00632384
Centrum sociálnych služieb - AVE
Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Skrinka na lieky do ambulancie zariadenia sociálnych služieb
Skrinka na lieky, uzamykateľná kovová skrinka na lieky
Tovar, Služba
1. Skrinka na lieky do zdravotníckych zariadení alebo zariadení sociálnych služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zdravotnícke skrine sú vhodné pre ambulancie zdravotníckych zariadení alebo zariadení sociálnych služieb |
Uzamykateľná kovová skrinka na inštrumenty a lieky do vyšetrovní. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Uzamykateľná kovová skrinka na lieky do ambulancie | |
Rozmery skrinky s uvedením rozpätia výška-šírka-hĺbka | výška 1850 - 1900 mm, šírka 800- 900 mm, hĺbka 400 - 435 mm |
Hmotnosť | 50 - 90 kg |
Teleso skrinky | materiál - oceľový plech 0,7 - 0, 8 mm |
Povrchová úprava skrinky | prášková farba s vysokou chemickou odolnosťou, farba biela napr. RAL 9003 |
Dvere skrine | dvere sú celé presklené, s použitím kaleného skla |
Police skrine | sklené police, prestaviteľnosť po 25 mm |
Kolieska | skriňa je na kolieskach, celkový počet koliesok 4, počet koliesok s brzdami 2, kolieska sú antistatické, nezanechávajú stopy na dlážke |
Uzamykanie skrine | dvojbodový zámok s rukoväťou, 2 kľúče |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) zaslať obchodné meno výrobcu, typ, prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení Objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. V prípade, že Dodávateľom ponúkaný tovar nebude vyhovovať našim potrebám, vyhradzujeme si právo od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, s požadovanými parametrami, v originálnom balení, v 1. akostnej triede, s návodom v slovenskom/českom jazyku. |
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 14. 00 hod. |
Požaduje sa, aby dodávateľ písomne e-mailom informoval o termíne dodania predmetu zákazky kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 1 pracovný deň pred jeho dodaním. Požaduje sa, aby v deň dodania tovaru dodávateľ/vodič minimálne 0,5-1 hodinu vopred telefonicky oznámil čas jeho príjazdu. |
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe faktúry vystavenej dodávateľom po odovzdaní predmetu zmluvy ako celku. Požaduje sa splatnosť faktúry 14 dní od kompletného odovzdania predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi predĺženú záručnú lehotu na dodaný tovar a náhradné diely v trvaní minimálne 36 mesiacov. Počas tejto doby sa požaduje poskytnutie bezplatného záručného servisu (vrátane dopravných nákladov). Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia zmluvy na vlastné náklady. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy so zadaním negatívnej referencie. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle paragrafu 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov /ďalej len Občiansky zákonník/, bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle paragrafu 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Športovcov 671/23, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
17.06.2022 08:00 — 30.06.2022 10:00
1,00 1 zákazka
590,40
492,00
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) zaslať obchodné meno výrobcu, typ, prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení Objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2022 08:42
15.06.2022 10:00
15.06.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.06.2022 09:22 - Vstupná ponuka | 590,40 | € | Cena s DPH |
14.06.2022 18:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 588,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: