• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 09:20

Detail zákazky Z20226544

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 09:20

Základné údaje

Z20226544

OF-255597

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6621557

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

44020091

MB SERVIS, s.r.o.

Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis kosacieho ramena

servis, servis zariadenia na údržbu ciest, servis kosacieho ramena

  • 50111000-6 - Správa, opravy a údržba vozového parku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vstupná a výstupná prehliadka zariadenia
Funkcia
Vstupná a výstupná prehliadka zariadenia ( test funkcií ) - pracovné zariadenia Rasco a Mulag
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vstupná a výstupná prehliadka zariadenia ( test funkcií ) 0,4 Nh 16
 2. Údržba zariadenia
Funkcia
Údržba zariadenia pracovných nadstavieb Rasco a Mulag (veľká údržba zariadenia, časová údržba, servisná prehliadka podľa počtu motohodin v zmysle požiadaviek stanovených výrobcom nadstavby)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Údržba zariadenia* ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
* údržba nadstavby kosacieho ramena zahŕňa servisnú prácu, kilometrovné (výjazd na dané cestmajsterstvo) a náhradné diely
 3. Servisné práce
Funkcia
Servisné práce ( mechanické, elektrikárske, hydraulického systému, lakyrnícke, klampiarenske, vzduchového systému )
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisné práce Nh 50
 4. Náhradné diely
Funkcia
Dodávka náhradných dielov vo fixnej max. cene
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodávka náhradných dielov vo fixnej max. cene eur bez DPH 2000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet podľa úkonov na nadstavbu RASCO a MULAG do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Servisnú prehliadku realizovať najneskôr do 5 dní od jej objednania.
Záručná doba na predmet plnenia zmluvy je 24 mesiacov. Nákup iných náhradných dielov nezadaných v RD potrebných k oprave je možný z aktuálneho cenníka (cenník dodá Dodávateľ Objednávateľovi v elektronickej podobe, prípadne na CD nosiči; a to v termíne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (spolu s ocenením zoznamom náhradných dielov s jednotkovými cenami). Ak takáto predložená cenová ponuka bude pre Objednávateľa nevýhodná, Objednávateľ si vyhradzuje právo ocenený tovar nakúpiť od iného subjektu.
Verejný obstarávateľ požaduje 5 % zľavu z ceny originálnych náhradných dielov schválených výrobcom servisovaného zariadenia.
V prípade nevyužitia finančných prostriedkov na položku č.2 (údržba zariadenia), verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo použiť tieto prostriedky na položky č. 1. a 3.,  podľa vzniknutej potreby.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zdokladoval zmluvné vlastníctvo (zmluva o prenájme, kúpna zmluva, lízingová zmluva) požadovaného technického vybavenia (originálnej diagnostickej jednotky nadstavieb RASCO a MULAG schválenej výrobcami nadstavieb) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby miesto výkonu servisných prehliadok - dielňa s požadovaným technickým vybavením bola vo vzdialenosti do 45 km od strediska objednávateľa v meste Trenčín.
Ak dodávateľ nedodá služby a tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu obstarávania, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 25% zo zmluvnej ceny predmetu obstarávania.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Dodanie servisných prehliadok - dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúru vystaviť za servisné prehliadky vykonané v predchádzajúcom mesiaci.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaných servisných prác na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH.
Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť zástupcom objednávateľa odsúhlasený a podpísaný súpis vykonaných servisných prác.
Dodávateľ doloží objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať predmet zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ doloží objednávateľovi certifikát ISO9001 v oblasti servisu komunálnej techniky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí výjazdovú diagnostiku v prípade poruchy na nákladných vozidlách.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy sa riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

14 420,00

14 420,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.06.2022 09:00

27.06.2022 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2022 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2022 10:41 - Vstupná ponuka 14 420,00 € Cena bez DPH
24.06.2022 07:24 - Najvýhodnejšia ponuka 14 410,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS