• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2022 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2022 13:50

Detail zákazky Z20226263

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2022 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2022 13:50

Základné údaje

Z20226263

OF-252947

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6632616

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

46461388

Sanita a technika, s.r.o.

Matice slovenskej 5/612, Sabinov, 08301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora opatrení na zmiernenie dopadov COVID-19: Mobilné odberové miesto /kontajner/

mobilné odberové miesto, kontajner

  • 34221000-2 - Špeciálne mobilné kontajnery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontajner pre MOM
Funkcia
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity projektu v rámci výzvy IROP-PO2-SC214-2020-61 zameranej na „Zníženie dopadov pandémie COVID-19 a podpora času na skrátenie času reakcie reakcie pri enormnom náraste ochorenia v zariadeniach ústavnej zdravotnej starostlivosti v postavení subjektov hospodárskej mobilizácie“
Kontajner určený pre potreby mobilného odberového miesta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer D x Š x V mm 5800x2400x2800 6060x2500x2830
svetlá V mm 2500
elektroinštalácia -vnútorné zásuvky - 3 ks V 230
elektroinštalácia- vonkajšie zásuvky vstup/výstup IP44 - 1+1 ks V 380 - 400
elektroinštalácia - radiátor - 1 ks kW 2
okno - 1ks - rozmer mm 1600x1200 1765x1335
vstupné dvere - rozmer mm 850x2000 1100x2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vonkajšie farebné prevedenie sivá
vonkajšie opláštenie plech s antikoróznou úpravou a je odolný voči poveternostným vplyvom
steny a strop izolácia, laminovaná drevotrieska
podlaha izolácia, drevotrieska + PVC
okno plast, dvojsklo, dvojkrídlové otváravé + otváravo-sklopné s kľučkou, celoobvodové tesnenie, roleta
vstupné dvere otvárané von, zámok s cylindrickou vložkou s 2 kľúčmi
elektroinštalácia vnútorné osvetlenie - svietidlá s LED zdrojmi min. 2 ks
elektroinštalácia rozvádzač s ističmi
elektroinštalácia musí byť vyhotovená v súlade s platnými STN
elektroinštalácia - revízna správa áno
sanitárne vybavenie nie
úchytné body pre manipuláciu s kontajnerom áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je sídlo Objednávateľa
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (doprava, zabezpečenie žeriavu príp. hydraulickej ruky na vyloženie na predpripravené miesto, vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy).
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Celková cena predložená Dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od potvrdenia preberacieho protokolu.
Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry Objednávateľovi.
Podkladom pre fakturáciu je preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami, vyhotovený po dodaní a prevzatí tovaru.
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návody na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručné listy, revízne správy elektrických zariadení).
Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy typ ponúkaného kontajneru spolu s podrobnou technickou špecifikáciou a cenovou kalkuláciou (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
Dodávateľ je povinný presný termín a čas predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zmluvy nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. Objednávateľ je tiež oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru ak pri prevzatí zistí vadu, alebo poškodenie zapríčinené prepravou.
Požaduje sa záruka v trvaní min. 48 mesiacov na konštrukciu a  min. 24 mesiacov na zariaďovacie predmety odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
V prípade, že verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na predmet zákazky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ akceptuje spôsob financovania predmetu zmluvy prostredníctvom európskych štrukturálnych fondov -predfinancovanie. Omeškanie úhrady faktúr spôsobené výkonom kontroly nároku na platby zo strany poskytovateľa financovania nie je nedodržaním dátumu splatnosti faktúry a dodávateľ neuplatní sankcie voči objednávateľovi.
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly.
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok "Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ" OPET v platnom znení.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
V prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky administratívnej kontroly SO pre IROP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto zadávania zákazky verejným obstarávateľom si objednávateľ vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o dátume účinnosti zmluvy, t.j. po schválení postupu VO SO pre IROP. Reálne plnenie zmluvy môže nastať až po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov a ITMS2014+ kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov a ITMS2014+ kód projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

04.07.2022 07:30 — 30.09.2022 14:00

1,00 ks

11 327,00

11 327,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Špecifikácia ponúknutého predmetu zákazky s uvedením konkrétnych technických parametrov a vlastností predmetu zmluvy tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek uvedených v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.06.2022 14:27

29.06.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 195
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2022 11:43 - Vstupná ponuka 11 325,00 € Cena bez DPH
29.06.2022 11:43 - Najvýhodnejšia ponuka 11 325,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS