• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2022 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2022 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2022 09:05

Detail zákazky Z20226056

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2022 08:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2022 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2022 09:05

Základné údaje

Z20226056

OF-255699

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6615710

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31359825

SARSTEDT spol. s r.o.

Pri smaltovni 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mikroskúmavky, nádoby a stojany.

mikroskúmavka, stojan, nádoba

  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mikroskúmavky, nádoby a stojany.
Funkcia
Vybavenie laboratória
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. položka: Transparentná mikroskúmavka typ A // 100 ks / balenie bal 50
2. položka: Transparentná mikroskúmavka typ B // 500 ks / balenie bal 2
3. položka: Transparentná mikroskúmavka  typ C // 500 ks / balenie bal 2
4. položka: Nádoba na biologický odpad // 100 ks / balenie bal 2
5. položka : Transparentný stojan typ A ks 2
6. položka: Transparentný stojan typ B ks 2
7. položka: Transparentný stojan typ C ks 2
8. položka: Stojan s uzáverom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Transparentná mikroskúmavka s kónickým dnom s podstavcom, s vrúbkovaním, graduáciou a popisným poľom, s nasadeným skrutkovacím uzáverom. Pracovný objem: 0,5ml. Materiál: Polypropylén. Čistota: sterilná. 100ks/balenie. 1. položka: Transparentná mikroskúmavka typ A
Transparentná mikroskúmavka s kónickým dnom s podstavcom, s vrúbkovaním, graduáciou a popisným poľom, s nasadeným skrutkovacím uzáverom. Skúmavky sú určené špeciálne pre požiadavky a potreby pri práci s nukleovými kyselinami, t.j. bez DNA, bez DNázy, bez inhibítorov PCR a bez RNáz (<1x10-9 Kunitzových jednotiek/µl). Pracovný objem: 0,5ml. Materiál: Polypropylén. Čistota: PCR Performance Tested. 500ks/balenie. 2. položka: Transparentná mikroskúmavka typ B
Transparentná mikroskúmavka „low DNA binding“, so skrutkovacím uzáverom, s kónickým dnom s podstavcom, s vrúbkovaním, popisným poľom a graduáciou. Skúmavky sa môžu používať na skladovanie plazmidov, oligonukleotidov alebo bunkových extraktov a umožňujú maximálne využitie DNA aj pri dlhodobom skladovaní a pri najmenších objemoch. Pracovný objem: 0,5ml. Materiál: Polypropylén (PP). Čistota: PCR Performance Tested. 500 ks/balenie. 3. položka: Transparentná mikroskúmavka typ C
Nádoba na biologický odpad, oválneho tvaru. Objem: 1800 ml. Materiál: Polypropylén (PP). 100 ks/balenie. 4. položka: Nádoba na biologický odpad
Transparentný stojan na 18 skrutkovacích mikroskúmaviek. Formát: 6x3. Rozmery: 137x70x40mm. Autoklávovateľný. Materiál: Polykarbonát. 1ks/balenie. 5. položka : Transparentný stojan typ A
Transparentný stojan na 20 skrutkovacích mikroskúmaviek. Formát: 10x2. Rozmery: 257x62x40mm. Autoklávovateľný. Materiál: Polykarbonát. 1ks/balenie. 6. položka: Transparentný stojan typ B
Transparentný stojan na 48 odberových skrutkovacích mikroskúmaviek. Formát 12x4. Rozmery: 257 x 90 x 40 mm. Autoklávovateľný. Materiál: Polykarbonát. 1 ks/balenie. 7. položka: Transparentný stojan typ C
Stojan s uzáverom, formát 6x4 otvorov. Zmena farby z fialovej na ružovú pri zahriatí na 7 °C. Vhodné na mikroskúmavky s priemerom 10,8 mm. Materiál: Polypropylén (PP). 1ks/box. 8. položka: Stojan s uzáverom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný, nepoškodený tovar.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. Objednávateľ je oprávnený posúdiť vhodnosť ponúknutého ekvivalentného tovaru a v prípade jeho nevhodnosti tento tovar neprevziať.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Splatnosť faktúry  je 30 dní od doručenia
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať pov. náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Požaduje sa dodať požadovaný certifikát, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

27.06.2022 08:00 — 29.07.2022 14:00

1,00 podľa opisu - súbor

1 174,00

978,22

Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2022 08:08

24.06.2022 08:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2022 08:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 189
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2022 13:47 - Vstupná ponuka 1 173,86 € Cena s DPH
20.06.2022 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka 1 173,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS