• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2022 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2022 10:55

Detail zákazky Z20226285

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2022 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2022 10:55

Základné údaje

Z20226285

OF-255916

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6580283

Objednávateľ

00632384

Centrum sociálnych služieb - AVE

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Skrinka na lieky do ambulancie zariadenia sociálnych služieb

Skrinka na lieky, uzamykateľná kovová skrinka na lieky

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skrinka na lieky do zdravotníckych zariadení alebo zariadení sociálnych služieb
Funkcia
1. Zdravotnícke skrine sú vhodné pre ambulancie zdravotníckych zariadení alebo zariadení sociálnych služieb
Uzamykateľná kovová skrinka na inštrumenty a lieky do vyšetrovní.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uzamykateľná kovová skrinka na lieky do ambulancie
Rozmery skrinky s uvedením rozpätia výška-šírka-hĺbka výška 1850 - 1900 mm, šírka 800- 900 mm, hĺbka 400 - 435 mm
Hmotnosť 50 - 90 kg
Teleso skrinky materiál - oceľový plech 0,7 - 0, 8 mm
Povrchová úprava skrinky prášková farba s vysokou chemickou odolnosťou, farba biela napr. RAL 9003
Dvere skrine dvere sú celé presklené, s použitím kaleného skla
Police skrine sklené police, prestaviteľnosť po 25 mm
Kolieska skriňa je na kolieskach, celkový počet koliesok 4, počet koliesok s brzdami 2, kolieska sú antistatické, nezanechávajú stopy na dlážke
Uzamykanie skrine dvojbodový zámok s rukoväťou, 2 kľúče
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) zaslať obchodné meno výrobcu, typ, prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení Objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. V prípade, že Dodávateľom ponúkaný tovar nebude vyhovovať našim potrebám, vyhradzujeme si právo od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, s požadovanými parametrami, v originálnom balení, v 1. akostnej triede, s návodom v slovenskom/českom jazyku.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 14. 00 hod.
Požaduje sa, aby dodávateľ písomne e-mailom informoval o termíne dodania predmetu zákazky kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 1 pracovný deň pred jeho dodaním. Požaduje sa, aby v deň dodania tovaru dodávateľ/vodič minimálne 0,5-1 hodinu vopred telefonicky oznámil čas jeho príjazdu.
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe faktúry vystavenej dodávateľom po odovzdaní predmetu zmluvy ako celku. Požaduje sa splatnosť faktúry 14 dní od kompletného odovzdania predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi predĺženú záručnú lehotu na dodaný tovar a náhradné diely v trvaní minimálne 36 mesiacov. Počas tejto doby sa požaduje poskytnutie bezplatného záručného servisu (vrátane dopravných nákladov). Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia zmluvy na vlastné náklady.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy so zadaním negatívnej referencie.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle paragrafu 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov /ďalej len Občiansky zákonník/, bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle paragrafu 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

17.06.2022 08:00 — 30.06.2022 10:00

1,00 1 zákazka

590,40

492,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) zaslať obchodné meno výrobcu, typ, prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení Objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.06.2022 08:42

15.06.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 66
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2022 09:22 - Vstupná ponuka 590,40 € Cena s DPH
14.06.2022 18:40 - Najvýhodnejšia ponuka 588,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS