37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
44020091
MB SERVIS, s.r.o.
Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK
Servis kosacieho ramena
servis, servis zariadenia na údržbu ciest, servis kosacieho ramena
Služba
|
1. Vstupná a výstupná prehliadka zariadenia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vstupná a výstupná prehliadka zariadenia ( test funkcií ) - pracovné zariadenia Rasco a Mulag |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Vstupná a výstupná prehliadka zariadenia ( test funkcií ) | 0,4 Nh | 16 |
|
2. Údržba zariadenia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Údržba zariadenia pracovných nadstavieb Rasco a Mulag (veľká údržba zariadenia, časová údržba, servisná prehliadka podľa počtu motohodin v zmysle požiadaviek stanovených výrobcom nadstavby) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Údržba zariadenia* | ks | 16 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| * údržba nadstavby kosacieho ramena zahŕňa servisnú prácu, kilometrovné (výjazd na dané cestmajsterstvo) a náhradné diely |
|
3. Servisné práce
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Servisné práce ( mechanické, elektrikárske, hydraulického systému, lakyrnícke, klampiarenske, vzduchového systému ) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Servisné práce | Nh | 50 |
|
4. Náhradné diely
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodávka náhradných dielov vo fixnej max. cene |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Dodávka náhradných dielov vo fixnej max. cene | eur bez DPH | 2000 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet podľa úkonov na nadstavbu RASCO a MULAG do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Servisnú prehliadku realizovať najneskôr do 5 dní od jej objednania. |
| Záručná doba na predmet plnenia zmluvy je 24 mesiacov. Nákup iných náhradných dielov nezadaných v RD potrebných k oprave je možný z aktuálneho cenníka (cenník dodá Dodávateľ Objednávateľovi v elektronickej podobe, prípadne na CD nosiči; a to v termíne do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (spolu s ocenením zoznamom náhradných dielov s jednotkovými cenami). Ak takáto predložená cenová ponuka bude pre Objednávateľa nevýhodná, Objednávateľ si vyhradzuje právo ocenený tovar nakúpiť od iného subjektu. |
| Verejný obstarávateľ požaduje 5 % zľavu z ceny originálnych náhradných dielov schválených výrobcom servisovaného zariadenia. |
| V prípade nevyužitia finančných prostriedkov na položku č.2 (údržba zariadenia), verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo použiť tieto prostriedky na položky č. 1. a 3., podľa vzniknutej potreby. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zdokladoval zmluvné vlastníctvo (zmluva o prenájme, kúpna zmluva, lízingová zmluva) požadovaného technického vybavenia (originálnej diagnostickej jednotky nadstavieb RASCO a MULAG schválenej výrobcami nadstavieb) do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje, aby miesto výkonu servisných prehliadok - dielňa s požadovaným technickým vybavením bola vo vzdialenosti do 45 km od strediska objednávateľa v meste Trenčín. |
| Ak dodávateľ nedodá služby a tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu obstarávania, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 25% zo zmluvnej ceny predmetu obstarávania. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
| Dodanie servisných prehliadok - dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
| Faktúru vystaviť za servisné prehliadky vykonané v predchádzajúcom mesiaci. |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaných servisných prác na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH. |
| Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Súčasťou faktúry musí byť zástupcom objednávateľa odsúhlasený a podpísaný súpis vykonaných servisných prác. |
| Dodávateľ doloží objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať predmet zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ doloží objednávateľovi certifikát ISO9001 v oblasti servisu komunálnej techniky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ zabezpečí výjazdovú diagnostiku v prípade poruchy na nákladných vozidlách. |
| Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy sa riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
| Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
14 420,00
14 420,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2022 09:00
27.06.2022 08:30
27.06.2022 08:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.06.2022 10:41 - Vstupná ponuka | 14 420,00 | € | Cena bez DPH |
| 24.06.2022 07:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 410,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: