• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2022 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2022 08:40
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2022 09:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2022 09:35

Detail zákazky Z20226225

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2022 08:37
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2022 08:40
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2022 09:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2022 09:35

Základné údaje

Z20226225

OF-255657

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6632620

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencií platformy Microsoft Office 365 Enterprise plán 3 a rozšírenie o ďalšie licencie Microsoft 365

Softvér, Microsoft Office 365, Microsoft 365, Teams, PowerPoint, Outlook, Word, Excel, Windows

  • 48219300-9 - Softvérový balík pre administratívu
  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 48311000-1 - Softvérový balík na riadenie dokumentov
  • 48331000-7 - Softvérový balík na riadenie projektov
  • 48333000-1 - Softvérový balík na riadenie kontaktov
  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
  • 48515000-1 - Softvérový balík pre videokonferencie
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu
  • 48624000-8 - Softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (PC)
  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Microsoft Office 365 Enterprise plán 3 a ďalšie licencie Microsoft 365
Funkcia
Predĺženie platnosti a obstaranie doplnkových licencií Microsoft Office 365 E3, Power BI pro, Project Plan E1, Project Plan E3, Project Plan E5 a Visio Plan 2 s dobou platnosti licencií  1 mesiaca.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet Microsoft Office 365 E3 v mesiaci júl 2022 s platnosťou licencií 1 mesiaca ks 1100
Predpokladaný počet Microsoft Office 365 E3 v mesiaci august 2022 s platnosťou licencií 1 mesiaca ks 1100
Predpokladaný počet Microsoft Power BI pro v mesiaci júl 2022 s platnosťou licencií 1 mesiaca ks 10
Predpokladaný počet Microsoft Power BI pro v mesiaci august 2022 s platnosťou licencií 1 mesiaca ks 10
Predpokladaný počet Project Plan E1 v mesiaci júl 2022 s platnosťou licencií 1 mesiaca ks 62
Predpokladaný počet Project Plan E1 v mesiaci august 2022 s platnosťou licencií 1 mesiaca ks 62
Predpokladaný počet Project Plan E3 v mesiaci júl 2022 s platnosťou licencií 1 mesiaca ks 30
Predpokladaný počet Project Plan E3 v mesiaci august 2022 s platnosťou licencií 1 mesiaca ks 30
Predpokladaný počet Project Plan E5 v mesiaci júl 2022 s platnosťou licencií 1 mesiaca ks 7
Predpokladaný počet Project Plan E5 v mesiaci august 2022 s platnosťou licencií 1 mesiaca ks 7
Predpokladaný počet Visio Plan 2 v mesiaci júl 2022 s platnosťou licencií 1 mesiaca ks 22
Predpokladaný počet Visio Plan 2 v mesiaci august 2022 s platnosťou licencií 1 mesiaca ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zabezpečenie plnej funkcionality aktuálneho prevádzkového prostredia Microsoft Office 365 aj po predĺžení platností licencií, e-mailová komunikácia, zdieľané kalendáre, kontakty, zdieľané úlohy, DLP politika, informácia o dostupnosti a prepojenie s kalendárom, okamžité správy, audio a video konferencie, zdieľané miesto pre spoluprácu, tímové stránky, vytváranie pracovných postupov (workflows), centrálne vyhľadávanie v rámci celej platformy, možnosť kontrolovaného zdieľania obsahu s externým prostredím. áno
Licencie oprávňujúce nasadenie platformy tak v cloudovej, hybridnej a aj on-premise variante (lokálne nasadenie). áno
Súlad poskytovaných služieb s certifikáciami ISO 27001, ISO 27018 a štandardnými zmluvnými doložkami EU pre ochranu osobných údajov. áno
Špičková antivírová a antispamová ochrana e-mailov, synchronizácia kontaktov, e-mailov, kalendárov a úloh do mobilných zariadení. áno
eDiscovery nástroje pre možnosť interného vyšetrovania. áno
Priama integrácia s lokálnym Microsoft Active Directory vrátane Single Sign-On a s podporou viac faktorovej autentifikácie. áno
Možnosť vytvárania virtuálnych tímov priamo užívateľom (bez potreby zásahu administrátora) poskytujúcich zdieľanú emailovú schránku, kalendár, úložisko dokumentov, poznámkový blok a plánovač úloh. áno
Kancelársky balík Microsoft Office pre užívateľa v poslednej verzii obsahujúci minimálne Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook s možnosťou inštalácie na PC, Mac, Android, iOS a Windows Mobile vrátane práv na komerčné využívanie mobilných aplikácií a možnosťou inštalácie na viacero PC, Mac, Android, iOS, Windows Mobile súčasne. áno
Možnosť zálohovania užívateľských dokumentov z PC na cloudové úložisko, synchronizácia medzi zariadeniami a aplikácie pre prístup z Windows, OSX, Android, iOS, a Windows Mobile. Kapacita cloudového úložiska 1TB pre každého používateľa. áno
Šifrovanie dokumentov a emailov s možnosťou stanovovať kvalitatívne parametre ako nedá sa vytlačiť, nedá sa preposlať, nedá sa upravovať, ktorý používatelia majú prístup, a podobne a zároveň možnosť centrálneho nastavenia firemných vzorov šifrovania využiteľných v Office aplikáciách. áno
Automatické verziovanie a história práce s každým dokumentom priamo v rozhraní kancelárskeho balíka Microsoft Office. áno
Poštová schránka s veľkosťou 100 GB pre každého používateľa a neobmedzený archív s možnosťou nastavenia automatických archivačných pravidiel a DLP politík áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje nákup licencií Microsoft Office 365 E3, Power BI pro, Project Plan E1, Project Plan E3, Project Plan E5 a Visio Plan 2 vo forme Rámcovej dohody.
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 2 mesiacov, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať maximálny počet licencií v jednotlivých mesiacoch podľa tejto Rámcovej dohody.
3. Čerpanie prostredníctvom elektronického zasielania Čiastkových výziev počas platnosti Rámcovej dohody s periodicitou 1x mesačne, zasielané na adresu oprávnenej osoby Dodávateľa.
4. Objednávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý licenčný softvér s inštaláciou v mieste sídla objednávateľa alebo elektronickým dodaním vrátane ich aktivácie.
5. Certifikácia dodávateľa - Microsoft Gold partner, preukáže úspešný uchádzač na vyzvanie objednávateľa.
6. Dodávateľ predloží do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody cenový rozpočet, ktorý bude obsahovať: jednotkovú cenu za licencie na 1 užívateľa za mesiac v Eur bez DPH a v Eur s DPH.
7. Objednávateľ požaduje predložiť kontaktné údaje osôb oprávnených konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody do 24 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia.
8. Prvé plnenie (dodanie licencií) nastane do 24 hodín odo dňa predloženia cenového rozpočtu. Dodávateľ do uvedeného času preukáže predĺženie licencií v požadovanom počte a uvedie ich nový dátum platnosti.
9. Dodaný produkt musí byť plne kompatibilný s existujúcou infraštruktúrou a systémom objednávateľa. Plnenie predmetu Rámcovej dohody musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov Objednávateľa.
10. Ponuka musí zohľadňovať̌ náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Objednávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby.
11. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch od 08:00 hod. - 16:00 hod.
12. Inštalácia licencií: do 1 pracovného dňa od elektronického doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie zaslanej Objednávateľom. Požiadavky na zmeny počtov licencií bude Objednávateľ oznamovať Dodávateľovi elektronicky a to na adresu oprávnenej osoby.
13. Objednávateľ požaduje vystaviť faktúru s 30 (tridsať) dňovou splatnosťou. Fakturácia za licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií k poslednému dňu daného mesiaca a zmluvných jednotkových cien licencií.
14. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
15. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
17. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
18. Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.
19. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Rámcovej dohody, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
20. Zmluvná pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služby podľa popisu uvedenom v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky splatná do 10 pracovných dní na účet objednávateľa uvedený v Rámcovej dohode.
21. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od Rámcovej dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Primaciálne námestie č. 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

2

2 462,00 ks

74 000,00

61 140,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Pre zabezpečenie priebehu aktualizácie licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby, verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad preukazujúci oprávnenosť na distribúciu a predaj predmetných licencií.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2022 08:37

29.06.2022 08:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2022 08:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 569
 25
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2022 23:26 - Vstupná ponuka 73 795,68 € Cena s DPH
23.06.2022 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka 73 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS