00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
31571697
GLOBUS spol. s r.o.
Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK
Nápoje 12-22
čaj ovocný, čaj čierny, citrónová šťava - koncentrát, minerálka
Tovar, Služba
1. Nápoje pre zabezpečenie prevádzky kuchyne
|
|
---|---|
Funkcia |
Nápoje slúžiace na zabezpečenie stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čaj ovocný 50g, balenie v nálevových sáčkoch | ks | 250 | ||
Čaj čierny 50g, balenie v nálevových sáčkoch | ks | 1600 | ||
Citrónová šťava koncentrát, balenie min. 500 ml - max. 1L | L | 100 | ||
Pramenitá voda minimálne 1,5 L, neochutená (perlivá, jemne perlivá) | L | 500 | ||
Džús minimálne 200 - 330 ml, rôzne príchute | ks | 3000 | ||
Mletá pražená kávovinová zmes, balenie min. 500 g, zloženie: raž, koreň cukrovej repy, jačmeň, čakankový koreň | ks | 200 | ||
Pramenitá voda minimálnee 0,3 - 0,5 L (perlivá, jemne perlivá) | ks | 1500 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zmluvy v 1. akostnej triede v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach v čase: od 7:00 hod do 14:00 hod. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 48 hod. od telefonického alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
Dodávateľ odovzdá objednaný tovar osobe objednávateľa - zodpovednej, ktorá ho na základe dodacieho listu prevezme. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce vyhláške č. 309/2015 MPaRV o pochutinách, jedlej soli, dehydrovaných pokrmoch, polievkových prípravkoch a ochucovadlách. Komodity sú balené v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. |
Preprava predmetu zmluvy musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín). |
Výrobky musia byť označené podľa § 11-13 Zákona č. 250/2007 Zb. zák. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu a zloženie. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany |
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu |
Táto rámcová dohoda je uzatvorená na dobu 6 mesiacov |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. |
V prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľa za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienky, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena. |
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej ceny podľa čl. IV |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. |
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu. |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: |
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval, |
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, |
- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0. |
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. |
Hlboká cesta 21, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
6
1,00 sada
4 594,10
3 913,35
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa v lehote do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hodiny s platnosťou od 16.07.2022.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2022 09:32
11.07.2022 08:00
11.07.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2022 10:23 - Vstupná ponuka | 4 594,09 | € | Cena s DPH |
04.07.2022 15:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 594,08 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: