• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2022 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 09:15

Detail zákazky Z20226186

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2022 13:27
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 09:15

Základné údaje

Z20226186

OF-255787

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6621477

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47837934

Eurozel s.r.o.

Národného oslobodenia 20/A, Bernolákovo, 90027, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvá zelenina a ovocie

cibuľa, cesnak, mrkva, petržlen, kapusta, jablká, hrušky, banány, citróny

  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvá zelenina a ovocie
Funkcia
Dodávka čerstvej zeleniny a ovocia do stravovacieho zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cibuľa žltá /čistená vákuovo balená - balenie 5kg/ kg 2700
Cibuľa biela kg 150
Cibuľa červená /čistená vákuovo balená - balenie 5kg/ kg 300
Cibuľka lahôdková kg 250
Cesnak kg 100
Cesnak /čistený vákuovo balený - balenie 1kg/ kg 80
Pór kg 300
Mrkva kg 800
Petržlen kg 200
Petržlenová vňať čerstvá kg 200
Zeler kg 800
Zeler stonkový kg 200
Chren čerstvý kg 100
Červená repa /cvikla/ kg 1000
Reďkovka červená kg 150
Reďkovka biela podlhovastá kg 150
Kaleráb kg 300
Kapusta hlávková biela kg 1800
Kapusta hlávková červená kg 1000
Kapusta kvasená kg 1500
Kel hlávkový kg 400
Kapusta čínska /pekinská/ kg 500
Paprika /PCR/ kg 700
Paprika /zelená, červená, žltá/ kg 1000
Paprika CHILLI čerstvá kg 10
Paradajky kg 2500
Cherry paradajky kg 2000
Uhorka šalátová hadovka kg 2500
Baby špenát kg 200
Šalát Lollo bianco a Lollo rosso kg 60
Šalát listový Mix - balený kg 1000
Šalát rímsky kg 400
Valeriánka poľná /polníček/ kg 200
Ľadový šalát kg 1000
Rukola kg 100
Kôpor čerstvý kg 50
Bazalka kg 30
Pažitka kg 10
Cukina kg 1000
Baklažán kg 300
Šampiňóny čerstvé biele kg 1000
Šampiňóny čerstvé hnedé kg 200
Jablká kg 4000
Hrušky kg 2000
Slivky kg 600
Broskyne kg 1000
Banány kg 500
Pomaranče kg 4000
Mandarinky kg 4000
Citróny kg 150
Granátové jablko kg 250
Melón žltý cukrový kg 100
Melón červený vodový kg 500
Hrozno biele kg 50
Hrozno červené kg 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá čerstvého ovocia a zeleniny sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia a zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov čerstvého ovocia a zeleniny slúžia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kg bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutuzovova 8, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2022 07:00 — 30.12.2022 12:00

1,00 súbor položiek zákazky

102 246,00

102 246,00

Požadujeme dodanie tovaru v uvedenom termíne

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.06.2022 13:27

27.06.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 162
 90
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2022 13:31 - Vstupná ponuka 102 246,00 € Cena bez DPH
21.06.2022 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka 92 911,60 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS