00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tonery originál
Tonery, náplne do tlačiarní
Tovar, Služba
1. Tonery - originál od výrobcu zariadení daných značiek
|
|
---|---|
Funkcia |
Tonery - originál od výrobcu zariadení daných značiek |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toner do HP LJ Pro 400 Color MFP M475dn, balenie 3 farieb (yellow,cyan, magenta), kapacita tlače 3x2600 strán (CF370AM alebo CE411, CE412, CE413): | tripack | 1 | ||
Toner do HP LJ Pro 400 Color MFP M475dn, black, kapacita tlače 2 x 4000 strán (CE410XD): | duopack | 2 | ||
Toner do HP LJ Pro 400 M401d, black, kapacita tlače 6900 strán (CF280X): | ks | 1 | ||
Toner do HP Color LJ Pro MFP M476dn, balenie 3 farieb (yellow,cyan, magenta), kapacita tlače 3x2700 strán (vyhovuje CF440AM alebo CF381A, CF382A, CF383A): | tripack | 1 | ||
Toner do HP Color LJ Pro MFP M476dn, black, kapacita tlače 4400 strán (CF380XC): | ks | 1 | ||
Toner do Xerox B235, čierny, kapacita tlače 6000 strán (Xerox 006R04404): | ks | 1 |
Názov |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Ak dodávateľ je neplatca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu. |
Splatnosť faktúr: 30 dní |
Všetky tonery musia byť originály. Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní. |
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtoch používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
Tovar musí byť originálny, neporušený, I. akosti. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru. |
Výrobca toneru musí byť držiteľom certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 s ohľadom na kvalitu životného prostredia. Certifikát požadujeme zaslať kontaktnej osobe e-mailom do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy. |
Názov
Tonery originál
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery
Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.
Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Fakulta elektrotechniky a informačných technológií, dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
28.06.2022 08:00 — 15.07.2022 14:00
1,00 sada
1 335,00
1 335,00
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2022 13:06
24.06.2022 13:30
24.06.2022 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2022 12:49 - Vstupná ponuka | 1 335,00 | € | Cena bez DPH |
22.06.2022 16:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 330,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: