navrhnutá hodnota Požadujeme originálny nový alebo použitý softvér - objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpený softvér formou licenčného portálu Podmienky v prípade dodania použitého softvéru: 1. Dodávateľ dodá označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý. 2. Dodávateľ dodá úplný reťazec vlastníkov softvéru. 3. Dodávateľ dodá potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov.

Opisný formulár vo formulácii ako bol zverejnený verejným obstarávateľom je v rozpore so Zákonom o verejnom obstarávaní ako aj s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Podľa rozsudku SD EÚ vo veci C-128/11 UsedSoft použitý softvér je rovnocenný novému softvéru. Každý držiteľ softvéru je oprávnený ho previesť na inú osobu, pričom na nadobúdateľa prechádzajú aj všetky práva pôvodného držiteľa softvéru. „Použitý“ a „nový“ softvér sú teda z hľadiska funkcionality a kvality rovnaké. Zákonnosť prevodu a predaja použitého softvéru predpokladajú aj príslušné právne predpisy (§ 88 Autorského zákona č. 185/2015 Z. z., čl. 4 ods. 2 Smernice 2009/24/ES). Podľa § 10 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní 343/2015 Z.z. teda pri zadávaní verejnej zákazky musí verejný obstarávateľ a obstarávateľ dodržať princíp rovnakého zaobchádzania a princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, pretože z hľadiska výsledku a kvality dodaného plnenia predmetu zákazky je použitý softvér pre objednávateľa rovnako využiteľný.

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ dodá nové licencie, nie druhotné
Navrhnutá hodnota Požadujeme originálny nový alebo použitý softvér - objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpený softvér formou licenčného portálu Podmienky v prípade dodania použitého softvéru: 1. Dodávateľ dodá označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý. 2. Dodávateľ dodá úplný reťazec vlastníkov softvéru. 3. Dodávateľ dodá potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov.

Opisný formulár vo formulácii ako bol zverejnený verejným obstarávateľom je v rozpore so Zákonom o verejnom obstarávaní ako aj s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Podľa rozsudku SD EÚ vo veci C-128/11 UsedSoft použitý softvér je rovnocenný novému softvéru. Každý držiteľ softvéru je oprávnený ho previesť na inú osobu, pričom na nadobúdateľa prechádzajú aj všetky práva pôvodného držiteľa softvéru. „Použitý“ a „nový“ softvér sú teda z hľadiska funkcionality a kvality rovnaké. Zákonnosť prevodu a predaja použitého softvéru predpokladajú aj príslušné právne predpisy (§ 88 Autorského zákona č. 185/2015 Z. z., čl. 4 ods. 2 Smernice 2009/24/ES). Podľa § 10 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní 343/2015 Z.z. teda pri zadávaní verejnej zákazky musí verejný obstarávateľ a obstarávateľ dodržať princíp rovnakého zaobchádzania a princíp nediskriminácie hospodárskych subjektov, pretože z hľadiska výsledku a kvality dodaného plnenia predmetu zákazky je použitý softvér pre objednávateľa rovnako využiteľný.

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý,  s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou týkajúcou sa originality tovaru (napr. záručný list, návod na používanie apod.) v slovenskom jazyku.
Navrhnutá hodnota Požadujeme originálny nový alebo použitý softvér - objednávateľ požaduje sprístupniť zakúpený softvér formou licenčného portálu Podmienky v prípade dodania použitého softvéru: 1. Dodávateľ dodá označenie prvého nadobúdateľa softvéru a taktiež číslo zmluvy, pod ktorou bol softvér nadobudnutý. 2. Dodávateľ dodá úplný reťazec vlastníkov softvéru. 3. Dodávateľ dodá potvrdenie o odinštalácii od každého z predchádzajúcich vlastníkov.

Dodávateľ si dovoľuje poukázať na formuláciu “Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, doposiaľ nepoužitý, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou týkajúcou sa originality tovaru (napr. záručný list, návod na používanie apod.) v slovenskom jazyku.;” Tovar je pojem je definovaný v smernici 2006/112/ES – spoločnom systéme EÚ o dani z pridanej hodnoty (DPH). Táto smernica je implementovaná vo všetkých krajinách EÚ. Podľa smernice 2006/112/ES – Hlava IV Kapitola 1, článok 14, s. 1.: „Dodávka tovaru“ znamená prevod práva nakladať s hmotným majetkom ako vlastník. Znamená to teda, že tovar je hmotný majetok. Keďže softvér nie je hmotný majetok, nemôže byť definovaný ako tovar. Služba je pojem definovaný podľa smernice 2006/112/ES Hlava IV, Kapitola 3, článok 24, s. 1.: „Poskytovanie služieb“ znamená akúkoľvek transakciu, ktorá nepredstavuje dodávku tovaru. Dodanie softvéru je teda definované ako služba.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica novohradská 1, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika

27.06.2022 13:30 — 30.06.2022 13:30

1,00 súbor položiek zákazky

2 880,00

2 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2022 13:31

23.06.2022 13:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2022 13:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 400
 271
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2022 08:43 - Vstupná ponuka 2 880,00 € Cena s DPH
23.06.2022 13:34 - Najvýhodnejšia ponuka 2 879,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS