• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2022 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2022 09:59
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2022 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2022 10:55

Detail zákazky Z20226342

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2022 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2022 09:59
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2022 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2022 10:55

Základné údaje

Z20226342

OF-255962

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6600209

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53103092

Mário Drahoš

Titváň 39/14, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tmely

tmely, silikóny, mazivo

  • 44831100-5 - Tmely
  • 44831300-7 - Tesniace tmely
  • 24951000-5 - Mazivá a mazacie oleje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tmely, mazivá, lepenky
Funkcia
oprava netesnosti materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
WD-40 200 ML - UNIVERZÁLNÍ MAZIVO ks 70
Montážna pasta ks 12
Den Braven Tekutá lepenka 21 kg ks 5
Sprej pre vyhľadávanie netesností ks 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
k položke č. 1) WD-40 200 ML - UNIVERZÁLNÍ MAZIVO
k položke č. 2) Montážna pasta PREMIUM – 5kg pre osobné a nákladné pneu, 1ks = 5kg balenie, Premium pasta pre demontáž a montáž moto, osobných, nákladných, agro, EM pneumatík.
k položke č. 3) Den Braven Tekutá lepenka 21 kg = 1ks, Dvojzložkový, trvale pružný hydroizolačný náter, na báze disperzie a zmesi modifikovaných prísad s cementom. Po vytvrdnutí vytvára hydroizolačnú membránu.
k položke č. 3) Po vytvrdnutí trvale pružná, odolná proti poveternostným vplyvom, mrazuvzdorná; Odolná chlórovanej vode; Interiér a exteriér; Odoláva tlakovej vode; Vysoko flexibilná;
k položke č. 4) Prípravok v spreji pre rýchle a jednoduché zisťovanie rôznych netesností na potrubiach, nákrutky, zvaroch, pneumatikách a pod.  1ks = 500 ml
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúr. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

28.06.2022 08:07 — 06.07.2022 08:07

132,00 ks

983,00

893,43

Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2022 09:56

21.06.2022 09:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2022 10:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 435
 16
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2022 13:36 - Vstupná ponuka 982,98 € Cena s DPH
21.06.2022 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 969,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS