• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2022 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2022 10:50

Detail zákazky Z20226095

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2022 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2022 10:50

Základné údaje

Z20226095

OF-255710

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6580247

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

51748436

SIKRIJAN s. r. o.

Hencovská 10, Hencovce, 09302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonanie profylaktickej prehliadky zdvíhacích zariadení a sekčných brán

profylaktická prehliadka, zdvíhacie zariadenia, sekčné brány

  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonanie profylaktickej prehliadky zdvíhacích zariadení a sekčných brán
Funkcia
Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky VTZ v zmysle zákona NRSR č. 124/2006 Z.z., a Vyhlášky MPSVR č. 508/2009 Z.z., z dôvodu zabezpečenia bezpečnej prevádzky zdvíhacích zariadení a vypracovanie potvrdenia o vykonaných kontrolách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Sekčná brána (zvislá posuvná brána s motorovým pohonom) ks 15
2.  Dvojstĺpový elektromechanický zdvihák ks 2
3.  Vypracovanie revíznej správy - elektrická časť ks 17
4.  Vypracovanie revíznej správy - mechanická časť ks 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Sekčné brány a dvojstĺpové elektromechanické zdviháky kompletné vykonanie profylaktickej prehliadky zariadení a odstránenie zistených nedostatkov (servis) ;  vypracovanie revíznej správy o vykonaní prehliadky elektrickej a mechanickej časti
Dvojstĺpový elektromechanický zdvihák Vykonanie odbornej prehliadky v súlade s normou STN EN 1493 a TPV
Sekčné brány Vykonanie odbornej prehliadky a skúšky v súlade s normou STN EN 12604, STN EN 12453 a TPV
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu Zmluvy o poskytnutí služieb  (ZoPS).
2. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2 zmluvy.
3. Zmluva o poskytnutí služieb sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 30 dní od momentu jej účinnosti.
4. Od dodávateľa sa požaduje kompletné vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky VTZ v zmysle zákona NRSR č.124/2006 Z.z., vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z.z.  a odstránenie zistených nedostatkov a vypracovanie revíznej správy - elektrická časť a vypracovanie revíznej správy - mechanická časť.
5. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH.
6. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
7. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
9. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
10. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa bodu 14. Osobitných požiadaviek na plnenie.
11. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi.
12. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
13. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy o poskytnutí služieb vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby, len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 91 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

20.06.2022 08:00 — 19.07.2022 15:00

1,00 kpl

2 325,00

1 937,50

Verejný obstarávateľ požaduje plnenie zákazky v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2022 08:52

15.06.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 629
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2022 13:24 - Vstupná ponuka 2 040,00 € Cena s DPH
09.06.2022 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka 2 040,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS