36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
35757329
Operatíva, medicínska spoločnosť s.r.o.
Donská 61, Bratislava, 84106, SVK
Pozáručný servis zdravotníckych prístrojov značky Abbott
servis, pozáručný servis, údržba a opravy
Služba
1. Pozáručný servis zdravotníckych prístrojov značky Abbott
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre zdravotnícke prístroje značky Abbott je požadované zabezpečovať pravidelnú údržbu, prehliadky a revízie, vrátane dodávky originálnych náhradných dielov |
Poskytovanie pozáručnej servisnej starostlivosti počas obdobia 36 mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prístroj č.1 - Intrakardiálny elektrokardiografický záznamový systém WorkMate Claris (CPU + zosilňovač) vrátane 4-kanálového intrakardiálneho stimulátora EP-4 | ks | 1 | ||
Prístroj č.2 - 3D mapovací systém EnSite Precision (CPU + zosilňovač) | ks | 1 | ||
Prístroj č.3 - TactiSys Quartz modul | ks | 1 | ||
Prístroj č.4 - Rádiofrekvenčný ablačný generátor Ampere | ks | 1 | ||
Prístroj č.5 - Irigačná pumpa CoolPoint | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. údržba zahrňujúca činnosť, ktorou sa odstraňujú nežiadúce a odstrániteľné zmeny na veciach, ku ktorým došlo v dôsledku ich používania, vrátane výmeny opotrebovaných dielov | |
1.1 preventívna údržba - podľa návodu a odporučenia výrobcu - jeden krát ročne preventívna prehliadka | |
1.2 pravidelná predpísaná údržba - periodická revízia inštalovaných zariadení jeden krát ročne | |
1.3 pravidelná odborná prehliadka a skúška so správou o jej vykonaní - jeden krát ročne | |
2. oprava, ktorá vedie k odstráneniu vady vzniknutej na veci - oprava realizovaná ako bežná oprava poruchy prístroja vykonaná na pracovisku objednávateľa | |
3. kontrola, ktorou sa zisťuje bezporuchová činnosť všetkých častí zariadenia a súlad aktuálnych parametrov s predpísanými parametrami - kontrola predpísaná výrobcom za účelom zistenia stability jednotlivých parametrov zariadenia | |
4. pozáručná starostlivosť realizovaná autorizovaným servisom od výrobcu zariadení | |
5. pozáručná starostlivosť poskytovaná prostredníctvom autorizovaných servisných technikov s odborným zaškolením výrobcom prístrojov | |
6. telefonické a osobné technické poradenstvo | |
7. preventívna údržba v časových intervaloch predpísaných výrobcom | |
8. servis a opravy na mieste inštalácie | |
9. bezplatné poskytnutie potrebných náhradných dielov | |
10. cena práce technika vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa | |
11. bezplatné poskytnutie revízií softvéru | |
12. bezplatné poskytnutie servisného upgradu softvéru | |
13. nástup na servis v pracovné dni do 24 hodín od nahlásenia poruchy | |
14. odstránenie poruchy najneskôr do 24 hodín v prípade opráv bez nutnosti náhradných dielov z dovozu | |
15. odstránenie poruchy najneskôr do 3 dní v prípade opráv, pri ktorých je potrebné zabezpečiť náhradné diely z dovozu od výrobcu (zo zahraničia) | |
16. záruka na servisné práce a náhradné diely dodané na základe zmluvy počas celej doby platnosti zmluvy a 6 mesiacov od realizácie opravy v prípade, že platnosť zmluvy bude ukončená skôr |
Názov |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na obdobie 36 mesiacov počas lehoty plnenia zmluvy. |
2. Požaduje sa poskytovať rozsah servisných služieb pre jednotlivé prístroje podľa časti 1.2 Opisného formulára "Funkčná a technická špecifikácia predmetu" |
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
4. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
5. Cena služieb zahŕňa cestovné a iné ďalšie náklady spojené s výkonom služby, resp. s činnosťou servisného pracovníka počas výkonu služby vykonávanej v rozsahu zmluvy. |
6. Požaduje sa poskytovať službu na pracovisku objednávateľa. |
7. Požaduje sa aby dodávateľ vykonával autorizovaný servis, ktorý bude vykonávaný prostredníctvom servisných technikov, ktorí majú oprávnenie na poskytovanie servisnej služby od výrobcu zariadení. Dodávateľ predloží scan originálu Potvrdenia o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja a Potvrdenie o odbornom vyškolení servisných technikov vydané výrobcom prístroja. |
8. Požaduje sa pri servisnej inštalácii náhradných dielov, použitie originálnych náhradných dielov, alebo dielov preukázateľne schválených výrobcom. |
9. Požaduje sa nahlasovanie porúch objednávateľom na telefónnom čísle dodávateľa s 24 hodinovou podporou. Možnosť nahlasovania porúch je možné aj písomne na e-mailovej adrese dodávateľa. |
10. Presný termín (deň a hodinu) prác dohodne dodávateľ s objednávateľom najmenej jeden deň pred samotným termínom uskutočnenia prác. |
11. Pre vykonanie opravy sa požaduje - doba nástupu na servis podľa dostupnosti servisného technika, najneskôr však do 2 dní od nahlásenia poruchy. |
12. Lehota na vykonanie opravy, v prípade, keď nie sú potrebné náhradné diely z dovozu, je do 3 (troch) pracovných dní od nahlásenia poruchy, a lehota na vykonanie opravy v prípade potreby náhradných dielov z dovozu je do 4 (štyroch) pracovných dní od nahlásenia poruchy, resp.schválenia cenovej ponuky objednávateľom. |
13. V prípade nedodržania lehoty na vykonanie opravy, dodávateľ nie je oprávnený účtovať príslušnú čiastku mesačného paušálu za daný prístroj. |
14. Počas prítomnosti servisného technika dodávateľa z bezpečnostno-technických dôvodov bude na mieste výkonu práce, kde je prístroj inštalovaný, prítomný aj zástupca objednávateľa. |
15. Požaduje sa, aby poskytnutie servisných služieb bolo zdokumentované v servisnom výkaze, podpísanom zodpovednými osobami oboch zmluvných strán, pričom obsahuje najmä - rozsah vykonanej služby, stav zdravotníckej techniky, čas trvania poskytnutej služby a dátum poskytnutia služby. |
16. Všetky zásadné a podstatné zmeny na prístrojoch sa budú vykonávať so súhlasom objednávateľa. Objednávateľ zabezpečí, aby bez súhlasu dodávateľa nebol vykonaný do prístrojov žiadny zásah treťou osobou. |
17. Fakturácia za poskytovanie služieb servisného kontraktu sa uskutoční jeden krát mesačne, na základe faktúry vystavenej dodávateľom vo výške alikvotnej mesačnej čiastky hodnoty (1/36) celého zmluvne dohodnutého servisného kontraktu. |
18. Poskytovateľ služby je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutia služby. |
19. Splatnosť faktúry vystavenej dodávateľom je v lehote 30 dní od dátumu doručenia. |
20. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
21. Požaduje sa predložiť na adresu objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy: |
21.1 zoznam kontaktných oprávnených osôb dodávateľa, ktorý obsahuje údaje - meno, priezvisko, telefón, e-mail a pracovnú pozíciu zodpovedných osôb dodávateľa, pre účely zasielania informácií týkajúcich sa administratívnych, technických a servisných činností, |
21.2 telefónne číslo a e-mailová adresa dodávateľa pre nahlasovanie porúch objednávateľa, |
21.3 podrobnú kalkuláciu ceny plnenia - ceny pre paušálny servis s výškou ceny na mesiac, |
21.4 doklady o poskytovaní autorizovaného servisu, ktorý bude vykonávaný prostredníctvom servisných technikov, ktorí majú oprávnenie na poskytovanie servisnej služby od výrobcu zariadení. |
22. Poskytované servisné služby musia spĺňať objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty predmetu zákazky uvedené v Opisnom formulári. |
23. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
24. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
18.06.2022 00:00 — 18.06.2025 00:00
1,00 celok
44 997,00
44 997,00
vlastný návrh plnenia v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2022 13:01
15.06.2022 13:05
15.06.2022 13:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2022 16:15 - Vstupná ponuka | 44 996,40 | € | Cena bez DPH |
13.06.2022 16:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 996,40 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: