30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31643949
UNIAGRO, s.r.o.
SNP 126, Zvolenská Slatina, 96201, SVK
Opravy a ošetrenia prídavných a prípojných zariadení vozidiel.
Servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel
Služba
1. Opravy a ošetrenia prídavných a prípojných zariadení vozidiel.
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie opravy techniky: 2x KUHN GMD 800 - formou výmeny náhradných dielov nasledovne (počty rozpísaných náhradných dielov sú uvedené už na opravu dvoch ks techniky KUHN): 2x Kábel - 56841800, 2x Lano -53510800, 2x Blokovanie - 56202100, 82x Podložka - 80281605, 2x Čap - 56838710, 2x Čap - 56838010, 2x Čap - 51932100, 2x Západka - 56839120, 2x Západka - K6807500, 2x Západka - 56838800, 2x Čap - 56838220, 4x Päta - 56809120, 8x Lyžina - K6800590, 8x Ložiskové teleso kompletné - 56803940. Číslo za názvom náhradných dielov je katalógové číslo. |
Pri plnení zákazky je možné použiť len originálne náhradné diely a spotrebný materiál, prípadne náhrady schválené výrobcom ako ekvivalentné. |
Vykonanie predmetu plnenia u objednávateľa. - |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Miesto plnenia | ČSA 1182, 962 31, Sliač |
Ďalšie požadované práce: | Servisné práce vykonať v rozsahu stanovenom výrobcom zariadenia. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických a elektrikárskych prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho materiálu. |
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly, poštovného a administratívnych úkonov. |
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami. |
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní. |
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ poskytuje záruku na dodané náhradné diely a vykonané služby po dobu 6. mesiacov a zároveň sa zaväzuje poskytnúť tento záručný servis do 6. hodín od nahlásenia požiadavky zo strany objednávateľa - v mieste plnenia, bez účtovania dopravy, prípadne iných nákladov. |
ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
04.07.2022 10:36 — 12.08.2022 10:36
1,00 podľa opisného formulára
7 991,04
6 659,20
Dodávateľ uvedie vo vlastnom návrhu plnenia zákazky predpokladaný termín, v ktorom vykoná servis na technike.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2022 10:41
30.06.2022 11:36
30.06.2022 11:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.06.2022 11:04 - Vstupná ponuka | 7 991,04 | € | Cena s DPH |
14.06.2022 11:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 991,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: