• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2022 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 09:15

Detail zákazky Z20226165

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.06.2022 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 08:10
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 09:15

Základné údaje

Z20226165

OF-255735

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6621461

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícky spotrebný materiál

ihla, kanyla, striekačka, obväz, bandáž, rukavice

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícky spotrebný materiál
Funkcia
Vybavenie ambulancie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 . Bandáž obväzová samolep. CoPoly 10cm x 4,5m (12ks/bal) ks 120
2 . Bandáž obväzová samolep. CoPoly 5cm x 4,5m veterin.(12ks/bal) ks 220
3 . Bandáž obväzová samolep. CoPoly 7,55cm x 4,5m veterin. (12ks/bal) ks 100
4 . Prúžky diagnostické DekaPhan Leuco (50ks) ks 8
5 . DISCOFIX C-3 TROJC.VENTIL ks 120
6 . DRAINOCONT DREN CH12 ks 100
7 . Gáza v rolke 90cm x 10m, 17 nití ks 9
8 . GAZIN, 8-VRSTVOVY, NESTERILNY 10x10 ks 50
9 . Golier ochranný 7,5 ks 1
10 . Golier ochranný 10 ks 65
11 . Golier ochranný 12,5 ks 64
12 . Golier ochranný 15 ks 85
13 . Golier ochranný 20 ks 90
14 . Golier ochranný 25 ks 87
15 . Golier ochranný 30 ks 80
16 . Golier ochranný 35 s dier. ks 40
17 . Golier ochranný 40 ks 1
18 . Hadička spojovacia Heidelberská, LL, bezftalátová, pr. 3mm, dĺžka 75cm ks 1460
19 . Hadička spojovacia Chiraline 1,8x450 Univ., LL ks 270
20 . HEMOSKY H-02 HD ks 250
21 . Obväz hydrofilný nesterilný 10cmx5m ks 101
22 . Obväz hydrofilný nesterilný 6cmx5m (10ks) ks 50
23 . Obväz hydrofilný nesterilný 8cmx5m ks 25
24 . CHIRASORB 1EP DS19 LN1215 ks 2
25 . CHIRASORB 2EP HR18 LV0257-2 ks 2
26 . CHIRASORB 3EP HR35 ks 2
27 . CHIRLAC BR.V. 3.5EP 50M ks 1
28 . CHIRLAC BR.V.4EP 25M ks 2
29 . CHIRLAC BRAIDED 3EP 3X0.45 ks 1
30 . Ihla injekčná KDM 25G 0,5x25mm oranžová ks 50
31 . IHLA 0.6X30 MODRA ks 35
32 . Ihla injekčná KDM 22G 0,7x30mm čierna ks 104
33 . Ihla injekčná KDM 21G 0,8x25mm zelená ks 110
34 . IHLA 0.8X40 ZELENA ks 40
35 . Ihla injekčná KDM 20G 0,9x25mm žltá ks 90
36 . Ihla injekčná KDM 20G 0,9x40mm žltá ks 120
37 . Ihla injekčná KDM 18G 1,2x40mm ružová ks 162
38 . Ihla injekčná KDM 16G 1,6x40mm biela ks 69
39 . IHLA DS24.5 ks 1
40 . IHLA DS28 ks 4
41 . IHLA HR24 ks 1
42 . IHLA HR30 ks 1
43 . IHLA HR42 ks 1
44 . IHLA HR52 ks 1
45 . IHLA HRX30 ks 4
46 . IHLA HS42 ks 1
47 . IHLA HS46 ks 1
48 . IHLA HS50 ks 1
49 . IHLA HS54 ks 1
50 . IHLA CHIR. HRX17,5 ks 1
51 . IHLA CHIR.HR20 ks 1
52 . Súprava infúzna IS 103 ks 2400
53 . JANETT STRIEK 150ML ks 8
54 . Striekačka Janett-vyplach. 150ml bal. s prísl. jednorázová sterilná balená ks 16
55 . KANYLA I.V.22G 0,9X25 MOD ks 1850
56 . KANYLA I.V.24G 0,7X19 ZLT ks 211
57 . Kanyla i.v. s krídelkami a portom teflón Dispoflon 26G fialová (100ks) ks 5
58 . Kanyla s portom a krídelkami teflon 22G 0,9x25mm modrá ks 100
59 . Kanyla s portom a krídelkami teflon 20G 1,1x32mm ružová ks 850
60 . Kanyla i.v. s krídelkami a portom teflón Dispoflon 24G žltá (á100ks) ks 12
61 . Katéter 1,0x130mm s mandrénom pre kocúrov ks 12
62 . Katéter 1,3x130mm mačky bez mandrénu ks 3
63 . KATETER PRE PSA FOLEY 6 FR 2.0X33 ks 5
64 . KATETER PRE PSA FOLEY 6 FR 2.0X55 ks 5
65 . Katéter pre psa 1,3x500mm 4FG steril. ks 13
66 . Katéter pre psa 2,0mm steril. ks 4
67 . Katéter pre psa 2,6mm steril. ks 13
68 . Katéter pre psa 3,3mm steril. ks 11
69 . KEFKA MAXXIM SUCHA ks 6
70 . KOMPRES GAZ. 10X10 ks 20
71 . Kompresy z gázy nesterilné 7,5x7,5cm, 8vr., á 100ks bal 10
72 . Lopatka ústna vyšetrovacia drevená /100 ks/bal bal 11
73 . Náplasť cievková Mediplast 5cmx5m ks 318
74 . MEDIPLAST 1160 10CMX5M ks 82
75 . Náplasť bavlnená so zinkoxidom biela 5cm x 5m BETAPLAST ks 14
76 . NAVLEK NA OBUV CHI 100 ks 530
77 . OBVAZ HYDROFILNY STERILNY 10CM X 5 M, A 10 KS ks 5
78 . ODS20 IHLA ks 1
79 . Odsávací set Yankauer - kryt ks 85
80 . OHR36FF IHLA ks 2
81 . OMNIFIX 100 ML ks 20
82 . OMNIFIX 20ML LL ks 1
83 . OMNIFIX 50ML, LUER LOCK B ks 120
84 . PAPIER PREKLADANY KREPOVY 120X120 ks 3
85 . PAPIER PREKLADANY KREPOVY 90X90 ks 3
86 . Podložka Seni Soft normal 60x90cm, 1600ml ks 300
87 . PODLOZNE SKLICKO 50KUSOV bal 2
88 . POLYDOX 0,7 EP HR10 DX0246-2 ks 1
89 . POLYDOX 1 EP HR18 DX0257-2 ks 1
90 . POLYDOX 1,5 EP HR18 DX0258-2 ks 6
91 . POLYDOX 2 EP HR27 DX0266-2 ks 10
92 . POLYDOX 2 EP HS21 DX0166-2 ks 3
93 . POLYDOX 3 EP HR22 DX0263-2 ks 2
94 . POLYDOX 3 EP HR27 DX0267-2 ks 7
95 . POLYDOX 3 EP HR30 DX0271-2 ks 10
96 . POLYDOX 3,5 EP HRX27 DX0431-2 ks 3
97 . POLYDOX 3.5 EP HRX35 DX0281-2 ks 5
98 . POLYDOX 4 EP HR30 DX0273-2 ks 4
99 . POLYDOX 4 EP HRX35 DX0282 ks 1
100 . POLYDOX 4 EP HS37 DX0179-2 ks 2
101 . Obväz hadicový sieťový Pruban, veľ.12, 20m ks 2
102 . Tampóny z buničitej vaty Pur-Zellin 40x50mm 500ks bal 65
103 . RESPIRATOR FFP2 ks 200
104 . ROLKA PLOCHA PAPIER/FOLIA 100X200 ks 1
105 . ROLKA PLOCHA PAPIER/FOLIA 50X200 ks 1
106 . RUKAVICE  NEST.NITRIL L ks 13
107 . RUKAVICE  NEST.NITRIL M ks 13
108 . RUKAVICE  NEST.NITRIL S ks 3
109 . RUKAVICE LATEX L ks 111
110 . RUKAVICE LATEX M ks 103
111 . RUKAVICE PVC ks 10
112 . RUKAVICE LATEX S ks 79
113 . RUKAVICE LATEX XL ks 3
114 . RUSKA Z GAZY PRES.40X46CM 1230100314 BATIST ks 2
115 . SACOK PLOCHY PAPIER/FOLIA 300X500 ks 1
116 . SACOK PLOCHY PAPIER/FOLIA 150X300 ks 1
117 . SACOK PLOCHY PAPIER/FOLIA 75X300 ks 1
118 . SACOK SKLADANY PAPIER/FOLIA 150X50X450 ks 1
119 . SILON 1.5 EP HR18 CHR4104 ks 1
120 . SILON 2 HS25 SM2311 ks 1
121 . SILON 3.5 DS25 SM2272 ks 1
122 . SILON MON. 3 EP DS25 SM2271-2 ks 5
123 . SILON MON. 4EP SM5033 ks 1
124 . SILON MON.3,5 50M SM0706 ks 4
125 . SILON MONOFIL 2EP DS25 SM2270-2 ks 5
126 . SKALPEL.CEPEL C.20 STERIL ks 3
127 . Čepieľka skalpelová č.21 (á 100ks) bal 7
128 . SKALPEL.DRZIAK C.4 bal 14
129 . SKLICKA PODLOZNE bal 10
130 . STERIKING PLOCHA ROLKA 150X200M ks 2
131 . STERILUX ES STERILNY 7,5X7,5CM, A 25 X 2 KS bal 100
132 . STRIEKACKA 1 ML S IHLOU bal 800
133 . Striekačka inj. Trojdiel. Tuberkul. 1ml,Luer slip, bez mŕtv. priest. ks 133
134 . Striekačka injekčná BD 10ml (100ks) ks 75
135 . STRIEKACKA 100ML ks 25
136 . Striekačka injekčná 2ml (100ks) ks 326
137 . Striekačka injekčná BD 20ml (80ks) ks 68
138 . Striekačka injekčná 5ml (100ks) bal 145
139 . Striekačka injekčná 50ml, vyplachovacia (60ks/bal) bal 55
140 . STRIEKACKA 50ML LL ks 54
141 . TAMPON ODB.D1666 DET.S UH ks 100
142 . Tampón šitý nepredpraný 45x45cm s RTG a šnúrkou (200ks/bal) bal 3
143 . TEPLOMER DIG.METRIC 302 ks 15
144 . Vata buničitá delená 42x45mm (2x500ks) bal 25
145 . Vata buničitá prierezy 20x30cm 500g ks 135
146 . VATA OBV.GLORIA 500G ks 10
147 . Vata obväzová vinutá 100% bavlna 1000g ks 90
148 . VATA OBVAZOVA 1000G ks 55
149 . VET-LITE 5CMX1,6M OBVAZ ks 3
150 . VET-LITE 10X1,6 ks 3
151 . Vet-lite 7,5cmx1,6m ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V celkovej cene zmluvy musí byť zahrnutá aj doprava do sídla objednávateľa pri každom čiastkovom plnení.
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa platnosti zmluvy dodať identifikáciu jednotlivých položiek, ktoré bude objednávateľ odoberať a ktoré spĺňajú vyššie uvedené požiadavky.
3. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
4. Tovar bude objednávaný na základe Čiastkovej výzvy zaslanej elektronicky vždy do 16:00 daného dňa. V čiastkovej výzve Objednávateľ upresní, ktoré položky a v akom množstve požaduje dodať.
5. Čiastkové výzvy (objednávky) budú odosielané pravidelne, najviac jeden krát za deň.
6. Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky) a Objednávateľ je povinný za prevzatý tovar zaplatiť na základe vystavenej faktúry.
7. Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
8. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorého expirácia je kratšia ako 6 mesiacov a tovar nebol použitý.
10. Dodávateľ je povinný dodať tovar s primeranou expiráciou. Primeranou expiráciou sa rozumie tovar nie starší ako 1 rok od jeho výroby a s expiráciou nie skôr ako 6 mesiacov odo dňa dodania. Tovar presahujúci primeranú expiráciu objednávateľ nie je povinný odobrať.
11. V zmysle ustanovení OPEP týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, množstvo odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
12. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie pozostávala z aktuálne / t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklých trhových cien jednotlivých položiek predmetu zákazky.
13. Osobitné ustanovenia o určení ceny plnenia:
13.1 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s bodom 16.1.8 II. časti Všeobecných zmluvných podmienok OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Prehodnocovanie ceny sa bude realizovať min. 1x a max. 2x za polrok.
13.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa, kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenia aktuálnosti ceny.
13.3 Požaduje sa, aby v prípade ak dodávateľ zistí, že cena na trhu je nižšia než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti doručil objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 13. tejto rámcovej dohody.
13.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za cenu zistenú podľa bodu 13. tejto rámcovej dohody.
14. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve s porovnateľným zložením.
15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
16. Uchádzač dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
17. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
18. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 hodinu vopred .
19. Dodávateľ je povinný dodať tovar aj s elektronickým dodacím listom pri každom čiastkovom plnení. Elektronický dodací list sa rozumie zaslanie excelovského súboru v dohodnutom formáte podľa zadanej štruktúry objednávateľom.
20. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
21. Presné hodnoty tovarov uvedené Objednávateľom predstavujú rámcovo zazmluvnené množstvo tovaru, t. j. sú "predpokladaným množstvom" odoberaného tovaru počas platnosti rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody. Objednávateľ je na základe tejto rámcovej dohody oprávnený neodobrať celý predpokladaný rozsah tovaru.
22. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové objednávané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil zmluvný finančný limit počas trvania tejto dohody.
23. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu vo výške 20% celkovej ceny podľa tejto zmluvy.
24. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle §71 zákona č.222/2004 Z.z. o DPH
25. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

35 902,00

31 245,89

Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa platnosti zmluvy dodať identifikáciu jednotlivých položiek, ktoré bude objednávateľ odoberať a ktoré spĺňajú vyššie uvedené požiadavky. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.06.2022 10:20

27.06.2022 08:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2022 08:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 382
 17
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2022 17:14 - Vstupná ponuka 35 900,00 € Cena s DPH
26.06.2022 19:23 - Najvýhodnejšia ponuka 35 667,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS