• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2022 08:33
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2022 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2022 10:05

Detail zákazky Z20226207

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2022 08:33
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2022 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2022 10:05

Základné údaje

Z20226207

OF-255728

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6594658

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47462752

SLOVAKIA TEX s.r.o.

Priemyselná 1454/4, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby,obaly a obalový materál

kontajner,vrece

  • 24510000-2 - Polyméry etylénu v primárnych formách
  • 44611600-2 - Zásobníky
  • 39293000-2 - Umelé výrobky
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Držiak na vrecia na odpadky,  4x
Funkcia
Držiak na vrecia na odpadky, sklápací, 4x 70-120 l
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Držiak na vrecia na odpadky, 4x ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pre vrecia s objemom 4 x 120 l hmotnosť 3,6 kg hĺbka 370 mm šírka 1180 mm výška 770 mm
pre triedený odpad
 2. Odpadová nádoba na horľaviny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odpadová nádoba na horľaviny ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyrobená z kvalitnej pozinkovanej ocele. - Ošetrená vrchnou práškovou farbou. - Vybavená zvýšeným dnom zabezpečujúcim cirkuláciou vzduchu - redukcia teploty vo vnútri nádoby. - Vybavená samouzatvárateľným vekom - zabraňuje prípadnému vzplanutiu odpadu. - Veko je otvárané nožným pedálom. - Veko sa otvára maximálne pod 60° uhlom na zabránenie styku okolia a odpadu. - Farebné prevedenie - červená farba.
Určená na zber textilu zašpineného od olejov, riedidiel, rozpúšťadiel, lepidiel a pod., látok, ktoré predstavujú riziko požiaru
 3. Vrece na piesok POLYPROPYLÉNU
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrece na piesok POLYPROPYLÉNU ks 2200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: Polypropylén farba-olivová zelená
VRECE NA PIESOK Z POLYPROPYLÉNU 88,0 x 46,0 CM S NOSNOSŤOU 50,0 KG - OLIV ZELENÁ
 4. IBC KONTAJNER 1000L - POTRAVINY
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
IBC KONTAJNER 1000L - POTRAVINY ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Material: PEHD, Objem: 1000 litrov, Hmotnosť: 55kg, Rozmery IBC kontajnera (mm): 1200x1000x1160, Vonkajší plášť: zvarovaná oceľová trubková klietka, pozinkovaná, Paleta: štvorstranná, podjazdová (plast), Plniaci otvor: DN 150 so skrutkovým vekom, Vypúšťacia armatúra: ventil DN 50, Využitie: potravinársky priemysel. IBC kontajner 1000l s certifikáciou FDA
IBC kontajner 1000l s certifikáciou FDA pre potravinársky priemysel. IBC kontajner je vhodný pre výrobu potravín, ich spracovanie a balenie za účelom konzumácie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo
Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 8.00 do 14.00 hod.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

18.07.2022 15:42 — 21.07.2022 15:42

1,00 zákazka

8 209,20

6 841,00

podľa opisného formulára, IBC nádoba má certifikát

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2022 08:30

20.06.2022 08:33

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2022 08:48

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 781
 87
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2022 16:09 - Vstupná ponuka 8 200,00 € Cena s DPH
16.06.2022 16:09 - Najvýhodnejšia ponuka 8 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS