• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2022 10:50

Detail zákazky Z20226235

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2022 10:50

Základné údaje

Z20226235

OF-255775

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6594631

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31322832

SLOVNAFT, a.s.

Vlčie hrdlo 1, Bratislava , 82412, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Umývanie osobných motorových vozidiel

Umývanie, osobné motorové vozidlo

  • 50112300-6 - Umývanie osobných motorových vozidiel a podobné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Umývanie osobných motorových vozidiel
Funkcia
Umývanie osobných motorových vozidiel.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Umytie osobných motorových vozidiel typu Sedan, Offroad, Hatchback. ks 279
Počet  kariet (čipová karta, žetón alebo iný ekvivalent) ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Umývací program obsahuje: vysokotlakové umývanie
Umývací program obsahuje: aktívna pena
Umývací program obsahuje: umývanie šampónom
Umývací program obsahuje: umytie kolies
Umývací program obsahuje: ošetrenie voskom
Umývací program obsahuje: sušenie (prípadne ošetrenie leštiacim, sušiacim voskom a oplach bez škvŕn)
Miesto poskytnutia služby: TRENČÍN, príp. maximálne do 8 km po pozemných komunikáciách od značky udávajúcej koniec mesta
Miesto poskytnutia služby: ŽILINA, príp. maximálne do 8 km po pozemných komunikáciách od značky udávajúcej koniec mesta
Miesto poskytnutia služby: BANSKÁ BYSTRICA, príp. maximálne do 8 km po pozemných komunikáciách od značky udávajúcej koniec mesta
Miesto poskytnutia služby: NOVÁKY, príp. maximálne do 15 km po pozemných komunikáciách od značky udávajúcej koniec mesta
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto poskytnutia služby: Trenčín, Žilina, Banská Bystrica, Nováky a okolie týchto miest do vzdialenosti uvedenej v technickej špecifikácii.
Dodávateľ služby do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží kontaktnej osobe zoznam a kontakty osôb a konkrétnych miest poskytnutia služby.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží  podrobnú cenovú špecifikáciu s uvedením:  jednotková cena bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH potvrdené pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodanie služby bude realizované formou, ktorú navrhne dodávateľ (čipová karta, žetón alebo iný ekvivalent) a na základe mesačne vystavenej faktúry za skutočne poskytnuté služby.
Faktúra predložená dodávateľom musí obsahovať  číslo a názov zmluvy a všetky náležitosti podľa platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade vystavenia dodacieho listu je tento prílohou faktúry. Ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. V tom prípade lehota splatnosti faktúry prestane plynúť a znovu začne po doručení opravenej faktúry.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v  prípade vzniku škody na vozidlách spôsobenej pri poskytovaní služby sa táto bude riešiť formou reklamácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluvných podmienkach sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a obstarávateľ  si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

22.06.2022 11:00 — 31.12.2022 12:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

1 998,76

1 665,63

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2022 08:18

20.06.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2022 11:20 - Vstupná ponuka 1 996,84 € Cena s DPH
16.06.2022 11:20 - Najvýhodnejšia ponuka 1 996,84 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS