• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2022 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2022 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2022 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2022 15:09

Detail zákazky Z20226094

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2022 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2022 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2022 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2022 15:09

Základné údaje

Z20226094

OF-255388

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6580278

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

31351166

KriMus spol. s r.o.

Žitavská 5, Bratislava, 821 07, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vodoinštalačný materiál

zvršok, závit, kartuša, WC , dvierka, skrutka, hadica, prípojka, ventil, zariadenie, páčka, tiahlo, manžeta, membrána, sedátko, silikón, lepidlo, tmel, predĺženie, zátka, rúra, nádržka, súprava, tesnenie, príchytka, nátrubok, prechod, olej, umývadlo

  • 44411000-4 - Sanitárne výrobky
  • 44411740-3 - Záchodové misy
  • 37820000-2 - Potreby pre maliarov
  • 44111000-1 - Stavebné materiály
  • 44800000-8 - Náterové farby, laky a tmely
  • 44411750-6 - Splachovacie nádrže
  • 09211000-1 - Mazacie oleje a mazivá
  • 44411300-7 - Umývadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vodoinštalačný materiál
Funkcia
Oprava vodoinštalácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zvršok 1/2" T-14 ks 100
2. Zvršok 3/8" T-12 ks 100
3. Rukoväť čierna 1/2 ks 100
4. Perlátor - závit vnútorný ks 150
5. Perlátor - závit vonkajší ks 150
6. Kartuša 35 mm krátka ks 80
7. Kartuša 40 mm ks 20
8. Kartuša myjavská, biela 40 mm ks 40
9. WC misa zadná rovná kombi ks 40
10. WC misa zadná šikmá kombi ks 40
11. WC misa zadná rovná ks 20
12. WC misa spodná ks 5
13. Dvierka krycie T -3622, 150x300 mm ks 10
14. Skrutka k umývadlu 2 ks sada ks 50
15. Hadica flexi 50 cm, 3/8" x 1/2" ks 30
16. Hadica flexi 60 cm, 3/8" x 1/2" ks 50
17. Hadica flexi 50 cm, 3/8" x 3/8" ks 80
18. Hadica flexi 80 cm, 3/8" x 3/8" ks 50
19. Hadica flexi 50/40 x 50/40 ks 10
20. Prípojka WC Flexi ks 70
21. Vypustné zariadenie WC T 2450 ks 50
22. Vypustné zariadenie WC TE 4543 ks 50
23. Vypustné zariadenie WC A200 ks 50
24. Ovládacie zariadenie T - 2450/IV ks 100
25. Ventil plavákový spodný 1/2" ks 20
26. Ventil plavákový bočný 1/2" A 15 alcap ks 60
27. Ventil plavákový bočný 3/8" A 15 alcap ks 50
28. Ventil plavákový bočný 1/2" T-2443 ks 130
29. Matica uzatváracia T-2443 ks 50
30. Skrutka WC 2 ks sada ks 100
31. Páčka WC ks 50
32. Tiahlo WC - šnúrka ks 50
33. Manžeta WC 110/270-630 mm ks 100
34. Manžeta WC 110/100 mm ks 20
35. Manžeta WC 60/34 mm vonkajšia ks 20
36. Manžeta WC 58/34 mm vnútorná ks 50
37. Membrána WC (vložka, ihla, guma) ks 10
38. Sedátko WC T/3550 ks 80
39. Sedátko WC T/3556 ks 50
40. Sedátko WC T/3551 ks 50
41. Sedátko WC 3549 ks 30
42. Silikón biely - sanitárny ks 100
43. Lepidlo novodurové 130 ml ks 50
44. Lepidlo Mamut, alebo ekvivalent 290 ml ks 100
45. Tmel inštalačný, biely ks 25
46. Ventil rohový 3/8 x 1/2 s filtrom ks 100
47. Páska vulkanizačná, 5 cm ks 10
48. Predlženie 1/2" x 10 mm ks 50
49. Predlženie 1/2" x 15 mm ks 50
50. Predlženie 1/2" x  20 mm ks 30
51. Zátka pozinkovaná 3/4 ks 30
52. Zátka PVC 50 ks 10
53. Zátka PVC 63 ks 10
54. Rúra k nádržke hornej ks 50
55. Rúra splachovacia komplet ks 20
56. Nádržka splachovacia Z - 2450 ks 20
57. Nádržka splachovacia Z - 2454 ks 30
58. Lepiaca súprava na plášte ks 10
59. Tesnenie kuren.3/8 klingerit ks 300
60. Tesnenie kuren.1/2 klingerit ks 300
61. Rúra 20 PN 20 PPR ks 10
62. Príchytka PPR 20 ks 10
63. Nátrubok PPR 20 ks 10
64. Prechod PPR DG 20x1/2 MZV ks 20
65. WD olej 40, 400 ml ks 50
66. Umývadlo bez diery, 50 cm ks 25
67. Umývadlo s otvorom, 60 cm ks 5
68. Umývadlo bez diery, 55 cm ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v Čiastkových výzvach ( elektronických objednávkach). 4 miesta plnenia v Bratislave.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus v € bez DPH, sadzby DPH, cena s DPH) a cena celkom bez DPH, s DPH.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou, podľa toho čo nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Tovar bude objednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v pribehu 1 roka.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody : 4 objednávky mesačne, ( 4 miesta plnenie objednávateľa v Bratislave).
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa do 14 dní.
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu
Záruka 24 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky/vzoriek predmetu zmluvy v lehote do 5 pracovných dní odo dňa odoslania výzvy na predloženie vzorky. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi len jednu vzorku plnenia ku každému obstarávanému druhu tovaru za účelom preukázania splnenia funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Zmluvy.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí, požiadať písomne, formou e-mailu kontaktnú osobu Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne, formou e-mailu oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina tovarov

26 387,95

26 387,95

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Súčasťou kontraktačnej ponuky musí byť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie názov, typové označenie tovaru, výrobcu a podrobnú špecifikáciu tovaru, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.06.2022 13:59

15.06.2022 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2022 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 487
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2022 14:10 - Vstupná ponuka 26 387,95 € Cena bez DPH
14.06.2022 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 26 386,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS