52265021
Úrad pre reguláciu hazardných hier
Križkova 949/9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81104, SVK
51949750
JStore, s. r. o.
Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK
Preprava takmer identických bremien s hmotnosťou do 100kg/ks v počte cca 700 ks na území Slovenskej republiky
sťahovanie ťažkých bremien,
Služba
1. Sťahovanie trezorov
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava takmer identických bremien s hmotnosťou do 100kg/ks v počte cca 700 ks na území Slovenskej republiky. Bremená sa budú prepravovať do Bratislavy, Košíc a Zvolena. Miesto výjazdu prepravnej služby bude z Bratislavy alebo blízkeho okolia, z Košíc alebo blízkeho okolia, na základe čiastkových objednávok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Manipuláciu (nakládka, vykládka) bremena po rovine | ks | 700 | ||
Prejdená vzdialenosť | km | 50000 | ||
Cestovné náhrady | hod | 1000 | ||
Stojné | hod | 500 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa poskytne službu. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 13,00 hod. |
Služba musí byť poskytnutá v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi bez poškodenia brenien podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác poskytovateľa uvedená v tejto zmluve. |
Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej poskytnutím poskytovateľovi vzniknú – odsun brenien po rovine a po schodoch. |
Miesto poskytnutia služby: sťahovanie bremien na území Slovenskej republiky. |
Poskytovateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za poskytnutú službu po poskytnutí služby v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí služby. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať objednávateľa kvôli oznámeniu fakturačných údajov. |
Poskytovateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Splatnosť faktúry poskytovateľa za riadne poskytnutú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Poskytovateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi min. 2 pracovné dni pred začatím zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na poskytovaní služby, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Poskytovateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba poskytovaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Poskytovateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Križkova 9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 1 kpl
100 000,00
100 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.06.2022 14:18
13.07.2022 10:00
13.07.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.06.2022 14:30 - Vstupná ponuka | 100 000,00 | € | Cena s DPH |
10.07.2022 19:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 81 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: