• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2022 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2022 13:50

Detail zákazky Z20226377

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2022 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2022 13:50

Základné údaje

Z20226377

OF-255991

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6600243

Objednávateľ

00318850

Obec Klenovec

Námestie Karola Salvu 1, Klenovec, 98055, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie poukážky

Stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie poukážky
Funkcia
Dodané stravovacie poukážky musia spĺňať požiadavky na zabezpečenie stravovania zamestnancov v súlade s ustanoveniami § 152 zák. č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo stravovacích poukážok ks 3025
Nominálna hodnota stravovacejpoukážky EUR 4,50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Forma stravovacej poukážky: fyzická papierová cenina
Povinné prvky stravovacej poukážky: ochranné prvky proti falšovaniu
Povinné prvky stravovacej poukážky: rok platnosti stravovacej poukážky
Povinné prvky stravovacej poukážky: nominálna hodnota stravovacej poukážky
Povinné prvky stravovacej poukážky: názov a logo dodávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok spravidla s mesačnou periodicitou. Objednávku na dodanie stravovacích poukážok môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky, poštou alebo prostredníctvom e-mailu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích poukážok do sídla objednávateľa v lehote do 2 pracovných dní od podania doručenia objednávky.
Celková cena za stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej poukážky v EUR a výškou poplatku za poskytnuté služby v EUR vrátane DPH.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravovacích poukážok objednávateľovi, dane, balné, poistné, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa.
Objednávateľ si v prípade vyhlásenia opatrenia o zmene súm stravného Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR vyhradzuje právo na zmenu požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy, pričom dodávateľ v tomto prípade nie je oprávnený meniť výšku poplatku za poskytnuté služby. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky sa uskutoční na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty poukážky akceptovať.
Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravovacích poukážok  sú započítané poplatku za poskytnuté služby. Dodávateľ nie je oprávnený tieto náklady objednávateľovi účtovať osobitne nad rámec poplatku za poskytnuté služby.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na nahradenie vrátených nepoužitých stravovacích poukážok, a to buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravovacích poukážok, alebo dodaním nových stravovacích poukážok objednávateľovi  na ďalšie obdobie v rovnakej nominálnej hodnote.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie poškodených stravovacích poukážok, resp. poškodenej zásielky s poukážkami. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných stravovacích poukážok.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. K. Salvu 1, Klenovec, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika

01.07.2022 00:00 — 31.12.2022 11:59

1,00 súbor

13 688,57

11 407,14

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia uvedie výpočet navrhovanej ceny v členení na nominálnu hodnotu stravovacích poukážok v EUR a poplatok za poskytnuté služby v EUR vrátane DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2022 12:25

21.06.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2022 12:49 - Vstupná ponuka 13 688,56 € Cena s DPH
16.06.2022 15:31 - Najvýhodnejšia ponuka 13 688,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS