• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2022 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2022 08:56
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2022 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2022 09:55

Detail zákazky Z20226473

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2022 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2022 08:56
  •    Ukončenie zákazky
    23.06.2022 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.06.2022 09:55

Základné údaje

Z20226473

OF-255986

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6610074

Objednávateľ

00596221

"KAMILKA", Zariadenie sociálnych služieb Maňa

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, 94145, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené hydinové mäso a mrazené potraviny

mrazené rybie filé, mrazená zelenina, mrazené hydinové mäso, zmrzlina

  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15555000-3 - Zmrzlina a podobné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené hydinové mäso a mrazené potraviny
Funkcia
Nákup a dodávka mrazeného hydinového mäsa a mrazených potravín na prípravu jedál v stravovacej prevádzke.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mrazené kura bez drobov kg 410
Mrazené kuracie prsia bez kosti a kože kg 400
Mrazené morčacie prsia bez kosti a kože kg 100
Mrazené kuracie stehná kalibrované balenie 220 g kg 900
Mrazený kurací stehenný plátok bez kosti a kože kg 250
Mrazený morčací stehenný plátok bez kosti a kože kg 250
Mrazené filé z treskovitých rýb balenie 120 g porcie kg 500
Mrazená strúhaná tekvica kg 120
Mrazený špenát balenie 450 g kg 150
Mrazený krém napr. Ruská zmrzlina ks 1280
Mrazený karfiol kg 75
Mrazená zeleninová zmes kg 175
Mrazený obaľovaný syr kg 100
Mrazené knedle plnené lekvárom kg 150
Losos mrazený filety bez kože kg 100
Mrazené zemiakové šúľance kg 300
Mrazené bryndzové pirohy kg 260
Mrazená brokolica obaľovaná kg 100
Mrazené Americké zemiaky kg 100
Mrazené tvarohové pirohy kg 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto rámcovej dohody je zásobovanie kupujúceho mrazeným hydinovým mäsom a mrazenými potravinami  podľa dennej potreby stravovacej prevádzky, doprava predmetu zákazky na adresu obstarávateľa a vyloženie do skladu potravín.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží položkový cenník v zložení: názov, balenie, množstvo, jednotková cena bez DPH, % DPH, jednotková cena s DPH, spolu s DPH a cenník bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Aktuálne množstvo a sortiment z celkového množstva budú upresňované na základe telefonickej,  e-mailovej objednávky zo strany kupujúceho  tak, aby bola zabezpečená kvalita z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa. Objednávku doručí kupujúci predávajúcemu najneskôr do 48 hodín pred rozvozom, pokiaľ sa nedohodnú inak. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v pracovných dňoch, jeden krát týždenne, v čase od 07:00 do 14:00 h počas celej doby trvania rámcovej  dohody.
Dovoz tovaru bude zabezpečovaný v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch a spôsobom, aby s zachovala zdravotná bezchybnosť potravín. Dodávateľ predloží platné osvedčenie o hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky v zmysle potravinového kódexu SR.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné získané z predchádzajúceho plnenia zmluvy, nie sú záväzným ukazovateľom ani pre jednu zmluvnú stranu. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb objednávateľa podľa dennej potreby stravovacej prevádzky a počtu stravujúcich sa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a požiadavky Potravinového kódexu SR.
Kupujúci sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu predmetu plnenia uplatní bezodkladne po jej zistení písomnou formou do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje odstrániť prípadné vady predmetu plnenia, v čo najkratšom technicky možnom čase (maximálne do 48 hod.) od uplynutia oprávnenej reklamácie kupujúceho.
Ceny jednotlivých položiek predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena musí byť konečná a dodávateľ v nej zahrnie dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie a pod. Kúpnu cenu predmetu zmluvy je možné meniť výlučne len na základe zmien  obchodných podmienok vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych noriem SR, a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami.
Zmluvu je možné meniť alebo dopĺňať len formou písomných číslovaných dodatkov v zmysle § 18 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odsúhlasených a riadne podpísaných oboma zmluvnými stranami. Pre platnosť dodatkov k tejto zmluve sa vyžaduje dohoda o celom texte.
Kupujúci si vyhradzuje právo objednať tovar nad rámec zazmluvneného množstva a sortimentu podľa aktuálnej ponuky predávajúceho a potreby kupujúceho.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí  objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 20 dní odo dňa jej doručenia.  V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej faktúry začína plynúť nová 20 dňová splatnosť.  Objednávateľ neposkytuje finančné preddavky, resp. zálohové platby.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej dodávateľom.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. od 01.07.2022 do 30.06.2023, res. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Ukončenie zmluvy: 1)Písomnou dohodou k dohodnutému termínu. 2)Písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo strán s 1- mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej strane. 3)Okamžitým odstúpením pri podstatnom porušení zmluvy v zmysle § 345 ObZ a ak: a)predávajúci opakovaným alebo zavineným omeškaním dodávok spôsobí závažné nedostatky v zásobovaní kupujúceho, b)po 3- násobnej uznanej reklamácii kvality a omeškania, c)pri nedodržaní zml. cien. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu

26 050,00

26 050,00

Dodržaná presná špecifikácia uvedená v položkách opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2022 09:02

23.06.2022 08:56

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.06.2022 09:11

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 150
 44
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.06.2022 13:57 - Vstupná ponuka 26 047,90 € Cena s DPH
22.06.2022 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka 25 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS