• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2022 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2022 12:10

Detail zákazky Z20226302

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2022 11:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2022 12:10

Základné údaje

Z20226302

OF-255838

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6594761

Objednávateľ

31755194

Pamiatkový úrad Slovenskej republiky

Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie licencií Office 365 Business Standard a Premium

Softvérový balík na vytváranie dokumentov, na automatizáciu, na komunikáciu

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Požadované zabezpečenie prístupu (licencií) k online kolaboračnej platforme Microsoft Office 365, po dobu 12 mesiacov, v rozsahu jednotlivých typov licencií definovaných ďalej
Funkcia
Služba 1./ Licencia Microsoft 365 Business Standard pre kancelárske práce; Služba 2./ Microsoft 365 Business Premium pre kancelárske práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Služba 1./ Licencia Microsoft 365 Business Standard pre kancelárske práce ks 46
Služba 2./ Microsoft 365 Business Premium pre kancelárske práce ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Služba 1. elektronické licencie vo všetkých jazykoch
Služba 2. elektronické licencie vo všetkých jazykoch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 1 pracovného dňa.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať aj vyčíslenie jednotkovej ceny, t.j. licencie na 1 užívateľa/mesačne do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na 1 rok, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet licencií.
Objednávateľ požaduje faktúrovať licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií.
Požiadavky na zmeny počtov licencií bude Objednávateľ oznamovať Dodávateľovi elektronicky a to na adresu oprávnenej osoby.
Obstarávateľ akceptuje aj elektronické dodanie licencií. Aktivácia na TENANT01 - Microsoft client id: 09fc3fe4-be22-484b-8d91-83e93de4e6a9
Prvé plnenie (dodanie licencií) nastane po zverejnení zmluvy v CRZ.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Táto zmluva má charakter rámcovej dohody. Práva a povinnosti zmluvných strán podľa tejto Zmluvy sa spravujú Obchodnými podmienkami elektronickej platformy verzia 1.1, účinná zo dňa 14.4.2022, ktoré tvoria neoddeliteľnú prílohu tejto Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta na Červený most 6, 814 06 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

56,00 ks

10 635,84

10 635,84

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.06.2022 10:15

20.06.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 705
 71
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2022 10:31 - Vstupná ponuka 10 500,00 € Cena bez DPH
13.06.2022 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka 10 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS