36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
31389325
ABB, s.r.o.
Tuhovská 29, Bratislava, 83106, SVK
Roboty
priemyselný robot, kolaboratívny priemyselný robot
Tovar, Služba
1. Priemyselný robot s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Priemyselný robot s príslušenstvom | ks | 1 | ||
nosnosť | kg | 3 | ||
dosah | mm | 570 | ||
hmotnosť manipulátora | kg | 30 | ||
veľkosť základne | mm | 200x200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet integrovaných signálov v zápästí robota | min. 8 |
presnosť opakovania | 0,02 mm (príp. lepšia) |
digitálne vstupy a výstupy pre riadenie a komunikáciu s okolím (min. 16x) | áno |
softvérová výbava pre manuálne ovládanie robota | áno |
programovanie statických pozícií (trajektórie) | áno |
kompletný softvér robota pre programovanie logiky a ovládanie vstupov (reakcia na okolité udalosti) a výstupov (riadenie externých zariadení) | áno |
možnosť tvorby paralelných nepohybových úloh pre logické operácie | áno |
nastavenie signálov od polohy robota | áno |
dvojprsté elektro-chápadlo | áno |
mobilný stôl z AL profilov prispôsobený rozmerom robota s možnosťou aretácie na kolieskach pod priemyselný robot s priestorom pre možnosť uloženia riadiacej jednotky pre robot | áno |
2. Kolaboratívny priemyselný robot s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora a skvalitnenie odborného vzdelávania v rámci projektu IROP 2014-2020. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kolaboratívny priemyselný robot s príslušenstvom | ks | 1 | ||
počet ramien | ks | 2 | ||
nosnosť jedného ramena | g | 500 | ||
dosah | mm | 500 | ||
hmotnosť | kg | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
integrovaný controler | áno |
presnosť opakovania | 0,03 mm (príp. lepšia) |
servo-chápadlo na oboch ramenách | áno |
kamerový systém s kamerami s vysokým rozlíšením na oboch ramenách | áno |
použitie robota pre plnú kolaboráciu s človekom | áno |
návrhový a simulačný program (licencie pre simulačný software pre off-line programovanie s možnosťou prenosu nasimulovaných trajektórií priamo do priemyselných robotov min. pre 50 užívateľov) | áno |
digitálne vstupy a výstupy pre riadenie a komunikáciu s okolím (min. 16x) | áno |
softvérová výbava pre manuálne ovládanie robota | áno |
programovanie statických pozícií (trajektórie) | áno |
kompletný softvér robota pre programovanie logiky a ovládanie vstupov (reakcia na okolité udalosti) a výstupov (riadenie externých zariadení) | áno |
možnosť tvorby paralelných nepohybových úloh pre logické operácie | áno |
mobilný stôl z AL profilov prispôsobený rozmerom robota s možnosťou aretácie na kolieskach pod priemyselný robot s priestorom pre možnosť uloženia riadiacej jednotky pre robot | áno |
Názov |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, inštaláciu a uvedenie do prevádzky na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia min. 3 osôb. Návod na obsluhu a údržbu/ kompletná dokumentácia v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, ak neboli predložené ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s rozpisom jednotkových cien s rozpisom sadzby DPH a ceny bez DPH a aj s DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. Požadovať náhradu škody a udelí neuspokojivú referenciu. |
Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužívaný, originál, v originálnom balení, kompletný, v požadovanom množstve, funkčný, v opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť cenu objednaného tovaru. Pokiaľ v primeranej lehote určenej objednávateľom nedôjde k odstráneniu nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia dodávaného predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby súčasťou faktúry dodávateľa a preberacieho protokolu/dodacieho listu bolo číslo zmluvy, číslo súvisiaceho projektu a presný názov projektu v rámci ITMS2014+. Ako preberací protokol môže slúžiť aj dodací list. Uvedené doklady objednávateľ požaduje dodať v 2 originálnych vyhotoveniach. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly. |
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok „Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ“ OPEP v platnom znení. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
V prípade ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol vypracuje dodávateľ. |
Dodávateľ akceptuje spôsob financovania predmetu zmluvy prostredníctvom európskych štrukturálnych fondov - predfinancovanie. Omeškanie úhrady faktúr spôsobené výkonom kontroly nároku na platby zo strany poskytovateľa financovania nie je nedodržaním dátumu splatnosti faktúry a dodávateľ neuplatní sankcie voči objednávateľovi. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Športová 675, Stará Turá, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
01.08.2022 08:00 — 31.07.2023 15:00
2,00 položky
103 464,00
86 220,00
Považuje sa predložiť presný názov tovaru (typ a model, prípadne obchodnú značku).
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2022 12:12
29.06.2022 09:00
29.06.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.06.2022 13:09 - Vstupná ponuka | 90 420,00 | € | Cena s DPH |
27.06.2022 13:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 90 420,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: