36065340
Štátna pokladnica
Radlinského 32, P.O.Box 13, Bratislava, 81005, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier pre laserové multifunkčné zariadenia a atramentové tlačiarne
papier do laserovej tlačiarne; papier do fotokopírovacieho stroja
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier formát A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Na bežné - prevádzkové účely; pre laserové multifunkčné zariadenia, atramentové tlačiarne a faxovacie prístroje. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer - výška | mm | 297 | ||
rozmer - šírka | mm | 210 | ||
hmotnosť / gramáž | g/m2 | 78 | 82 | |
hrúbka | nanometer | 102 | 110 | |
belosť CIE | % | 162 | 168 | |
drsnosť (BENDTSEN) | ml/min | 150 | 250 | |
opacita (nepriehľadnosť) | - | 143 | 150 | |
relatívna vlhkosť | % | 3,9 | 5,3 | |
počet hárkov v balíku | ks | 500 | ||
počet balíkov v krabici | ks | 5 |
2. kancelársky papier formát A3
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer - výška | mm | 420 | ||
rozmer - šírka | 00 | 297 | ||
hmotnosť / gramáž | g/m2 | 78 | 82 | |
hrúbka | nanometer | 102 | 110 | |
belosť CIE | % | 162 | 168 | |
drsnosť (BENDTSEN) | ml/min | 150 | 250 | |
opacita /CIE | - | 143 | 150 | |
relatívna vlhkosť | % | 3,9 | 5,3 | |
počet hárkov v balíku | ks | 500 |
Názov |
Cena je maximálna a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Dodávateľa pri dodaní tovaru na miesto plnenia, vrátane dopravy a miesto plnenia. |
Požaduje sa do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy zaslať prospekt/katalógový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov a jednotkovou cenou vrátane DPH a bez DPH. |
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený v štandardnej kvalite. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia Zmluvy na vlastné náklady. Miestom plnenia Zmluvy je sídlo Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe čiastkových objednávok zaslaných emailom v množstve podľa aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia čiastkovej objednávky na plnenie od Objednávateľa je do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru, až po skutočnom dodaní požadovaného čiastkového plnenia predmetu zmluvy, na základe originál dodacieho listu potvrdeného Objednávateľom, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Faktúra musí obsahovať rozpis dodaných položiek (názov, cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH, počet vzťahujúci sa ku každej položke plnenia). |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky na e-mailovú adresu odberateľa bezodkladne po jej vystavení a súčasne poštou v listinnej podobe na adresu sídla Objednávateľa. Objednávateľ e-mailovú adresu na zasielane faktúr elektronicky, Dodávateľovi písomne oznámi do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu odberateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia. Za deň doručenia sa bude považovať prvý pracovný deň nasledujúci po dni, v ktorom bola faktúra doručená Objednávateľovi elektronicky, poštou alebo osobne. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Radlinského 32, P.O. BOX 13, 810 05 Bratislava 15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.06.2022 12:00 — 14.06.2024 12:00
1,00 Celok
6 000,00
6 000,00
Dodávka kancelárskeho papiera pre laserové multifunkčné zariadenia a atramentové tlačiarne podľa špecifikácie tejto zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.06.2022 11:44
13.06.2022 11:41
13.06.2022 11:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.06.2022 14:47 - Vstupná ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
13.06.2022 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: