• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2022 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2022 09:50

Detail zákazky Z20226631

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2022 13:46
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2022 09:50

Základné údaje

Z20226631

OF-256158

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6610084

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33301191

Mária Chilová

Na štepnici 2, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Krajčírske úpravy tričiek - profesionálne odpáranie nášivky

rukávový znak, nášivka, odpáranie, páranie, úprava, krajčírska úprava

  • 39561133-3 - Insígnie
  • 98393000-4 - Krajčírske služby
  • 39561000-2 - Tyl, krajka, stuhy, lemovky a výšivky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Krajčírske úpravy tričiek - profesionálne odpáranie nášivky
Funkcia
Krajčírske úpravy tričiek - profesionálne odpáranie nášivky bez zanechania viditeľných dierok, tak aby nebolo vidieť, že tam bolo niečo predtým našité bez toho, aby došlo k poškodeniu trička.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krajčírska úprava trička - profesionálne odpáranie nášivky ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rukávový znak prišitý k tričku textilná nášivka
tvar rukávového znaku výška 5 cm, šírka 7,5 cm
počet stehov 92-100 na jednej nášivke
použitá ihla zrejme hrubšia, ktorá zanecháva dierky pri neprofesionálnom odpáraní
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predmetom zákazky je služba - profesionálne odpáranie nášivky z trička.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu tričiek) z miesta plnenia a do miesta plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Objednávateľ požaduje 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry
Dodávateľ  dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom, na ktorom bola vykonaná služba.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne  a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky/kúpnej zmluvy a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Tovar, na ktorom bola vykonaná služba dodať len v pracovných dňoch v čase od 07:30 do 13:00 hod.
Na faktúre a dodacom liste musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiále.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká ul. 0, 94901 Nitra (Vojenský útvar 4405), Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

27.06.2022 07:00 — 29.07.2022 13:00

400,00 KS

700,00

583,33

Vo fakturácii požadujeme rozpísať jednotlivé položky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2022 13:46

23.06.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.06.2022 20:42 - Vstupná ponuka 700,00 € Cena s DPH
22.06.2022 20:42 - Najvýhodnejšia ponuka 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS