• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 09:50

Detail zákazky Z20226416

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 11:40
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 09:50

Základné údaje

Z20226416

OF-255740

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6589894

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Časti, príslušenstvo, komponenty, doplnky, náhradné diely do počítačov

časti, príslušenstvo, komponenty, doplnky, náhradné diely, počítač, počítače

  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30237100-0 - Časti počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. pamäť RAM 4GB DDR3 k PC
Funkcia
Operačná pamäť 1x4GB, PC3-12800, CL11, napätie 1.5V, Unbuffered
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pamäť RAM 4GB DDR3 k PC KS 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ DDR3
Modul pamäte PC3-12800
Kapacita 4 GB
Pracovná frekvencia 1600 MHz
Časovanie CL 11
Napätie 1,5 V
Výškový profil nízky
Kompatibilita Windows 10, 11 a vyššie
 2. pamäť RAM 4GB DDR4 k PC
Funkcia
Operačná pamäť 1x4GB, PC4-21300, CL19-19-19-43, napätie 1.2V, pasívny chladič a Unbuffered
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pamäť RAM 4GB DDR4 k PC KS 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ DDR4
Modul pamäte PC4-21300
Kapacita 4 GB
Pracovná frekvencia 2666 MHz
Časovanie CL 19
Napätie 1,2 V
Výškový profil nízky
Kompatibilita Windows 10, 11 a vyššie
 3. pamäť RAM 8GB DDR4 k PC
Funkcia
Operačná pamäť 1x8GB, PC4-21300, CL19-19-19-43, napätie 1.2V, pasívny chladič a Unbuffered
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pamäť RAM 8GB DDR4 k PC KS 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ DDR4
Modul pamäte PC4-21300
Kapacita 8 GB
Pracovná frekvencia 2666 MHz
Časovanie CL 19
Napätie 1,2 V
Výškový profil nízky
Kompatibilita Windows 10, 11 a vyššie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Termín na dodanie tovaru bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy.
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Termín doručenia zákazky dohodnúť s kontaktnou osobou v pracovných dňoch, spolu s tovarom, požadujeme doručiť aj faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Záručná doba musí byť minimálne 24 mesiacov od prevzatia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technická dokumentácia ... ) v slovenskom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká ul. 0, 94901 Nitra (Vojenský útvar 4405), Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

27.06.2022 07:00 — 08.07.2022 13:00

1,00 podľa opisného formulára

551,00

459,16

Vo fakturácii požadujeme rozpísať jednotlivé položky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2022 11:40

17.06.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 395
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2022 13:12 - Vstupná ponuka 550,99 € Cena s DPH
17.06.2022 07:32 - Najvýhodnejšia ponuka 549,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS