• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2022 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 13:50

Detail zákazky Z20226242

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2022 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 13:50

Základné údaje

Z20226242

OF-255656

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6621491

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosný počítač - notebook

notebook, prenosný, počítač

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosný počítač - notebook
Funkcia
Na spracovanie dát k výskumu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Uhlopriečka displeja palec 15,6
Pomer strán - 16:9
Rozlíšenie displeja g 3840 x 2160
Obnovovacia frekvencia displeja Hz 60
Svietivosť Nits 300
Frekvencia procesora GHz 2,9
Core Boost Frekvencia GHz 5
Cache procesora MB 12
Pamäť grafickej karty GB 4
Veľkosť operačnej pamäte GB 32
Frekvencia pamäte MHz 3200
Kapacita úložiska – pevný disk GB 1000
SSD Kapacita GB 1000
Hmotnosť kg 1,6
Maximálna výdrž batérie hod 16
Kapacita batérie Wh 82
Počet článkov batérie ks 4
Nabíjací príkon batérie W 90
Rozmery šírka x hĺbka mm 356,8 x 233,7
Rozmery výška mm 18,9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej Typ panela IPS;    Typ displeja Matný
Typ zásuvky Krajina Česko, Slovensko
Procesor Typ procesora Intel Core i7;    Počet jadier procesora 4 ×;    Generácia procesora Intel Tiger Lake (11. generácia);    Modelové označenie procesora Intel Core i7 1195G7 Tiger Lake
Procesor TDP 28 W;     Funkcie procesora Automatické pretaktovanie, HyperThreading, Podpora Virtualizácie
Grafická karta Typ Herná;     Čip grafickej karty NVIDIA GeForce RTX 3050
Operačná pamäť Typ pamäte DDR4;     Počet osadených slotov 2 ×;     Celkový počet slotov 2×
Farba Sivá
Materiál Celokovový
Operačný systém Windows 11 Home
Pevný disk Typ úložiska SSD;    Rozhranie disku PCIe NVMe;    Počet osadených slotov M.2 1 ×;   Celkový počet slotov M.2 2 ×
Výbava Podsvietená klávesnica, Čítačka odtlačkov prstov, Čítačka pamäťových kariet, Operačný systém, Windows Hello, Webkamera 720 px
Batéria Maximálna výdrž batérie  16 h (Určuje čas, počas ktorého zariadenie vydrží v ideálnych laboratórnych podmienkach na príjme, odvíja sa od spôsobu využitia);  Nabíjanie cez USB-C Možno nabíjať cez USB-C
Konvertibilita Pevný (klasický notebook)
Rozhranie USB-C 2 ×;   Thunderbolt 1 ks;    USB 3.2 Gen 2 2 ks;    Grafické výstupy HDMI, USB-C Audio Combo Audio Jack;   Bluetooth Bluetooth v5.2;   WiFi 802.11ax (6GHz);   Verzia WiFi WiFi 6E;   USB 3.2 2 ×
Jazyk klávesnice CZ, SK
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požiadavkám vyhovuje napr.: Prenosný počítač – notebook MSI Prestige 15 A11UC-067CZ.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Požaduje sa, aby faktúra obsahovala rozpis položiek podľa technickej špecifikácie, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra priemyselného inžinierstva, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

30.06.2022 08:00 — 28.07.2022 13:00

1,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

1 413,05

1 413,05

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.06.2022 12:21

27.06.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 384
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2022 11:49 - Vstupná ponuka 1 413,05 € Cena bez DPH
27.06.2022 12:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 410,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS