• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2022 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2022 10:55

Detail zákazky Z20226415

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2022 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2022 10:55

Základné údaje

Z20226415

OF-255976

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6661095

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

31659551

COMMERC SERVICE spol. s r.o.

Ku Surdoku 35, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tvrdomer

tvrdomer

  • 38300000-8 - Meracie prístroje
  • 38540000-2 - Testovacie a meracie stroje a prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tvrdomer
Funkcia
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity  schváleného projektu "Modernizácia odborného vzdelávania v SOŠ Prievidza", kód projektu 302021K332, ktorý sa realizuje v rámci Integrovaného regionálneho operačného  programu 2014-2020 so zameraním  na podporu a skvalitnenie odborného vzdelávania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tvrdomer ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenosný tvrdomer pre použitie v laboratórnych podmienkach školy slúžiaci k automatickému meraniu a zisťovaniu hodnoty tvrdosti Brinell s nasledovnými minimálnymi požiadavkami na parametre:
meranie miery odtlačku telies Brinell o Ø min. 2,5 - 10 mm
v rozsahu min. 16-650HB
automatické meranie odtlačku áno
automatické ukladanie do Excelu áno
max. testovacia sila min. 3000 kgf
Súčasťou dodávky tvrdomeru bude aj  notebook s min.parametrami: 16Gb RAM,512Gb SSD,Intel Core i7,2xUSB,2xUSBC,1xethernet,15,6"displej, Windows 11Pro, myš
Brinell testovací etalón pre 2,5mm telieska
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu na miesto plnenia, inštaláciu a uvedenie do prevádzky na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia  3 osôb a dodania návodu na údržbu a obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
Ak sa v technickej  špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ predloží Objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy pre tú obchodnú značku a model/typ ponúkaného tovaru, ktorý je uvedený vo vlastnom návrhu plnenia  (napr.  prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku. Dokumentácia musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, ak neboli predložené ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa všetky technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky  a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo  v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a  Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, originál, v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej Objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má Objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zmluvy ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou  faktúry Dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo  zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+, s ktorým Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po uzatvorení  zmluvy. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach.
Zmluva sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkach financovaných z fondov EÚ“ OPEP v platnom znení.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
V prípade ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje Dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a Objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou  Objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu Objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. Vansovej 32, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

06.09.2022 09:00 — 30.11.2022 14:00

1,00 ks

7 758,00

6 465,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia vo forme uvedenia obchodnej značky a konkrétneho modelu predmetu zákazky, ktorými deklaruje splnenie podmienok Objednávateľa uvedených vo "Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu" zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2022 09:46

07.07.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2022 15:37 - Vstupná ponuka 7 755,96 € Cena s DPH
07.07.2022 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka 7 678,56 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS