• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 09:35
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 10:25

Detail zákazky Z20226591

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 09:35
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 10:25

Základné údaje

Z20226591

OF-256231

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6621583

Objednávateľ

35996072

Krajská prokuratúra Žilina

Moyzesova 20, Žilina, 01104, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov

stravné lístky, stravovanie, gastro lístky, nominálna hodnota

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nominálna hodnota jedného stravného lístka € 4,80
Počet lístkov v nominálnej hodnote 4,80 € ks 11 532
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravný lístok obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravný lístok obsahuje rok platnosti stravného lístka
Stravný lístok obsahuje nominálna hodnotu stravného lístka
Stravný lístok obsahuje číselný kód alebo čiarový kód
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných lístkov na 6 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných lístkov počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa uvedené v mesačných objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravné lístky.
Množstvo stravovacích lístkov sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov. Presné množstvá budú uvedené v mesačných objednávkach.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke, a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke.
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od doručenia objednávky.
Objednávateľ zašle objednávky na dodanie stravných lístkov  e-mailom podľa dohody zmluvných strán.
Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a uskutoční sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov a všetkých poplatkov za poskytnuté služby, a to aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných lístkov po celú dobu trvania zmluvy.
Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá je výsledkom verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné poplatky ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo podľa jednotlivých čiastkových objednávok.
Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti v zmysle právnych predpisov . Súčasťou faktúry je dodací list, s uvedením množstva a nominálnej hodnoty stravných lístkov. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky so stravnými lístkami.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných lístkov.
Poplatok za poskytnutie služieb obsahuje všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných lístkov objednávateľovi
Výška poplatku za poskytnuté služby (provízie dodávateľa, daň, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia a všetky súvisiace náklady) je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby (odmena/provízia) 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Celková cena na úhradu za dodané stravné lístky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin 1 ks nominálnej hodnoty stravného lístka vrátane odmeny (provízie) a počtu požadovaných stravných lístkov. Táto suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Doba platnosti stravných lístkov vydaných v mesiacoch október, november, december príslušného kalendárneho roka trvá do konca nasledujúceho roka.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné lístky dodaním stravných lístkov na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných lístkov, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0,00 % z hodnoty takto vrátených stravných lístkov.
Nedodržanie povinnosti Dodávateľa uvedených v tomto článku sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a dáva právny základ na odstúpenie od Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Moyzesova 20, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 cena za kompletnú dodávku

58 800,00

58 800,00

bez vlastného návrhu

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2022 10:15

27.06.2022 09:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2022 09:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2022 10:20 - Vstupná ponuka 58 799,99 € Cena s DPH
22.06.2022 11:47 - Najvýhodnejšia ponuka 58 799,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS