• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 11:34
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 09:55

Detail zákazky Z20226414

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 11:34
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 09:55

Základné údaje

Z20226414

OF-255815

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6589892

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50660845

NIRA, s.r.o.

Strážska cesta 8705, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na Traktor Zetor 7011 a ŽTR-165

Náhradné diely, traktor, zetor, 7011, ŽTR-165

  • 16810000-6 - Časti poľnohospodárskych mechanizmov
  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 34390000-7 - Príslušenstvo ťahačov/traktorov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na Traktor Zetor 7011 a ŽTR-165
Funkcia
Nákup náhradných dielov na Traktor ZETOR 7011 za účelom výmeny poškodených alebo opotrebovaných dielov za nové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vložka filtračná hrubá PH II, výkres 111 931 207 000 ks 5
Čistič paliva hrubý FJ 2 R, výkres 1218-93 3384 ks 5
Vložka filtračná jemná PJ II, výkres 111 931 209 000 ks 5
Čistič paliva, výkres 44374429000 754-968060 ks 5
Maják oranžový 60xLED, 15 W, napájacie napätie 12V aj 24V, možnosť prepínania napätia, magnetický úchyt, prívodný kábel (2,5m) so zástrčkou. ks 5
Výstražné oranžové svetlo 8xLED, 24 W, napájacie napätie 24V aj 12V, možnosť prepínania napätia, magnetické uchytenie, prívodný kábel (2,5 m) so zástrčkou. ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru
Náhradné diely musia byť nové, originálne, zabaleného v originálnom obale od výrobcu. alebo kvalitatívne rovnocenné s originálmi.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d.
Do ponúknutej ceny zahrnúť všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 13,00 hodine. Oznámenie o termíne dodania minimálne 1 deň vopred
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Výrobky musia byť označené v súlade so zákonom (rok výroby, hmotnosť, názov tovaru, názov výrobcu, dátum spotreby, krajina pôvodu...)
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká ul. 0, 94901 Nitra (Vojenský útvar 4405), Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

27.06.2022 07:00 — 08.07.2022 13:00

1,00 podľa opisného formulára

387,63

323,03

Vo fakturácii požadujeme rozpísať jednotlivé položky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2022 11:34

17.06.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2022 14:54 - Vstupná ponuka 384,00 € Cena s DPH
16.06.2022 01:31 - Najvýhodnejšia ponuka 372,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS