• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2022 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2022 13:20

Detail zákazky Z20226489

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2022 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2022 13:20

Základné údaje

Z20226489

OF-256119

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6606223

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31570895

PHARMACOPOLA s.r.o.

Svätokrížske námestie 11, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vakcíny

vakcína, očkovanie

  • 33650000-1 - Všeobecné antiinfekčné látky na systémové použitie, očkovacie látky, antineoplastické prostriedky a imunomodulačné činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vakcíny
Funkcia
Vybavenie ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 . Nobivac DHPPi inj.sicc. 10 x 1 ml bal 60
2 . Nobivac KC 5 x 1 ml (5 d) lyof.+ diluent bal 10
3 . Nobivac Lepto inj. 10 x 1 ml bal 10
4 . Nobivac Rabies inj. 10 x 1 ml ( 10 x 1d ) bal 20
5 . Nobivac Tricat Trio inj.sicc. 5 x 1 d bal 10
6 . Nobivac Tricat Trio inj.sicc. 1 d bal 4
7 . Nobivac Rabies inj. 10 ml ( 10 d ) bal 10
8 . Nobivac L4 inj. 10 x 1 ml (10 x 1 d ) bal 10
9 . "Nobivac DP PLUS inj. susp. 5 x 1 ml ( 5 x 1 d) lyof. + diluent" bal 10
10 . Biocan DHPPI + L inj. 10 x 1 d bal 20
11 . Biocan DHPPI + LR inj. 10 x 1 d bal 49
12 . Biocan DHPPI inj.+ riedidlo 10 x 1 d bal 20
13 . Biocan Puppy inj.+ riedidlo 10 x 1 d bal 2
14 . Eurican DAPPi - L multi inj.sicc. 10 x 1 d bal 1
15 . Eurican DHPPi 2 - LR (DAPPI-LR) inj. sicc. 10 x 1 d bal 4
16 . Eurican DHPPi 2 ( DAPPi ) inj.sicc. 10 x 1 d bal 1
17 . Eurican Herpes 205 inj.sicc. 1 d bal 2
18 . Rabisin inj. 10 x 1 d bal 4
19 . Canigen DHPPi/L inj.sicc. 10 x 1 d bal 6
20 . Rabigen mono 10 x 1 ml (10x1 d) inj. bal 2
21 . Versifel CVR inj.sicc. 10 x 1 d bal 5
22 . Leucofeligen FeLV/ RCP inj. 10 x 1 d bal 5
23 . Biofel PCH inj. emulzia pre mačky 10 x 1 d bal 10
24 . Biofel PCHR inj. emulzia pre mačky 10 x 1 d bal 13
25 . Purevax RCP lyof. inj. 1 d bal 5
26 . Purevax RCPCh lyof. inj. 1 d bal 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa pri každom čiastkovom plnení.
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa platnosti zmluvy dodať identifikáciu liekov a ostatných položiek, ktoré bude objednávateľ odoberať a ktoré spĺňajú vyššie uvedené požiadavky. Spolu s identifikáciou liekov preukáže ich registráciu v Slovenskej republike napr. registračným číslom štátneho ústavu alebo povolením o ich distribúcii.
3. Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy zaslanej elektronicky vždy do 16:00 daného dňa. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní, ktoré položky a v akom množstve požaduje dodať.
4. Čiastkové výzvy (objednávky) budú odosielané nepravidelne, najviac jeden krát za deň.
5. Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 48 hodín od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky) a Objednávateľ je povinný za prevzatý tovar zaplatiť na základe vystavenej faktúry.
6. Dodávateľ je povinný dodať tovar aj s elektronickým dodacím listom pri každom čiastkovom plnení. Elektronický dodací list sa rozumie zaslanie excelovského súboru v dohodnutom formáte podľa zadanej štruktúry objednávateľom.
7. Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
8. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorého expirácia je kratšia ako 6 mesiacov a tovar nebol použitý.
10. Dodávateľ je povinný dodať tovar s primeranou expiráciou. Primeranou expiráciou sa rozumie tovar nie starší ako 1 rok od jeho výroby a s expiráciou nie skôr ako 6 mesiacov odo dňa dodania. Tovar presahujúci primeranú expiráciu objednávateľ nie je povinný odobrať.
11. Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy - Dodávateľ predloží kópiu povolenia na veľkodistribúciu liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
12. V zmysle ustanovení OPEP týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, množstvo odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
13. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s:
- aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva,
- zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou.
14. V prípadoch legislatívnej zmeny cien v dôsledku zmeny aktuálneho Cenového opatrenia MZ SR (v prípade ak je to relevantné), na základe ktorej bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien poskytne dodávateľ objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vystaví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou.
15. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie pozostávala z aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklých trhových cien jednotlivých položiek predmetu zákazky.
16. Osobitné ustanovenia o určení ceny plnenia:
16.1 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s bodom 16.1.8 II. časti Všeobecných zmluvných podmienok OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Prehodnocovanie ceny sa bude realizovať min. 1x a max. 2x za polrok.
16.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenia aktuálnosti ceny.
16.3 Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí, že cena na trhu je nižšia než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 2 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti doručil objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 16. tejto rámcovej dohody.
16.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za cenu zistenú podľa bodu 16. tejto rámcovej dohody.
17. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien):
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.),
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov.
18. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve s rovnakou účinnou látkou a percentuálnym zložením.
19. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
20. Uchádzač dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
21. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 10% zmluvnej ceny celej zákazky a udeliť neuspokojivé hodnotenie.
22. Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
23. Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú "predpokladaným množstvom" odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru.
24. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové objednávané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil zmluvný finančný limit počas trvania tejto dohody.
25. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle §71 zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH
26. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

10 999,00

9 998,61

Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa platnosti zmluvy dodať identifikáciu liekov a ostatných položiek, ktoré bude objednávateľ odoberať a ktoré spĺňajú vyššie uvedené požiadavky. Spolu s identifikáciou liekov preukáže ich registráciu v Slovenskej republike napr. registračným číslom štátneho ústavu alebo povolením o ich distribúcii. Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2022 11:58

22.06.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 274
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2022 08:22 - Vstupná ponuka 10 999,00 € Cena s DPH
17.06.2022 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka 10 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS