00226840
Domov dôchodcov
Pažítková 2, Bratislava, 82101, SVK
32953852
Igor Janáč - HAS centrum
Nedožerská cesta 7, Prievidza, 97101, SVK
Zabezpečenie BOZP a PO
preventívne a ochranné služby, ochrana zdravia pri práci
Služba
1. Zabezpečenie BOZP a PO
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie komplexných služieb v zmysle zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR v oblasti BOZP prostredníctvom autorizovaného bezpečnostného technika, ktorému bolo vydané osvedčenie Národným inšpektorátom práce a komplexné služby zabezpečujúce výchovu a vzdelávanie v oblasti ochrany práce na základe oprávnenia vydaného Národným inšpektorátom práce. |
Výkon technika požiarnej ochrany. Činnosti vyplývajúce pre činnosť technika požiarnej ochrany v zmysle zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov SR v oblasti PO. |
Príprava a aktualizácia platných vnútorných predpisov a smerníc v oblasti BOZP a PO. |
Ostatné vzniknuté mimoriadne skutočnosti, ktoré vyplynú z potrieb organizácie v oblasti BOZP a PO. |
BOZP a PO školenia zamestnancov |
Trvanie zmluvného vzťahu / poskytovania služby BOZP a PO: 24 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet pracovníkov: | ks | 100 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmet poskytovaných služieb tvorí najmä: | |
Vypracovanie, vedenie, aktualizácia a kontrola dokumentácie BOZP v zmysle platných predpisov. | |
Vykonávanie preventívnych prehliadok a kontrol stavu BOZP (kontrola pracovísk, strojov, nástrojov, zariadení, budov, kontrola dodržiavania všeobecne záväzných právnych predpisov, interných predpisov a platných technických noriem na zaistenie BOZP). Z vykonaných prehliadok a kontrol predkladá dodávateľ osobe oprávnenej v realizačných veciach písomnú informáciu, po každej vykonanej kontrole. V prípade zistenia nedostatkov vyžadujúcich si riešenie na ich odstránenie bezodkladne oznamuje tieto skutočnosti telefonicky alebo e-mailom a následne aj písomne. | |
Vykonávanie, vstupných a periodických školení zamestnancov. | |
Správa a pravidelná aktualizácia plánov školení zamestnancov a plánov odborných prehliadok a skúšok. | |
Kontrola plnenia povinností objednávateľa vyplývajúcich z kontrol vykonaných u objednávateľa v oblasti BOZP. | |
Spolupráca a zastupovanie objednávateľa po odbornej stránke s kontrolnými orgánmi štátneho odborného dozoru a účasť na kontrolách so zástupcom objednávateľa. | |
Evidovanie a registrácia pracovných úrazov, iných úrazov a nebezpečných udalostí, účasť na vyšetrovaní, oznamovať ustanoveným spôsobom príslušným orgánom vznik pracovných úrazov, chorôb z povolania a iných poškodení zdravia z práce. | |
Vykonávanie výchovnej, vzdelávacej, odbornej a poradenskej činnosti v oblasti BOZP. | |
Ukladanie povinnosti príslušnému vedúcemu zamestnancovi vykonať nevyhnutné opatrenia na ochranu BOZP ak je bezprostredne ohrozený život alebo zdravie zamestnanca. | |
Vykonávanie preventívnych protipožiarnych prehliadok v objektoch objednávateľa, minimálne 1 x za 6 mesiacov so zápisom do požiarnej knihy. | |
Zastupovanie objednávateľa a zúčastňovanie sa pri požiarnych kontrolách zo strany štátneho dozoru. | |
Sledovanie a upozorňovanie na zmeny v legislatíve v oblasti OPP a aktualizácia príslušných interných predpisov. |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zmluvnú cenu za poskytovanie služieb opísaných vyššie bude dodávateľ faktúrovať objednávateľovi pravidelnými mesačnými poplatkami vo výške 1/24 celkovej ceny predmetu zmluvy. Faktúra bude vystavená vždy najneskôr k 15. dňu nasledujúceho kalendárneho mesiaca. |
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy EKS. Lehota splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa doručenia vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať poskytovateľovi všetky informácie a údaje a doklady potrebné na plnenie úloh vyplývajúcich zo špecifikácie predmetu zmluvy. Objednávateľ umožní poskytovateľovi vstup do všetkých priestorov. |
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti BOZP najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam. |
Objednávateľ oznámi dodávateľovi termín každej kontroly vykonávanej oprávnenými orgánmi v oblasti PO najmenej 3 pracovné dni pred jej začatím. Dodávateľ je povinný zabezpečiť svoju účasť pri každej kontrole a pri prerokovaní zápisnice z kontroly. V prípade, že z objektívnych príčin nie je objednávateľ schopný dodržať opísanú lehotu na oznámenie, dodávateľ zabezpečí svoju účasť primerane okolnostiam. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Pažítková 814/2, Slovenská republika
01.07.2022 07:35
1,00 ks
1 920,00
1 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2022 08:18
22.06.2022 10:00
22.06.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2022 08:21 - Vstupná ponuka | 1 788,05 | € | Cena s DPH |
20.06.2022 16:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 440,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: