• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 16:57
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 10:50

Detail zákazky Z20226459

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 16:57
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 10:50

Základné údaje

Z20226459

OF-256051

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6589906

Objednávateľ

30793629

Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky

Hlavné námestie 8, Bratislava, 81422, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby 2.

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby nevyhnutné na prácu v administratíve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiaci bloček, prevedenie: kocka, mix neónových farieb, minimálne 400 listov, rozmery: 76mm x 76mm. ks 50
Guľôčkové pero modré, náplň: olejový atrament, tenký hrot - šírka stopy: 0,3mm, materiál: plast, vymeniteľná náplň, napr. STABILO Liner 308 alebo ekvivalent. ks 50
Pero gumovacie červené, napr. Pilot - roller, 0,35 mm, "Frixion Ball" alebo ekvivalent. ks 10
Kancelárske nožnice, veľkosť 21 cm. ks 3
Klasická grafitová školská ceruzka v dreve s gumou, 6-hranná, Ceruzka školská, 6-hranná, priemer tuhy 2,0 -2,5 mm, tvrdosť: 1. ks 144
Kancelársky pákový zakladač (šanón), Chrbát 75 mm, Farba: červená. ks 15
Kancelársky pákový zakladač (šanón), Chrbát 75 mm, Farba: zelená. ks 15
Kancelársky pákový zakladač (šanón), Chrbát 75 mm, Farba: žltá. ks 15
Kancelársky pákový zakladač (šanón), Chrbát 75 mm, Farba: modrá. ks 15
Plastové strúhadlo so zásobníkom. ks 10
Lepiaca páska transparentná/priehľadná, 48mm x 60m. ks 10
Lepiaca páska transparentná/priehľadná, 19mm x 33 m. ks 10
Blok poznámkový linajkový A4 minimálne 50 listov. ks 20
Blok poznámkový linajkový A5, bočná špirála, minimálne 70 listov, mix vzorov. ks 20
Tenké farebné transparentné lepiace štítky/indexy, zmes 5 neónových farieb PET transparent 5 x 25 listov, 12 x 45 mm. ks 50
Permanentný popisovač čierny, okrúhly hrot, šírka stopy minimálne 2,5 mm, napr. Centropen 8566 PERMANENT alebo ekvivalent. ks 10
Guma na gumovanie, malá. ks 10
Klipy na dokumenty, šírka: 32mm, čierne, 1balenie/10 kusov. bal. 10
Klipy na dokumenty, šírka: 42mm, čierne, 1balenie/10 kusov. bal. 10
Klipy na dokumenty, šírka: 51mm, čierne, 1balenie/10 kusov. bal. 10
Korková nástenka, drevený rám, 90 x 60cm. ks 2
Transparentné/priehľadné pravítko, rovné, 30 cm. ks 5
Transparentné pravítko, rovné, 40cm. ks 5
Kartónový rozraďovač úzky, mix farieb, 105x235mm, 1 balenie/100 ks. bal. 3
Lepiaca tyčinka/tuhé tyčinkové lepidlo, hmotnosť: minimálne 10g. ks 10
Výpožičková kniha, formát : A4, vyhotovenie: zošit, rozsah: 30 listov, papier bezdrevný ofsetový, vzor tlačiva je v súlade s vyhláškou č. 48/2019 Z. z. ks 1
Prešpánový obal A4 s tromi chlopňami a čiernou gumičkou. Prelisy na chlopniach a chrbte pre zvýšenie kapacity obalu. Farba: červená. ks 10
Prešpánový obal A4 s tromi chlopňami a čiernou gumičkou. Prelisy na chlopniach a chrbte pre zvýšenie kapacity obalu. Farba: žltá. ks 10
Prešpánový obal A4 s tromi chlopňami a čiernou gumičkou. Prelisy na chlopniach a chrbte pre zvýšenie kapacity obalu. Farba: zelená. ks 10
Korekčný roller, šírka stopy 5mm, návin min. 5m, napr. Pritt Micro Rolly alebo ekvivalent. ks 20
Obálka C5 s doručenkou „Doporučene“, rozmery: 162 x 229 mm, vyrobené z recyklovaného papiera s plošnou hmotnosťou 90 g/m2, obyčajné, 1 balenie/1000ks. bal. 1
Obálka B6 s doručenkou „Doporučene“, rozmery: 125 x 176 mm, vyrobené z recyklovaného papiera s plošnou hmotnosťou 80 g/m2, obyčajné, 1 balenie/1000ks. bal. 1
Násuvné lišty štandard, 4 mm (1-16 listov), transparentné, 1 balenie/10 ks. bal. 5
Násuvné lišty štandard, 6 mm (1-25 listov), biele, 1 balenie/10 ks. bal. 5
Výdajka - prevodka, formát A5, blok - 100 listov. ks. 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu, najneskôr v deň dodania tovaru,  v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Staré mesto Bratislava, pešia zóna.
Dodanie predmetu obstarávania sa požaduje počas pracovných dní od 08:30 hod. do 11:00 hod.
Nesplnenie požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad, musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

23.06.2022 08:30 — 23.06.2022 11:00

1,00 Súbor podľa funkčnej a technickej špecifikácie.

1 445,58

1 204,65

Úspešný dodávateľ (predávajúci) je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky, ktorý musí zodpovedať požadovanej funkčnej, technickej a množstevnej špecifikácii predmetu zákazky (predmetu kúpnej zmluvy). Kontaktnou osobou za účelom predloženia vlastného návrhu na plnenie predmetu zákazky je Ing. Andrea Kotrádyová, riaditeľka Sekcie ekonomiky a správy majetku K SR SR, Tel. č.: +421 2 210 28 313; E-mail: andrea.kotradyova@sudnarada.gov.sk Vlastný návrh plnenia predmetu zákazky musí obsahovať konkrétnu značku/výrobcu/názov ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2022 16:57

17.06.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2022 14:20 - Vstupná ponuka 1 445,58 € Cena s DPH
17.06.2022 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 445,52 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS