30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44195591
Z + M servis a. s.
Martinčekova 17, Bratislava, 82101, SVK
Kompatibilné (alternatívne) tonery HP 59X (CF 259X) s čipom do tlačiarne HP Lj Pro M404dn a MFP 428fdn
Toner, kompatibilný toner, alternatívny toner, repasovaný toner
Tovar
1. Kompatibilný (alternatívny) toner HP 59X (CF259X) s čipom do tlačiarne HP Lj Pro M404dn a MFP 428fdn
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup kompatibilných (alternatívnych) tonerov HP 59X (CF259X) s čipom do tlačiarne HP M404dn a MFP 428fdn |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompatibilný toner do tlačiarne HP Lj Pro M404dn a MFP 428fdn, HP 59X (CF259X) s čipom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pre typ tlačiarne | HP Lj Pro M404dn a MFP 428fdn |
Tlačiarenská technológia | laserová |
Farba náplne | čierna |
Výnostnosť náplne | až 10 000 strán ISO / IEC 19752 |
Kompatibilnosť | Windows 10, 11+ |
Výrobca | Tonerpartner, Xerox alebo ekvivalent |
Originálnosť náplne | kompatibilný, alternatívny, repasovaný |
Kvalita | porovnateľná s originálom |
Čip | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru |
Predmetom zákazky je nákup repasovaných, alternatívnych a kompatibilných náplní, ktoré sú kvalitovo porovnateľné s originálmi. |
Kompatibilné tonery musia byť nové, originálne, zabaleného v originálnom obale od výrobcu. alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi. |
Kompatibilný toner je toner, ktorý je vyrobený neznačkovým výrobcom. Slovo kompatibilný znamená, že je vyrobený presne pre daný typ tlačiarne ako je vyrobený aj toner od originálneho výrobcu. Každá súčiastka kazety, či už optický valec, magnetický valec, stierky, čipy a ostatné súčiastky sú nové, neboli nikdy použité a sú vyskladané, otestované a zabalené pod prísnym dohľadom. kompatibilný toner je vyrábaný presne tak isto ako originálny toner, používa sa ten istý prach, alebo atrament. Tonery sú vyrobené podľa normy ISO 9001 Quality Management System a ISO 14001 Enviromental Management S |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. Záručná doba je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky |
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím kompatibilného (alternatívneho) toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak. Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera atď.), V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH |
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky/kúpnej zmluvy a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturáciu vyžadujeme v slovenskom jazyku. |
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu. |
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne (e-mailom) oznámiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení najneskôr do konca záručnej doby. Oznámenie, resp. reklamácia bude obsahovať číslo zmluvy a popis vady. Dodávateľ je povinný vadný tovar vymeniť do dvoch pracovných dní od oznámenia reklamácie do miesta plnenia zmluvy. |
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita k.t., 2.nebude dodržaná lehota dodania k.t., 3.nebude dodržaná cena a množstvo k.t. |
Do ponúknutej ceny zahrnúť všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky (vrátane dopravy na miesto plnenia). |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 13,00 hodine. Oznámenie o termíne dodania minimálne 1 deň vopred |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Výrobky musia byť označené v súlade so zákonom (rok výroby, hmotnosť, názov tovaru, názov výrobcu, dátum spotreby, krajina pôvodu...) |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy. |
Jelenecká ul. 0, 94901 Nitra (Vojenský útvar 4405), Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
27.06.2022 07:00 — 15.07.2022 13:00
46,00 KS
4 400,00
3 666,67
Vo fakturácii požadujeme rozpísať jednotlivé položky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2022 14:35
23.06.2022 09:00
23.06.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2022 14:49 - Vstupná ponuka | 4 392,00 | € | Cena s DPH |
15.06.2022 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: