31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
48206326
Ledvák spol. s r.o.
103, Veľký Folkmar, 05551, SVK
Vykonanie revízie a kontroly elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia
Kontrolná činnosť, vykonávanie odborných prehliadok a skúšok, revízia
Služba
1. Vykonanie revízie a kontroly elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v objektoch UNB vrátane vyhotovenia evidencie v zmysle zákona NR SR č. 124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov a Vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, STN 33 1600 a STN 33 1610. |
Súčasťou zákazky je označenie elektrického spotrebiča (ES) a elektrického ručného náradia (ERN) evidenčným číslom, vypracovanie karty ES a ERN, vypracovanie súhrnnej záverečnej správy /protokolu o vykonaní revízie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Revízia elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia | ks | 25 000 |
Názov |
Cena za predmet zmluvy je konečná, vrátane dopravy a režijných nákladov, vypracovania protokolov-revíznych správ. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach ( elektronických objednávkach). 9 miest plnenia v Bratislave. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus v € bez DPH, sadzby DPH, cena s DPH) a cena celkom bez DPH, s DPH. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo službu neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. |
Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v pribehu 1 roka. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa do 14 dní. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov služieb uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu služieb uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku služieb najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bude služba uskutočnená. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Uchádzač musí v rámci svojej ponuky predložiť: - Doklad o oprávnení podnikať v premete zákazky - Doklad o odbornej spôsobilosti na predmet zákazky, §15, §16 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP |
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním služieb z dôvodov mimoriadnych udalostí, požiadať písomne, formou e-mailu kontaktnú osobu Objednávateľa o predĺženie termínu dodania služieb a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne, formou e-mailu oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb. Súčasťou zápisu (potvrdenia) bude zapísanie termínov ďalších potrebných revízií a termínov na odstránenie zistených nedostatkov. |
Výsledkom revízie musia byť vyhotovené 2 výtlačky (originálu) správy revízneho technika: o odbornej prehliadke a skúške zariadenia. |
Revízie musia byť realizované za neobmedzenej prevádzky objektu a tejto skutočnosti je uchádzač povinný prispôsobiť svoju činnosť pri plnení celého predmetu zákazky. |
Výsledkom revízie musí byť vyhotovenie digitálnej databázy elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v objektoch UNB . |
Pažitková 4, Ružinovská 6, Limbová 5,Miciewiczova13, Antolská 11,Krajinská 91, Limbová 10 Krajinská 101 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
25 000,00 ks
50 000,00
50 000,00
Súčasťou kontraktačnej ponuky musí byť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie názov, typové označenie tovaru, výrobcu a podrobnú špecifikáciu tovaru, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.06.2022 10:06
07.07.2022 08:48
07.07.2022 09:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.06.2022 14:19 - Vstupná ponuka | 48 000,00 | € | Cena bez DPH |
07.07.2022 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: