• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2022 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 12:12
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 12:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 13:05

Detail zákazky Z20226145

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.06.2022 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 12:12
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 12:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 13:05

Základné údaje

Z20226145

OF-255605

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6589868

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46771158

EURONAL s. r. o.

Klincová 37 , Bratislava , 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace stroje,podlahové leštenie a príslušenstvo

filtre,vrecká

  • 39713431-3 - Príslušenstvo k vysávačom prachu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Filter pre vysávače 30 litrové
Funkcia
Güde GNTS HEPA filter pre vysávače GNTS 30L
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
filter pre vysávače ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vhodný ku Vysávaču na mokro-sucho GNTS 20L a GNTS 30L
Rozmery (DxŠxV) 105 x 105 x 117 mm
Hmotnosť netto/brutto 0,1 kg/0,15 kg
 2. Papierové filtračné vrecko pre vysávače 30 litrové
Funkcia
Güde Papierové filtračné vrecko 30 litrov pre vysávače GNTS a NTS 18
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové filtračné vrecko balenie 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papierové filtračné vrecko v balení 5 kusov
Objem 30 l
Rozmery (DxŠxV) 485 x 390 x 120 mm
Hmotnosť netto/brutto 0,3 kg/0,4 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
Tovar sa požaduje dodať v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7,00 do 14,00 hodine. Oznámenie termíne dodania minimálne 1 deň vopred. V prípade vlastnej prepravy doložiť e-mailom presné údaje vozidla  a šoféra, ktorý tovar privezie. Dôvod vybavenia vstupu do vojenského priestoru.
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
V prípade poruchy výrobku chceme zagarantovať opravu  od predajcu v našej blízkosti ,alebo na centrálny zákaznícky servis výrobnej spoločnosti .
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

42.zásobovacia základňa ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

27.06.2022 14:13 — 08.07.2022 14:13

26,00 ks

212,00

176,67

Faktúru vyhotoviť na adresu: 42.zásobovacia základňa ul. Československej armády 3, 036 01 Martin

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.06.2022 08:55

17.06.2022 12:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2022 12:27

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.06.2022 09:11 - Vstupná ponuka 211,50 € Cena s DPH
10.06.2022 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 211,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS