• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 09:50

Detail zákazky Z20226535

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 09:50

Základné údaje

Z20226535

OF-255829

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6621577

Objednávateľ

31194231

Zariadenie pre seniorov - Smaragd

Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé vajcia

Vajcia

  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vajcia
Funkcia
Slepačie vajcia čerstvé
čerstvé slepačie vajcia, škrupiny čisté, neporušené, označené kódom vyrazeným na vajíčku, preverené veterinárnou kontrolou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vajcia veľkosti "L" ks 8800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trvanlivosť min. 21 dní od dodania tovaru
Veľkosť L
Akosť A
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy preukázať, že je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku (doklady je možné zaslať aj elektronicky). Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, objednávateľ má právo v zmysle bodu 18.2 písm. i) čl.XVIII "Ukončenie zmluvy" 2.časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a informácie :
a) kontakt na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií (meno, priezvisko, tel.číslo a e-mail)
b) cenovú ponuku
c) platný doklad o oprávnení podnikať (výpis z Obch.registra, resp.Živnostenský list), v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodávanie požadovaného tovaru
d) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie predmetu zákazky
e) potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu v termíne sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Zo strany objednávateľa môže dôjsť k ukončeniu zmluvného vzťahu a vystaveniu negatívnej referencie.
V zmysle § 340 ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov je splatnosť  faktúry 30 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS.  Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví 1x za mesiac s potrebnými náležitosťami pre fakturáciu. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu do dátumu splatnosti s tým, že na opravenej faktúre sa vyznačí nový dátum splatnosti.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Táto zmluva sa uzatvára na 1 roky od 1.7.2022 00.00 hod. do 30.6.2023 23.59 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkovú cenu kedykoľvek počas trvania zmluvy a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo vystavenej a doručenej faktúre za tovar.
Ak zistená aktuálna trhová cena  predmetu zákazky bude nižšia ako cena určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru.
Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Objednávku doručí kupujúci dodávateľovi najneskôr deň vopred do 12ej hodiny.
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky (ak neprebieha telefonicky) odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13.00 hod. v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná.
Dodávky tovaru sa budú realizovať v pracovných dňoch utorok a vo štvrtok v čase od 8.00 do 11.00 hod.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi na svoje vlastné náklady. Miestom plnenia je sklad potravín v sídle objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať čerstvý tovar.
Obaly, označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok mechanického poškodenia a kontaminácie.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. Predmetom fakturácie bude iba skutočne objednaný a dodaný tovar na základe potvrdeného dodacieho listu, ktorý musí obsahovať dobu záruky.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a vysporiadať ju najneskôr do 2 dní. Reklamáciu môže objednávateľ uplatniť pri preberaní tovaru, najneskôr však do 2 dní od prevzatia a to písomne, e-mailom alebo telefonicky.
V prípade, že tovar nebude doručený do miesta dodania v termíne uvedenom na objednávke, bude to považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok. V tom prípade má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy s mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. Ak vzniknú náklady súvisiace s ukončením tohto zmluvného vzťahu, tieto hradí dodávateľ objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

01.07.2022 00:00 — 30.06.2023 23:59

1,00 podľa rozpisu v objednávke

1 626,00

1 626,00

Podľa objednávok

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2022 09:51

27.06.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 163
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2022 10:19 - Vstupná ponuka 1 626,00 € Cena s DPH
27.06.2022 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 1 625,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS