• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2022 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2022 11:05

Detail zákazky Z20226394

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2022 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2022 11:05

Základné údaje

Z20226394

OF-255984

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6682611

Objednávateľ

52265021

Úrad pre reguláciu hazardných hier

Križkova 949/9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81104, SVK

Dodávateľ

51949750

JStore, s. r. o.

Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Preprava takmer identických bremien s hmotnosťou do 100kg/ks v počte cca 700 ks na území Slovenskej republiky

sťahovanie ťažkých bremien,

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sťahovanie trezorov
Funkcia
Preprava takmer identických bremien s hmotnosťou do 100kg/ks v počte cca 700 ks na území Slovenskej republiky. Bremená sa budú prepravovať do Bratislavy, Košíc a Zvolena. Miesto výjazdu prepravnej služby bude z Bratislavy alebo blízkeho okolia, z Košíc alebo blízkeho okolia, na základe čiastkových objednávok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Manipuláciu (nakládka, vykládka) bremena po rovine ks 700
Prejdená vzdialenosť km 50000
Cestovné náhrady hod 1000
Stojné hod 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa poskytne službu.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 13,00 hod.
Služba musí byť poskytnutá v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi bez poškodenia brenien  podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác poskytovateľa uvedená v tejto zmluve.
Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej poskytnutím poskytovateľovi vzniknú – odsun brenien po rovine a po schodoch.
Miesto poskytnutia služby: sťahovanie bremien na území Slovenskej republiky.
Poskytovateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za poskytnutú službu po poskytnutí služby v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí služby.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať objednávateľa kvôli oznámeniu fakturačných údajov.
Poskytovateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry poskytovateľa za riadne poskytnutú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Poskytovateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi min. 2 pracovné dni pred začatím zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na poskytovaní služby, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Poskytovateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba poskytovaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Poskytovateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Križkova 9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 1 kpl

100 000,00

100 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.06.2022 14:18

13.07.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.07.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 315
 45
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2022 14:30 - Vstupná ponuka 100 000,00 € Cena s DPH
10.07.2022 19:22 - Najvýhodnejšia ponuka 81 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS