• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2022 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.07.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.07.2022 08:50

Detail zákazky Z20226683

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.06.2022 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.07.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.07.2022 08:50

Základné údaje

Z20226683

OF-256283

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6671230

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31681051

MEVA-SK s.r.o. Rožňava

Krátka 574, Brzotín, časť Bak, 04951, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoba na triedený odpad

nádoba na odpad, recyklácia, plastová nádoba

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastová zberná nádoba na triedený odpad 45 l- žltá farba
Funkcia
Plastová nádoba na triedený odpad – nádoba je vyrobená z plastu, má hladký povrch a je opatrená vekom. Tvar a veľkosť nádoby predurčuje na zber predovšetkým kancelárskych papierov a PET fliaš. Nádoby je možné stohovať, k dostaniu sú v rôznych farbách a sú vhodné na zber triedeného odpadu. Prevedenie nádoby je uvedené v prílohe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastová nádoba na triedený odpad 45 l - žltá farba ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objem nádoby 45 l
uzatvárateľné veko áno
stohovateľná áno
farba žltá
 2. Plastová zberná nádoba na triedený odpad 45 l- modrá farba
Funkcia
Plastová nádoba na triedený odpad – nádoba je vyrobená z plastu, má hladký povrch a je opatrená vekom. Tvar a veľkosť nádoby predurčuje na zber predovšetkým kancelárskych papierov a PET fliaš. Nádoby je možné stohovať, k dostaniu sú v rôznych farbách a sú vhodné na zber triedeného odpadu. Prevedenie nádoby je uvedené v prílohe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastová nádoba na triedený odpad 45 l - modrá farba ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objem nádoby 45 l
uzatvárateľné veko áno
stohovateľná áno
farba modrá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08,30 hod do 14,00 hod.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je min. 30 dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred 1 deň pred ich dodaním.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
V prípade nedodania predmetného tovaru v lehote stanovenej v kúpnej zmluve má objednávateľ nárok na odstúpenie od zmluvy.
Návod na použite v slovenskom jazyku musí byť súčasťou balenia.
*Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
*V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky v eks.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za Kasárňou 3, 831 03 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

13.07.2022 08:00 — 22.07.2022 11:00

9,00 ks

247,00

205,83

Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.06.2022 08:56

11.07.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.07.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 511
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.07.2022 14:47 - Vstupná ponuka 247,00 € Cena s DPH
08.07.2022 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka 247,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS