• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2022 08:35
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2022 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2022 09:55

Detail zákazky Z20226203

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2022 08:35
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2022 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2022 09:55

Základné údaje

Z20226203

OF-255518

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6594670

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44773293

CBC Slovakia s.r.o.

Galvaniho 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Polygrafické stroje a príslušenstvo

Polygrafické stroje a príslušenstvo, HP DesignJet T630 36"

  • 42991500-4 - Časti tlačiarenských alebo kníhviazačských strojov
  • 42991100-0 - Kníhviazačské stroje
  • 42962000-7 - Tlačiarske/kopírovacie a grafické zariadenia
  • 42994230-1 - Laminátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. HP DesignJet T630 36" al ekvivalent
Funkcia
Farebná veľkoformátová atramentová tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP DesignJet T630 36" ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlačeTermálna atramentová tlač Rýchlosť tlače, farebná (normálna, A4)30 s/str. na formát A1 76 výtlačkov formátu A1 za hodinu Kvalita farebného výtlačku (najlepšia)Optimalizované rozlíšenie až 2 400 × 1 200 dpi Možnosti obojstrannej tlačeŽiadne (nie je podporované) Formáty papieraVstupný zásobník: A3, A4 Ručné podávanie: A0, A1, A2, A3, A4 Vlastné veľkosti médiíVstupný zásobník: 210 × 279 až 330 × 482 mm Manuálne podávanie: 210 × 279 až 914 × 1 897 mm
Podporované typy médiíKancelársky papier a papier s povrchovou úpravou (kancelársky, s povrchovou úpravou, silný s povrchovou úpravou, bežný, žiarivo biely, svetlotlač), technický papier (prírodný pauzovací), fólie (číra, matná), fotografický papier (saténový, lesklý, pololesklý, polypropylénový), samolepiace (lepiace, polypropylén)
Pripojenie1× USB 2.0 1× sieťový port Ethernet (LAN) 1× bezdrôtový WiFi adaptér 802.11b/g/n Možnosti bezdrôtového pripojeniaÁno Možnosť mobilnej tlačeHP Smart (Android, Windows 10) Apple AirPrint FaxovanieNie USB kábel je súčasťou baleniaNie, USB kábel je potrebné zakúpiť samostatne Kompatibilné operačné systémyWindows 10, 8.1, 8, 7 Mac OS 10.15, 10.14, 10.13, 10.12, 10.11 Windows Server 2019, 2016, 2012 Štandardné jazyky tlačiarneHP-GL/2, HP-RTL, CALS G4, JPEG, URF
Pamäť1 GB Rozmery výrobku (š x h x v)1 317 × 605 × 932 mm Hmotnosť výrobku35,4 kg Spotreba energie< 35 W (tlač), < 5,6 W (pripravená), < 2,1 W (režim spánku), < 0,2 W (pohotovostný režim) Požiadavky na napájanieVstupné napätie (autom. rozsah): 100 až 240 V ~ (+/- 10 %), 50/60 Hz (+/- 3 Hz), max. 1 200 mA Spĺňa normu ENERGY STAR®Áno Tlačiareň HP DesignJet T630 36" Tlačová hlava Úvodné atramentové kazety Podstavec pre tlačiareň Automatický podávač listov Vreteno Dokumentácia Napájací kábel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo
Materiál požadujeme dodať iba v pracovných dňoch od 8.00 do 14.00 hod.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ dodá 2 x faktúru a 2 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

11.07.2022 15:27 — 15.07.2022 15:27

1,00 zákazka

3 190,03

2 658,39

podľa opisného formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2022 08:33

20.06.2022 08:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2022 08:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 228
 37
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2022 15:22 - Vstupná ponuka 3 189,60 € Cena s DPH
20.06.2022 00:10 - Najvýhodnejšia ponuka 3 138,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS