• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2022 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2022 10:50

Detail zákazky Z20226522

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2022 13:20
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2022 10:50

Základné údaje

Z20226522

OF-256062

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6626371

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36283576

PENAM SLOVAKIA, a.s.

Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup pekárenských výrobkov

pekárenské výrobky

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup pekárenských výrobkov
Funkcia
Priebežné dodávanie požadovaného tovaru počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) do štyroch kuchýň Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru sa bude realizovať vždy zodpovednému pracovníkovi na adresách kuchýň Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bábovka mramorová, hmotnosť 400g. kusy 111
Croissant balený s čokoládovou náplňou, hmotnosť 60g. kusy 849
Croissant cesnekový, hmotnosť 60g. kusy 100
Chlieb krájaný pšenično ražný, hmotnosť 1000g. kusy 2248
Chlieb kváskový krájaný, hmotnosť 1000g. kusy 100
Chlieb celý nekrájaný pšenično ražný, hmotnosť 1000g. kusy 459
Chlieb ražný, krájaný hmotnosť 500g. kus 10
Donut s polevou hmotnosť 55g, kus 200
Kaizerka cereálna, hmotnosť 50g. kusy 210
Koláč z vianočkového cesta s kombináciou  kakaového cesta, tzv. mramorový alebo dvojfarebný koláč, hmotnosť 450g. kusy 252
Koláč s tvarohovou náplňou, hmotnosť 80g. kusy 38
Koláč tlačený jablkovo-škoricový, hmotnosť 80g. kusy 394
Mafin, hmotnosť 60g. kusy 411
Makovka (sladká žemľa), hmotnosť 80g. kusy 273
Minizávin kakaový, hmotnosť 80g. kusy 597
Minizávin makový, hmotnosť 110g. kusy 172
Minizávin orechový, hmotnosť 80g. kusy 443
Orechový závin, hmotnosť 400g. kusy 10
Pagáč škvarkový, hmotnosť 25g. kusy 50
Pizza slimák, hmotnosť 90g. kusy 50
Pečivo (rožok štandard), hmotnosť 40g kusy 4722
Pečivo (rožok celozrnný), hmotnsť 60g. kusy 10
Pletenec slaný, hmotnosť 70g. kusy 50
Pľundrový koláč s jahodovo - pudingovou náplňou, hmotnosť 100g. kusy 516
Pľundrový koláč s hruškovou náplňou, hmotnosť 100g. kusy 224
Rohlíček - pečivo jemné smažené  s lieskovo orieškovou náplňou, hmotnosť 70g. kusy 380
Sendvič krájaný, hmotnosť 400g. kusy 1528
Sendvič celý, hmotnosť 400g. kusy 446
Sladký rožok tzv. lúpačka, hmotnosť 80g. kusy 306
Šatôčka s ovocnou náplňou, hmotnosť 80g. kusy 376
Šatôčka s tvarohovou náplňou, hmotnosť 80g. kusy 77
Škoricové osie hniezdo, hmotnosť 90g. kusy 572
Vianočka s hrozienkami, hmotnosť 400g. kusy 333
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ bude predbežne dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky na adresy štyroch kuchýň Objednávateľa na základe emailových objednávok. Plnenie predmetu zákazky je vrátane dopravy.
Dodávanie požadovaného tovaru do 24 hodín od objednania a to od 6.00 hod. do 7.00 hod. ráno. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Predpokladané množstvo tovaru je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci rok a požadovaného druhu tovaru . Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobrania alebo prekročenia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka, nebude požadovať navýšenie jednotkovej ceny, alebo úhradu za neodobranie predmetu zákazky. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu tejto zákazky ako sú: dodanie tovaru na adresy kuchýň Objednávateľa, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod odstúpenia od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko zoznam tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov tovaru za jeden kus bez DPH a s rozsahom sadzieb DPH . Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Cena za jednotlivé druhy tovaru bude zaokrúhlená na základe matematických pravidiel, na dve desatinné miesta. Zoznam tovarov bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Pri predložení zoznamu tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov, musí Dodávateľ dbať na to aby po vynásobení cien tovaru s presnou hodnotou počtu kusov bola výsledná suma zhodná s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou bez DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
2. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko  kópiu platného rozhodnutia Štátnej veterinárnej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť skladovania a obchodovania s predmetom tejto zákazky a jeho vývoz do členských štátov EÚ. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko  kópiu, alebo originál potvrdenia príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že prevádzka uchádzača disponuje minimálne dvomi dopravnými prostriedkami, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
4. Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej Dodávateľom. Faktúra bude predložená Objednávateľovi raz za 10 dní v súlade s dodaným tovarom a dodacími listami. Splatnosť vystavenej faktúry bude 20 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
5. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v tejto zákazke, a ktoré budú uvedené na zozname tovarov podľa bodu 1. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
6. Cena za predmet zmluvy je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady na dodanie tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
7. Dodávateľ ručí objednávateľovi, že dodávaný tovar zodpovedá platným normám akosti. Zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru Objednávateľovi pred ukončením záruky a znáša sankcie uložené kontrolnými orgánmi z titulu nekvality výroby. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
8. Objednávateľ má právo reklamovať zistené vady na tovare v kvalite a kvantite, prípadné iné reklamačné dôvody písomnou formou bez zbytočného odkladu. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru bezodkladne. Zároveň Objednávateľ v prípade tretej reklamácie, má právo odstúpenia od zmluvy. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
9. V prípade oneskorenej úhrady faktúry môže Dodávateľ žiadať úrok z omeškania vo výške 0,05% za každý i začatý deň omeškania z hodnoty nezaplateného záväzku až do jeho zaplatenia. Zároveň Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty za nedodanie objednaného tovaru, Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
v čase na ktorom sa dohodli zmluvné strany v objednávke a to vo výške 50,00 € za každý i začatý deň omeškania. Objednávateľ je oprávnený požadovať popri zmluvnej pokute aj náhradu škody spôsobenej porušením povinností, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta, pričom sa zmluvná pokuta nezapočíta do náhrady škody. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vladimíra Clementisa 51, Mozartova 10, Hospodárska 62, Hodžova 38, Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

06.07.2022 06:00 — 05.07.2023 15:00

16 517,00 kusy

11 000,00

11 000,00

Plnenie zákazky bude v súlade s technickými vlastnosťami a osobitnými požiadavkami na plnenie tejto zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.06.2022 13:20

28.06.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 140
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2022 09:51 - Vstupná ponuka 10 345,76 € Cena bez DPH
20.06.2022 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 10 345,76 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS