31770398
Centrum sociálnych služieb Pod Karpatmi
Hrnčiarska 37, Pezinok, 90201, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,50 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok za 12 mesiacov | ks | 5 400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
forma stravnej poukážky | papierová forma |
Názov |
Naceňuje sa maximálne množstvo stravných poukážok. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke. Počet kusov ,,papierových" stravných poukážok je predpokladaný a nezaväzuje objednávateľa k nakupeniu celkového počtu kusov ,,papierových" stravných poukážok. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky podľa potreby objednávateľa. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, elektronicky. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky a bude zohľadnená v celkovej cene za jednu stravnú poukážku. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty ,,papierovej" stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota ,,papierovej" stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie. |
Dodávateľ sa zaväzuje odobrať objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky a dodať stravné poukážky na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej spotreby počas trvania zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie, uvedené na stravnej poukážke minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná |
právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
interval objednávania stravných poukážok | podľa potrieb objednávateľa, cca raz štvrťročne |
Hrnčiarska 37, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
12
5 400,00 ks
24 300,00
24 300,00
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke. Počet kusov ,,papierových" stravných poukážok je predpokladaný a nezaväzuje objednávateľa k nákupu celkového počtu kusov ,,papierových" stravných poukážok. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky podľa potreby objednávateľa. Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka-faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, elektronicky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2022 10:54
20.06.2022 11:00
20.06.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2022 11:08 - Vstupná ponuka | 24 300,00 | € | Cena s DPH |
13.06.2022 15:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 299,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: