• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 11:10

Detail zákazky Z20226628

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 09:30
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 11:10

Základné údaje

Z20226628

OF-253558

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6621571

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

46569022

AUTOMAX PLUS s.r.o.

Sládkovičova 127/632, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný automobil

Preprava osôb

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nový osobný automobil, metské SUV
Funkcia
Nový osobný automobil na prepravu osôb a batožiny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Miest na sedenie miesto 5
Výkon motora kW 110
Objem batožinového priestoru l 400 500
Rázvor kolies mm 2600 2700
Počet dverí ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Palivo benzín
Počet valcov 4
Predný náhon áno
Prevodovka 6 stupňová manuálna
Sada zimných + letných pneumatík na plechových diskoch s puklicami 4 ks + 4 ks
Ťažné zariadenie áno
Rezerva áno
Povinná výbava áno
Metalická farba áno
Airbag vodiča a spolujazdca áno
Hlávkové airbagy a bočné airbagy vpredu áno
ESC vrátane ABS, MSR, EBV, ASR, EDS, HBA, DSR, RBS, ESBS, TPM+, XDS+, multikolízna brzda MKB a funkcia Prefill áno
Výstraha pred kolíziou,  podpora núdzového brzdenia a ochrana chodcov áno
Displej palubného počítača áno
Asistent udržiavania v jazdnom pruhu áno
Svetelný senzor áno
Centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním, dva sklopné kľúče áno
Elektrické ovládanie a vyhrievanie vonkajších spätných zrkadiel áno
Vyhrievané vrstvené čelné sklo áno
Elektrické ovládanie okien vpredu áno
Bezkľúčové štartovanie áno
Asistent rozjazdu do kopca áno
Brzdy kotúčové (predné aj zadné) áno
Strešný nosič áno
ISOFIX na sedadle spolujazdca áno
Predĺžená záruka na 5 rokov alebo najazdených 100 000 km áno
Komfortné telefonovanie s Bluetooth áno
Lakťová opierka áno
2x USB vpredu dátové + nabíjanie áno
2x USB vzadu nabíjanie áno
Dvojzónová automatická klimatizácia so senzorom vlhkosti a kombi filtrom áno
Parkovacie senzory vzadu áno
Tempomat áno
2-ramenný kožený multifunkčný volant áno
Vyhrievanie predných sedadiel áno
Vyhrievané dýzy ostrekovačov čelného skla áno
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča a spolujazdca áno
Svetelný a dažďový senzor áno
Alarm s vnútornými senzormi, so zálohovou sirénou, senzorom polohy áno
Zadná parkovacia kamera áno
Rádio BOLERO 8" áno
Reproduktory aj vzadu 4 ks áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE
I.1 Dodávaný osobný automobil musí byť nový, nepoužívaný. Za nový automobil sa považuje vozidlo pred prvým prihlásením do evidencie vozidiel s maximálnym počtom najazdených kilometrov 200.
I.2 Termín dodania predmetu zmluvy je do 09.12.2022
I.3 Miestom dodania je Centrum sociálnych služieb - SLOVEN Slavnica
I.4 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní po nadobudnutí platnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktnej osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu).
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v rozdelení jednotková ceny pre danú položku v eur bez DPH a v eur s DPH. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta.
c) uvedenie funkčnej a technickej špecifikácie automobilu, ktorý je predmetom dodania: Značka, obchodný názov, Typ/variant/verzia, výrobca vozidla (podvozku), výrobca motora. Dodávateľ zároveň predloží dokumenty, na základe ktorých objednávateľ posúdi splnenie požadovanej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy (napr. katalógový list, technický opis, súpis výbavy vozidla).
I.5 Súčasťou dodania automobilu v z mysle zmluvy je kompletná dokumentácia potrebná na prihlásenie a prevádzku vozidla v zmysle platnej legislatívy vrátanie osvedčenia o evidencii - časť II, COC dokumentu, návodu na údržbu v slovenskom jazyku a pod. K vozidlu sa vyžaduje dodať 2 kľúče.
I.6 Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov Objednávateľa a Dodávateľa. Prevzatie tovaru dohodne poverený zástupca Objednávateľa s Dodávateľom e-mailom, najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním. Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
I.7 Objednávateľ pripúšťa len plnenie spĺňajúce funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/zmluvy a osobitné požiadavky na plnenie.
I.8 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita - nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy, poškodený tovar a pod.).
I.9 Kúpna zmluva nadobúda účinnosť dňom zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
II. CENA
II.1 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za plnenie o hodnotu DPH.
II.2 V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením vrátane dodania tovaru na miesto dodania.
II.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a jeho primeraný zisk.
III. FAKTURÁCIA
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
III.4 Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou bude dodací list). Fakturačné údaje budú poskytnuté dodávateľovi v spojitosti s miestom dodania. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy.
III.7 Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Dodávateľ má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa ak v stanovenej lehote nepreukáže zápis do registra partnerov verejného sektora.
IV.2 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
IV.3 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET):
a) 1. časť "Trhový poriadok", čl. IV "Dodávateľ", bod 4, dodávateľ už samotnou registráciou do EKS potvrdzuje súhlas s OPET.
b) 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", čl. VI "Plnenie a preberanie Plnenia", bod 6.1.2, je dodávateľ povinný dodať či poskytnúť Plnenie, ktoré spĺňa okrem Špecifikácií tiež všetky požiadavky príslušných právnych predpisov a platných technických noriem záväzných pre takéto Plnenie a týkajúcich sa jeho uvádzania na trh.
IV.4 V prípade, že dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/zmluvy príp. ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek osobitnú požiadavku na plnenie, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
IV.5 V prípade reklamácií, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ.
IV.6 Porušenie povinnosti Dodávateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy na základe požiadaviek bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi na predmet zmluvy záručný a pozáručný servis.
Ak v opise predmetu obstarávania je uvedený  presný typ alebo značka výrobku -  to znamená, že dodávateľ je oprávnený dodať ekvivalent auta s rovnakými a lepšími technickými parametrami a s požadovanou výbavou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

06.07.2022 08:00 — 30.11.2022 10:00

1,00 sada

23 394,00

19 495,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme dodržať technické vlastnosti auta.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2022 09:30

27.06.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 288
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2022 13:37 - Vstupná ponuka 23 394,00 € Cena s DPH
21.06.2022 11:11 - Najvýhodnejšia ponuka 23 393,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS