• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 10:30

Detail zákazky Z20226649

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 10:30

Základné údaje

Z20226649

OF-255848

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6621551

Objednávateľ

00610577

Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov

Hollého 14, Prešov, 08181, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sedací nábytok

Kancelárska stolička, stolička, čakárenská lavica

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička, čalúnenie látka
Funkcia
Kancelárska stolička k PC stolu, čalúnenie látka.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 30
nosnosť kg 120
šírka cm 59 70
hĺbka cm 49 70
výška cm 90 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
otočná s podrúčkami áno
výškovo nastaviteľná pomocou plynového piestu áno
fixovanie sedáka s operadlom v min. jednej polohe áno
čalúnenie látka, sieťovina
farba čalúnenia čierna
pevná kovová konštrukcia vo farbe chrómu áno
päťramenný kovový kríž s kolieskami áno
 2. Kancelárska stolička, čalúnenie ekokoža
Funkcia
Kancelárska stolička k PC stolu, čalúnenie ekokoža.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 20
nosnosť kg 120
šírka cm 59 70
hĺbka cm 49 70
výška cm 90 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
otočná s podrúčkami áno
výškovo nastaviteľná pomocou plynového piestu áno
fixovanie sedáka s operadlom v min. jednej polohe áno
čalúnenie ekokoža (umývateľný materiál)
farba čalúnenia čierna
pevná kovová konštrukcia vo farbe chrómu áno
päťramenný kovový kríž s kolieskami áno
 3. Kancelárska stolička, čalúnenie ekokoža
Funkcia
Kancelárska stolička k PC stolu, čalúnenie ekokoža.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
nosnosť kg 120
šírka cm 59 70
hĺbka cm 49 70
výška cm 90 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
otočná s podrúčkami áno
výškovo nastaviteľná pomocou plynového piestu áno
fixovanie sedáka s operadlom v min. jednej polohe áno
čalúnenie ekokoža (umývateľný materiál)
farba čalúnenia čierna
pevná kovová konštrukcia vo farbe chrómu áno
päťramenný kovový kríž s kolieskami áno
 4. Stolička - umývateľná
Funkcia
Stolička z umývateľného materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 6
nosnosť kg 120
nohy ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál sedáku a operadla ergonomicky tvarovaný plast
operadlo oddelené od sedáku áno
rám oceľový chrómový
nohy vybavené plastovými koncovkami
farba sedáku a operadla sivá
 5. Lavica do čakárne 5-sed
Funkcia
Lavica do čakárne pre pacientov s piatimi sedadlami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
počet sedadiel (miest) ks 5
nosnosť jedného miesta kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia kovová
farba konštrukcie sivá alebo čierna
materiál sedadla a operadla plast
farba sedadla a operadla modrá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Pri predložení ponuky nutné uviesť vlastný návrh plnenia v rozsahu: názvu výrobku, technickú špecifikáciu obsahujúcu popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúknutého tovaru v slovenskom jazyku.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. V cene musia byť zahrnuté  všetky náklady súvisiace s realizáciou zákazky (doprava, clo, záručná doba a p.).
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy podklady na posúdenie obsahujúce názov výrobku, technickú špecifikáciu obsahujúcu popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúknutého tovaru v slovenskom jazyku tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek uvedených v opisnom formulári. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odmietnutie prevzatia tovaru, ktorý nebude spĺňať požadované parametre.
V prípade vzniku pochybnosti pri posudzovaní splenenia požadovanej špecifikácie na strane Objednávateľa s kvalitou ponúknutého predmetu si obstarávateľ vyhradzuje právo vyžiadania vzorky ponúknutého predmetu od uchádzača.
Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný, nerepasovaný tovar v predmete Zmluvy.
Tovar musí byť dodaný spolu s dodacím listom.
Platobné podmienky: Splatnosť faktúry bude 30 dní. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky zo vzniknutého záväzkového vzťahu na tretie osoby len po predchádzajúcom písomnom súhlase Objednávateľa, ktorému musí predchádzať písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, inak je postúpenie neplatné. Neakceptovaním tejto podmienky objednávka zaniká.
Dodávateľ sa tiež zaväzuje, že sa bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zdrží akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči objednávateľovi, najmä prijatia ručenia, uzatvorenia dohody o pristúpení k dlhu alebo k záväzku.
(pokračovanie bodu 10.) Dňom porušenia tohto záväzku dodávateľa vzniká objednávateľovi bez potreby osobitného uplatnenia nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej výšky peňažného záväzku (vrátane príslušenstva), ktorý by mal prejsť alebo mal byť prevedený na tretiu osobu ako nového veriteľa objednávateľa, vypočítanej ku dňu porušenia uvedenej povinnosti.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
Požadujeme faktúrovať v dvoch samostatných faktúrach. Prvá faktúra položky 1 a 2, druhá faktúra položky 3, 4 a 5.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

10.08.2022 14:00

1,00 súbor

6 125,60

6 125,60

Požadované dodanie tovaru podľa špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2022 08:37

27.06.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 168
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2022 11:59 - Vstupná ponuka 6 125,59 € Cena s DPH
24.06.2022 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka 6 124,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS