• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2022 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2022 09:50

Detail zákazky Z20226292

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2022 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2022 09:50

Základné údaje

Z20226292

OF-255336

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6642268

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51153025

MARINI TRADE s.r.o.

Malinová 20, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poľný nábytok a vybavenie

Lôžko skladacie poľné, stôl skladací, stolička skladacia

  • 39121200-8 - Stoly
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39522520-8 - Poľné lôžka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lôžko poľné (skladacie)
Funkcia
Lôžko poľné (skladacie) – pre odpočinok jednej osoby pri poľnom nasadení, výcviku a ďalšom využití v teréne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lôžko poľné (skladacie) ks 194
Dĺžka lôžka mm 2000 2100
Šírka lôžka mm 700 -
Výška lôžka mm 420 520
Nosnosť lôžka kg 160 -
Hmotnosť s obalom kg - 9,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia kostry lôžka Ľahká zliatina, tvrdený vysoko pevný hliník (hr. 1,4 mm) štvorcový prierez 25x25mm s antikoróznou úpravou (strieborná farba), ktorý sa pod záťažou min. 160 kg neohne, nepreliači, nezlomí.
Materiál ležadla Pevná polyesterová látka 600D so záterom (odolnosť voči vode, umývateľný).
Farebné vyhotovenie ležadla Olivovozelená, khaki, príp. čierna.
Kompaktný obal na transport zloženého lôžka Áno – s možnosťou uchopenia v ruke, príp. cez rameno.
Použitie v mierne nestabilnom teréne Áno.
Nožičky lôžka 6 sklopných nožičiek, príp. 3 nožičky v tvare sklopného dvojkríža.
Skladateľnosť lôžka Áno.
Kvalitatívne parametre 1. akosť v zmysle platných STN EN.
 2. Stôl poľný (skladací)
Funkcia
Stôl poľný (skladací) - skladací, stabilný stôl na stolovanie v poľných podmienkach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stôl poľný (skladací) ks 76
Dĺžka stola mm 1 800 -
Hĺbka stola mm 740 760
Výška stola mm 730 740
Hrúbka pracovnej dosky mm 40 50
Rozmer v zloženom stave mm - 920x770x90
Nosnosť pracovnej dosky stola kg 150 -
Hmotnosť s obalom kg - 15
Ø konštrukcie z oceľových trubiek mm 25
Hrúbka stien konštrukcie nožičiek mm 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia nôh stola Oceľové trubky s antikoróznou úpravou.
Konštrukcia pracovnej dosky stola 100%-ný vysokopevnostný HDPE materiál, ktorý sa nedá ľahko poškriabať, alebo zlomiť, povrch bez výraznej štruktúry.
Konštrukcia pracovnej dosky stola Doska zo spodnej časti profilovaná pre vytvorenie priestoru pre podnožie v zloženom stave a držaním zložených nožičiek stola. Zámok proti sklopeniu nôh.
Materiál pracovnej dosky Jednoducho čistiteľný, chemicky odolný, odolný voči vode a UV žiareniu, netoxický, vhodný pre priamy kontakt s potravinami.
Farebné vyhotovenie pracovnej dosky Tmavozelená (khaki), príp. čierna alebo tmavošedá  (ostatné farby vylúčené) - zladené so sedačkou poľnou.
Skladateľnosť stola Sklápacie nohy stola, stôl je možné zložiť do ľahko prenosného kufra s pohodlnou rukoväťou na prenášanie stola.
Kvalitatívne parametre 1. akosť v zmysle platných STN EN.
 3. Sedačka (stolička) poľná skladacia
Funkcia
Sedačka (stolička) poľná skladacia - vhodná na sedenie jednej osoby pri poľnom nasadení, výcviku a ďalšom využití v teréne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sedačka (stolička) poľná skladacia ks 91
Hĺbka sedačky mm 530 -
Šírka sedačky mm 450 -
Výška sedačky s operadlom mm 850 880
Výška sedu mm 450 500
Nosnosť sedačky kg 150 -
Ø oceľových trubiek nožičiek mm 22 25
Hrúbka stien konštrukcie nožičiek mm 1
Hmotnosť sedačky kg 4,9 6,0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia sedacej a operadlovej časti 100%-ný vysokopevnostný HDPE materiál, ktorý sa nedá ľahko poškriabať, alebo zlomiť, povrch bez výraznej štruktúry. Sedák a opierka odolné voči vode, netoxické, bez zápachu.
Konštrukcia nôh sedačky Oceľové trubky s antikoróznou úpravou.
Farebné vyhotovenie Tmavozelená (khaki), príp. čierna alebo tmavošedá (ostatné farby vylúčené) - zladené so stolom poľným.
Kvalitatívne parametre 1. akosť v zmysle platných STN EN.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky, vrátane dopravy do miesta plnenia a služieb záručného servisu počas plynutia záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia.
Dodávateľ do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zašle elektronicky objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy, jeho obchodný názov (typ, označenie) s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.
Objednávateľ vyžaduje, aby bola zaslaná podrobná cenová špecifikácia potvrdená pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Kontaktná osoba objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý, neopravovaný, nevystavovaný tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy (rok výroby 2022, prípadne 2021) a pri dodaní odovzdať podrobný návod na použitie v slovenskom, alebo českom jazyku ku každému dodanému tovaru.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 14:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky a podpisom preberajúceho.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom, musí byť potvrdený dodací list jej súčasťou. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou.
Dodávateľovi bude umožnené čiastkové plnenie zmluvy na základe dodacích listov. Faktúra bude vystavená jednorázovo po dodaní všetkých kusov predmetu zákazky, ktorej súčasťou budú všetky vystavené dodacie listy.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť 30 dňová lehota splatnosti faktúry.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky predmetu zmluvy (miesto poskytnutia vzorky bude upresnené kontaktnou osobou objednávateľa) najneskôr do 60 dní po uzavretí kúpnej zmluvy za účelom jednoznačného preukázania funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

04.07.2022 08:00 — 31.10.2022 14:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

28 182,00

23 485,00

Dodávateľ do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zašle elektronicky objednávateľovi podrobný technický popis predmetu zmluvy, jeho obchodný názov (typ, označenie) s uvedením podrobnej cenovej špecifikácie (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH), fotografie alebo prospekty dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2022 10:15

30.06.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 279
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2022 23:38 - Vstupná ponuka 28 182,00 € Cena s DPH
29.06.2022 23:38 - Najvýhodnejšia ponuka 28 182,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS