00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
35716932
LINEA SK spol. s r.o.
Bojnická 10, Bratislava, 83104, SVK
Nákup jedálenského nábytku (stoly, stoličky)
jedálenský stôl,jedálenská stolička
Tovar, Služba
1. Jedálenský stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar " Jedálenský stôl" v počte 24 ks, uvedený v technickej špecifikácií v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa vrátane balenia, manipulácie, dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
jedálenský stôl-počet | kus | 24 | ||
výška stola | cm | 78 | 80 | |
rozmer stola | cm | 120x80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pevná tvrdená biela doska | áno |
rám stola a nohy stola | kovová konštrukcia |
povrchová úprava kovových častí | práškovým lakom s bielou/sivou farbou |
farba podnože | biela / sivá |
2. Jedálenská stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar " Jedálenská stolička" v počte 120 ks, uvedený v technickej špecifikácií v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa vrátane balenia, manipulácie, dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
jedálenská stolička- počet | kus | 120 | ||
nosnosť stoličky | kg | 100 | 120 | |
celková výška | cm | 86 | 90 | |
výška sedu | cm | 45 | 46 | |
hĺbka sedadla | cm | 36 | 38 | |
šírka sedadla | cm | 36 | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba stoličky ( sedadla + operadla) | požadujem farebný mix, t.j. 50 kusov bielych stoličiek, 50 kusov šedých stoličiek, 20 kusov oranžových stoličiek |
stoličky pevnej konštrukcie s ľahkou údržbou | áno |
materiál sedadla a operadla | plast |
odolná podnož z oceľových rúrok | áno |
farba kovovej konštrukcie | biela/sivá/chrómová |
Stohovateľná | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane fotografií stolov a stoličiek, technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa. |
Ak predkladaný "ekvivalent" nebude spĺňať minimálne podmienky uvedené v technickej špecifikácií tejto zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať navrhované ekvivalentné riešenie/variant. |
Objednávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady do 5 pracovných dní a následne zašle oznámenie elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa a v prípade: |
ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 5 týždňov od prijatia elektronicky zaslanej výzvy objednávateľom. |
Osoby poverené objednávateľom prevezmú od dodávateľa iba tovar bez vád, nový, zatiaľ nepoužívaný. V prípade, že dodávateľ dodá iný tovar resp. tovar s vadami, objednávateľom poverené osoby tovar neprevezmú a objednávateľ nezaplatí cenu za neprevzatý tovar. |
Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky skryté vady na tovare. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou. Reklamáciu je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru. |
Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom. |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
Splatnosť faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b) ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo zmluvy. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluve je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady. |
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov , nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent neprijať, z dôvodu nesplnenia požadovaných minimálnych technických a kvalitatívnych vlastností a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom spĺňajúcim minimálne technické a kvalitatívne vlastnosti, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky, požadujeme vrátenie peňazí. |
Nábrežie I.Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
10 156,51
10 156,51
V zmysle technických vlastností Opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2022 13:49
20.06.2022 10:00
20.06.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.06.2022 14:40 - Vstupná ponuka | 10 156,51 | € | Cena bez DPH |
17.06.2022 13:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 490,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: