• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 09:15

Detail zákazky Z20226405

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 09:15

Základné údaje

Z20226405

OF-255827

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6621515

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

36530506

Food Factory Slovakia s.r.o.

Cabajská 10, Nitra, 95022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

mlieko, jogurt, smotana, zakysanka

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15510000-6 - Mlieko a smotana
  • 15511400-7 - Polotučné mlieko
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15551320-4 - Ochutený jogurt
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko trvanlivé, polotučné, obsah tuku 1,5%, balenie - 1 liter – tetrapak l 20400
Mlieko polotučné, neochutené, balenie - 0,25 l - tetrapak ks 5200
Zakvasené plnotučné mlieko (zakysanka), obsah tuku 3,3-3,5%, beztuková sušina najmenej 7,8 %, balenie - 150-200 ml ks 17400
Smotana kyslá pochúťková, obsah tuku 15 - 16 %, sušina najmenej 18,5 %, balenie 180 až 200 ml ks 660
Smotana na varenie, obsah tuku 10 % - 16 %, balenie 1 l - tetrapak ks 320
Jogurt smotanový, biely, neochutený, obsah tuku min. 10 %, balenie 145 až 150 g ks 1050
Jogurt smotanový ochutený, ovocný - rôzne druhy, obsah tuku min. 8%, ovocná zložka najmenej 30%, balenie 145 – 150 g ks 21600
Jogurt smotanový, biely neochutený, obsah tuku min. 10 %, balenie 1 kg kg 240
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie tovaru bude na dve odberné miesta (vzdialenosť medzi odbernými miestami cca 15 km).
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať spravidla 2 x za týždeň na základe telefonickej resp. emailovej objednávky od obstarávateľa. Dodanie tovaru sa bude realizovať v pracovných dňoch medzi 7:30 a 13.00 hod.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, respektíve faktúry a fakturovaný po každej dodávke (prípadne dohodou) podľa jednotlivých miest plnenia. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Rámcová dohoda je uzatvorená na 6 mesiacov, nie je podstatné či bol predmet zmluvy vyčerpaný resp. prečerpaný. Predmet zmluvy bude dodávaný v súlade s podmienkami určenými v tejto rámcovej dohode a platnými obchodnými podmienkami ET a za jednotkové ceny určené v položkovitom rozpočte predloženom dodávateľom po uzatvorení rámcovej dohody. Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii a sú závislé od počtu stravníkov objednávateľa.
Dodávateľ a objednávateľ sa dohodli, že v prípade ak budú čiastočné plnenia prebiehať bez problémov, vystaví objednávateľ dodávateľovi len jednu referenciu v zmysle § 12 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní po ukončení rámcovej dohody.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné, alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je definovaný v bode 1. - Technické vlastnosti. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania !
Rámcová dohoda končí uplynutím doby na ktorú bola uzavretá, alebo vyčerpaním celkového finančného objemu. Koniec rámcovej dohody je podľa toho, ktorá okolnosť nastane skôr.
Predmet plnenia bude realizovaný od 1.7.2022 do 31.12.2022. - 6 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

6

1,00 ks- viď. technická špecifikácia vyžšie

35 394,00

29 495,00

Uviesť rozpis ponúkaných položiek

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2022 08:00

27.06.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 121
 126
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2022 14:22 - Vstupná ponuka 35 394,00 € Cena s DPH
23.06.2022 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka 35 240,12 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS