• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2022 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2022 08:55
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2022 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2022 10:35

Detail zákazky Z20226366

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2022 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2022 08:55
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2022 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2022 10:35

Základné údaje

Z20226366

OF-255938

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6606130

Objednávateľ

00596221

"KAMILKA", Zariadenie sociálnych služieb Maňa

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, 94145, SVK

Dodávateľ

34126686

CS - FRUIT, spol. s r.o.

Hornozoborská 81, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina

  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka ovocia a zeleniny na prípravu jedál do stravovacej prevádzky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnak kg 40
Cibuľa kg 1000
Pór kg 300
Petržlen kg 50
Petržlen čistený vákuovaný kg 100
Mrkva kg 400
Mrkva čistená vákuovaná kg 400
Zeler kg 300
Zemiaky kg 4000
Zemiaky čistené vákuované kg 1000
Zemiaky skoré kg 1000
Kareláb kg 150
Kel hlávkový kg 150
Šalát ľadový kg 200
Kapusta hlávková biela kg 400
Kapusta čínska kg 100
Kapusta kvasená kg 150
Brokolica ks 300
Hliva ustricová kg 160
Šampióny kg 100
Cibuľka mladá zväzok 400
Reďkovka biela guľatá kg 100
Reďkovka biela dlhá kg 100
Paprika zelená kg 300
Paradajky kg 950
Uhorky šalátové kg 800
Jablká kg 1400
Broskyne kg 200
Marhule kg 200
Nektarinky kg 200
Citróny kg 550
Pomaranče kg 1400
Banány kg 2000
Mandarinky kg 1000
Melón vodový kg 1000
Melón žltý kg 200
Kiwi kg 300
Hrušky kg 200
Hrozno kg 400
Slivky tmavé kg 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ovocie, zelenina a huby - akosť 1. trieda
Ovocie, zelenina a huby - kvalita čerstvé, nepoškodené, zdravé, bez známok hniloby a  plesne, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom rámcovej dohody je zásobovanie kupujúceho čerstvým ovocím a zeleninou podľa dennej potreby stravovacej prevádzky, doprava predmetu zákazky.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží položkový cenník v zložení: názov, množstvo, jednotková cena bez DPH, % DPH, jednotková cena s DPH a cenník bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Aktuálne množstvo a sortiment z celkového množstva budú upresňované na základe telefonickej, e-mailovej objednávky zo strany kupujúceho tak, aby bola zabezpečená kvalita z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa. Objednávku doručí kupujúci predávajúcemu najneskôr do 48 hod. pred rozvozom, pokiaľ sa nedohodnú inak. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v pracovných dňoch, dva krát týždenne , v čase od 07:00 h do 14:00 h počas celej doby trvania rámcovej dohody.
Dovoz bude zabezpečovaný v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch a spôsobom, aby sa zachovala zdravotná bezchybnosť  ovocia a zeleniny.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dľžkou záručnej doby poskytovanej dodávateľom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo  nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá ovocia a zeleniny sú orientačné získané z predchádzajúceho planenia zmluvy, nie sú záväzným ukazovateľom ani pre jednu zmluvnú stranu. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a požiadavky Potravinového kódexu SR.
Kupujúci sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu predmetu plnenia uplatní bezodkladne po jej zistení písomnou formou do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje odstrániť prípadné vady predmetu planenia, v čo najkratšom technicky možnom čase ( maximálne do 48 hod.) od uplynutia oprávnenej reklamácie kupujúceho.
Ceny jednotlivých položiek predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena musí byť konečná a dodávateľ v nej zahrnie dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie. Kúpnu cenu predmetu zmluvy je možné meniť výlučne len na základe zmien obchodných podmienok vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych noriem SR, a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
Zmluvu je možné meniť alebo dopĺňať len formou písomných číslovaných dodatkov v zmysle § 18 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odsúhlasených a riadne podpísaných oboma zmluvnými stranami. Pre platnosť dodatkov k tejto zmluve sa vyžaduje dohoda o celom texte.
Kupujúci si vyhradzuje právo objednať tovar nad rámec zazmluvneného množstva a sortimentu podľa aktuálnej ponuky predávajúceho a potreby kupujúceho.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 20 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej faktúry začína plynúť nová 20 dňová splatnosť. Objednávateľ neposkytuje finančné preddavky, resp. zálohové platby.
Táto zmluva sa uzatvára a dobu určitú, t.j. od 01.07.2022 do 30.06.2023, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platné osvedčenie RVPS SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa č. 10 nariadenia (EÚ) č. 543/2011.
Ukončenie zmluvy: 1)Písomnou dohodou k dohodnutému termínu. 2)Písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo strán s 1- mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej strane. 3)Okamžitým odstúpením pri podstatnom porušení zmluvy v zmysle § 345 ObZ a ak: a)predávajúci opakovaným alebo zavineným omeškaním dodávok spôsobí závažné nedostatky v zásobovaní kupujúceho, b)po 3-násobnej uznanej reklamácii kvality a omeškania, c)pri nedodržaní zml. cien. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

31 950,00

31 950,00

V zmysle technických vlastností položiek opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2022 10:09

22.06.2022 08:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2022 09:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 163
 107
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2022 07:25 - Vstupná ponuka 31 938,22 € Cena s DPH
20.06.2022 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 31 163,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS