• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2022 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2022 12:15

Detail zákazky Z20226674

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2022 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2022 12:15

Základné údaje

Z20226674

OF-255855

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6647166

Objednávateľ

17078202

Správa mestskej zelene v Košiciach

Rastislavova 79, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

35716932

LINEA SK spol. s r.o.

Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výroba a dodanie mobiliáru - vonkajšie lavičky a vonkajšie odpadkové koše

vonkajšie lavičky, vonkajšie odpadkové koše, doprava

  • 39113600-3 - Lavičky
  • 39224340-3 - Koše
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Parková lavička s operadlom
Funkcia
Vonkajšia parková lavička s operadlom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Parková lavička s operadlom (viď Príloha č. 1 - Ilustračná obrazová príloha - nie je prípustná výrazná odchýlka dizajnu, nakoľko sa jedná o dopĺňanie už existujúceho mobiliáru). ks 50
Rozmer - výška sedadla lavičky po osadení mm 440
Rozmer - šírka lavičky mm 1500
Hrúbka dosiek sedadla a operadla mm 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ukotvenie Klasické, oceľovými kotvami do betónového základu.
Materiál - nosná konštrukcia lavičky Kovové zliatiny, alebo oceľové profily žiarovo zinkované.
Materiál - konštrukcia sedadla a operadla lavičky Drevo
Povrchová úprava - konštrukcia lavičky Žiarové zinkovanie ( prípadne iná alternatíva s predpokladom dlhej životnosti bez nutnosti odstraňovania korózie min. v priebehu 5 rokov), povrchový náter - prášková farba, požadovaný odtieň RAL 7001.
Povrchová úprava - konštrukcia sedadla lavičky 3 drevené lamely - 3 x lazúra ( prípadne iná alternatíva s predpokladom dlhej životnosti bez nutnosti opráv povrchovej vrstvy min. v priebehu 5 rokov), požadovaný odtieň ,,Teak".
Povrchová úprava - konštrukcia operadla lavičky 2 drevené lamely - 3 x lazúra ( prípadne iná alternatíva s predpokladom dlhej životnosti bez nutnosti  opráv povrchovej vrstvy min. v priebehu 5 rokov), požadovaný odtieň ,,Teak".
 2. Odpadkový kôš
Funkcia
Vonkajší odpadkový kôš s dreveným obložením a výklopnou strieškou. Vyprázdňovanie preklopením striešky a nadvihnutím nádoby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vonkajší odpadkový kôš  (viď Príloha č. 1 - Ilustračná obrazová príloha) - nie je prípustná výrazná odchýlka dizajnu, nakoľko sa jedná o dopĺňanie už existujúceho mobiliáru). ks 50
Rozmer - výška po osadení mm 1000
Rozmer - pôdorys kruhový Ø mm 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ukotvenie Klasické, oceľovými kotvami do betónového základu.
Materiál - nosná konštrukcia Kovové zliatiny, alebo oceľové profily a plechy žiarovo zinkované.
Materiál - konštrukcia obloženia Drevené lamely.
Povrchová úprava - kovová konštrukcia koša a striešky Žiarové zinkovanie  (prípadne iná alternatíva s predpokladom dlhej životnosti bez nutnosti odstraňovania korózie min. v priebehu 5 rokov), povrchový náter - prášková farba, odtieň RAL 7001.
Povrchová úprava -  konštrukcia obloženia Drevené lamely - 3 x lazúra (prípadne iná alternatíva s predpokladom dlhej životnosti bez nutnosti opráv povrchovej vrstvy min. v priebehu 5 rokov), požadovaný odtieň ,,Teak".
Vyberateľná vložka Odpadkový kôš  vybavený kruhovou, jednoducho vyberateľnou pozinkovanou vložkou.
Strieška Odpadkový kôš s výklopnou strieškou bez uzamykania pre jednoduché vyberanie vložky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zákazky je výroba a dodanie mestského mobiliáru pre potreby inštalácie za poškodený mobiliár, alebo doplnenie nového mobiliáru na území mesta Košice v celkovom počte 100 ks z toho lavičky - 50 ks a odpadkové koše - 50 ks. Dodanie tovaru sa bude realizovať  v zmysle kúpnej zmluvy.
2. Dodanie tovaru objednávateľ požaduje do 60 dní od doručenia záväznej objednávky. Vrátane dopravy do sídla Verejného obstarávateľa bez montáže a osadenia.
3. Dodávané tovary musia byť nové, nepoužívané, v originálnom balení, kompletné, v požadovanom množstve, funkčné, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
4. Všetky technické parametre/funkcionality, resp. vlastnosti požadovaného predmetu zákazky uvedené v objednávkom, resp. v opisnom formulári predstavujú minimálne kvalitatívne požiadavky, ktoré musia byť splnené vo vlastnom návrhu plnenia dodávateľa.
5. Dodávateľ predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy úplnú špecifikáciu výrobku ( technické parametre, montážny list, odporúčaný spôsob montáže a nákres) a cenovú kalkuláciu jednotlivých položiek predmetu zákazky v členení: špecifikácia položky, jednotková cena položky bez DPH, cena za jednotlivé položky spolu (bez DPH, výška DPH, spolu s DPH), uvedie technické parametre tovaru, ktorý ponúka tak, aby objednávateľ mohol vyhodnotiť, či ponúkaný tovar spĺňa všetky technické parametre požadované objednávateľom.
6. Dodávateľ zodpovedá za skryté vady, ktoré nebolo možné za bežných podmienok odhaliť pri odovzdaní / preberaní dodaného tovaru objednávateľom, ktoré nahlási dodávateľovi v záručnej dobe.
7. Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
8. V prípade, ak sa technické požiadavky predmetu zákazky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, atď., môže uchádzač predložiť ekvivalentné plnenie predmetu zákazky spočívajúce v odlišnom technickom riešení za podmienky kvalitatívne rovnakých alebo lepších vlastností a technických parametrov, ako sa požaduje pri pôvodnom predmete zákazky.
9. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku
10. Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
11. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
12. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
13. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
14. Nedodržanie akejkoľvek podmienky a / alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
15. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
16. Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). U uchádzača nesmie byť dôvod vylúčenia pre konflikt záujmov podľa § 40 ods. 6 pís. f) zákona.
17. V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť / odstúpiť od zmluvy.
18. Dodávateľ predloží do troch dní od účinnosti zmluvy čestné prehlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
19. Aspoň 2 pracovné dni pred samotným dodaním tovaru je dodávateľ povinný oznámiť kontaktným osobám objednávateľa, ktoré mu budú oznámené po uzatvorení zmluvy, termíny a poskytnúť potrebné informácie týkajúce  dodaného tovaru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 79, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

06.07.2022 11:00 — 05.09.2022 11:00

100,00 ks

33 700,00

33 700,00

Dodávateľ predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy úplnú špecifikáciu výrobku ( technické parametre, montážny list, odporúčaný spôsob montáže a nákres) a cenovú kalkuláciu jednotlivých položiek predmetu zákazky v členení: špecifikácia položky, jednotková cena položky bez DPH, cena za jednotlivé položky spolu (bez DPH, výška DPH, spolu s DPH), uvedie technické parametre tovaru, ktorý ponúka tak, aby objednávateľ mohol vyhodnotiť, či ponúkaný tovar spĺňa všetky technické parametre požadované objednávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.06.2022 10:44

01.07.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 64
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2022 16:48 - Vstupná ponuka 33 699,00 € Cena bez DPH
29.06.2022 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka 24 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS